Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehekäs vartalo ikäiseksi

Anonyymi-ap

Kyllä se etelän aurinko ja lämmin sää hyvä mieli saa vartalon näyttämään hyvältä. Tietysti liikunnalla on ollut oma osansa. Täällä Kambodzassa on hyvä elää ja saa terveellistä ruokaa ja aamiaiset on monipuolisia.
Vartalo sen kertoo: [url=https://aijaa.com/wVHxhA][img]https://img.aijaa.com/m/00555/15195773.jpg[/img][/url]

Mikäs tässä on viettää vapaaherrana TK-eläkkeellä päiviä. Nyt näyttää Eurokin vahvistuvan, kuten pyysin. Saatiin vahvan dollarin vuoksi hyvä korotus eläkkeisiin 5,7 % Tammikuusta lähtien. Säästöjä on myös vähän kertynyt.

Kyllä tuolla vartalolla pitäisi ihan ilmaiseksi löytyä seuraa. . . Niin, muutto Thaimaahan tai Kambodzaan auttaa kummasti henkisesti ja fyysisesti. Rahallisesti Kambodza on parempi vaihtoehto.

Hiukset pitää hoitaa hyvin ja muistaa käydä parturissa noin 2 viikon välein. Eikä se täällä paljon maksa... 2 - 5 dollaria. Kuvassa on Bungalowin kalustusta ja kuva otettu suihkun jälkeen. Toki valaistus oli vähän kehno. Mutta kyllä rusketusraidat a on paljon syvemmät.

Kyllä ne tytöt kiljuu baareista aika kovaa Pattayalla ja Kambodzassa myös. Ei siellä tarvitse yksin istua. Mutta en ole alkoholia juonut puoleen vuoteen. Se näkyy vartalossa aika nopeasti.

Ei muuta, kuin ken hyvinvointivaltiosta pois selviää ja ulosotosta, niin tänne Kambodzaan vain tai Thaimaahan tai Espanjaan jos vain rahat riittävät.

19

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pystyykö noin pienellä pippelillä edes pissimään?

    • Anonyymi

      Kannattaisi käydä ulkosalla joskus. Possunpunainen pikku pullukka.

      2010

    • Anonyymi

      Laita ihmeessä palstalle kellohamekuvasi.

    • Anonyymi

      Ei millään pahalla, Tapsa, mutta tuossa kuvassa ei ole miehekäs vartalo, vaan sellainen hyvinsyöneen pojan vartalo, jolla ei ole koskaan tehty mitään fyysistä työtä.

      Kädetkin on pikkuiset ja pehmoiset kuin leipurilla, nesteturvotus kertoo dokaamisesta ja liiallisesta hiilihydraatista eli sokerista. Jos hyvää pitää sanoa niin näyttää kolmekymppisen sohvaperunan kropalta, enkä usko että kuva on kuuskymppisestä.

      Tältä näyttää mies joka on tehnyt muutakin kuin voileipiä elämässään. Web- kameran pikaotos https://ibb.co/mC2zF4R

      Tietäjät tietää kuka on kuvassa

      • Anonyymi

        Tietäjä nyt sen verran vain toteaa, viitaten puuttuviin tatuointeihin, että jokaisella lienee itsestään vanhoja kuvia, mutta nykyisellään 2010 on Sbuge ja Flösö, siksi ei tuoretta kuvaa.


      • Anonyymi

        Hyvin aktivoitu Tapsa narsisti pelmahti paikalle teemalla minä, minä, minä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin aktivoitu Tapsa narsisti pelmahti paikalle teemalla minä, minä, minä...

