rakennustelineet

vatsahaava

mistä sais kohtuuhintaan haki rakennustelineet lammi työmaalle? kohde uudellamaalla, mutta kun telineitä tarvii 6-8 viikkoa, ei rahti näyttele niin suurta osaa, joten hakualue on laaja.

11

21460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokraamoista

      sietä saanet tarvittavat telineet, google auttaa etsinnässä.

    • tulee varmasti halvemmaksi

      ...

    • yksi mies

      telineitä tekemään ja siirtämään ylöspäin tasoja.

    • MMV

      Meillä käytettiin sekä Haki-telineitä että itse puusta tehtyjä. Käytännössä kummatkin on ihan hyviä ratkaisuja ja hintaeroakaan ei julmetusti ole, jos Hakit joutuu markkinahintaan vuokraamaan. Hakin muunneltavuus ja siirrettävyys on etu, mutta jaloissa ei aina riitä säätövarat rinnetontilla. Käytimme tasaisella osuudella Hakia ja rinteessä puutelinettä.

    • Sohvatiikeri

      Onhan noita.

      Vai 6 vk? Optimisti.

    • peukku68

      hakit aina kalliit vaikka näppärät. ihme ettei kellään talotehtaalla ole sopimusta vaikka jonkun ramirentin tms kanssa että heidän talonsa tekijä saisi tellingit edullisemmin.

      muita tapoja