        Kukas Tapsan "miehekkään vartalon" kuvissa esiintyy jos ei tapsatapsatapsa itse?
        Juttu on niin että joku Pertoluzzi Pasasen pullamössö fasekaveri on muuttanut Kampotiin
        ja kuolemanpelossa Pasanen on krapuloissaan löytänyt mukamas Jeesuksen vielä kaverikseen keksimään tarinoita olemattomasta Kampotin miehestä, kun tuossa kuvassa ei ole mies vaan lihava poika ja kaikki muut kuvat ovat netistä. Sen näkee tiedostotiedoistakin.
        Pasanen tätä muka ei nää ja syy siihen on että Pasanen on Tapsa.
        Toivottavasti tuo Kampotissa oleva pullamössöpoika tietää että hänen kuviaan käytetään täällä omina. Muutoinhan tuo on identiteetin anastaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas Tapsan "miehekkään vartalon" kuvissa esiintyy jos ei tapsatapsatapsa itse?
        Juttu on niin että joku Pertoluzzi Pasasen pullamössö fasekaveri on muuttanut Kampotiin
        ja kuolemanpelossa Pasanen on krapuloissaan löytänyt mukamas Jeesuksen vielä kaverikseen keksimään tarinoita olemattomasta Kampotin miehestä, kun tuossa kuvassa ei ole mies vaan lihava poika ja kaikki muut kuvat ovat netistä. Sen näkee tiedostotiedoistakin.
        Pasanen tätä muka ei nää ja syy siihen on että Pasanen on Tapsa.
        Toivottavasti tuo Kampotissa oleva pullamössöpoika tietää että hänen kuviaan käytetään täällä omina. Muutoinhan tuo on identiteetin anastaminen.

        Kaunista runkoa on hyvä levittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas Tapsan "miehekkään vartalon" kuvissa esiintyy jos ei tapsatapsatapsa itse?
        Juttu on niin että joku Pertoluzzi Pasasen pullamössö fasekaveri on muuttanut Kampotiin
        ja kuolemanpelossa Pasanen on krapuloissaan löytänyt mukamas Jeesuksen vielä kaverikseen keksimään tarinoita olemattomasta Kampotin miehestä, kun tuossa kuvassa ei ole mies vaan lihava poika ja kaikki muut kuvat ovat netistä. Sen näkee tiedostotiedoistakin.
        Pasanen tätä muka ei nää ja syy siihen on että Pasanen on Tapsa.
        Toivottavasti tuo Kampotissa oleva pullamössöpoika tietää että hänen kuviaan käytetään täällä omina. Muutoinhan tuo on identiteetin anastaminen.

        Tuosta ei sönkötys voi enää sekavammaksi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ei sönkötys voi enää sekavammaksi mennä.

        Laiffila palstan heikoin lenkki ja varmin avohoito potilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunista runkoa on hyvä levittää..

        Töpselinenäiset ovat pannassa.


    • Anonyymi

      Poika ei pääse edes viikon matkalle Pattayalle. Hanttapuli poijan vanhemmat on jo käännetty.

    • Anonyymi

      Täällä Kambodzassa ja Thaimaassa ja Aasiassa on mukava elää TK-eläkkeellä vapaaherrana. Ei tarvitse huolehtia, kuin kunnon ylläpitämistä ja monipuolisesta ruuasta ja aurinkoa ja hyvää mieltä riittää.

      Olisitte tehneet töitä tai rahaa ja maksaneet ulosotot ja haistattaneet paskat valtiolle ja leijonan kuville ja lipuille. Hanttapulina nyt olet siellä valtiossa ja määki siellä. Miehet ja menestyneet on Pattayalla ja Kambodzassa ja Aasiassa ja Espanjassa. Näin se on. Kerro nuorille sukupolville, miten huonosti elämä voi päättyä jos jää valtioon vielä eläkkeellä.

      • Anonyymi

        Jälleen kerran kehoitan sinua Pasanen katsomaan kartasta, mikä ja missä on Aasia.
        Elämä on silloin kohdellut huonosti jos päätyy paksuksi pullukaksi köyhään maahan hikoilemaan yksikseen vaaleanpunaisena kuin sianporsas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran kehoitan sinua Pasanen katsomaan kartasta, mikä ja missä on Aasia.
        Elämä on silloin kohdellut huonosti jos päätyy paksuksi pullukaksi köyhään maahan hikoilemaan yksikseen vaaleanpunaisena kuin sianporsas.

        Parempi pyy aasiassa kuin viisi pyytä suomessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaana herrana tulet myös säilymään https://ibb.co/x794qNc

        Kyllä sen saa rasvalla kasvamaan!


    • Anonyymi

      Vapaaherrana ollaan. Eiköhän 5 lasta jo riitä. Tässä iässä ei enää kannata paljon muuta miettiä. Nyt vain naatiskelen elämästä.

      Poika taisi olla peräkamarista. Kalju ja vähän jälkeen jäänyt.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe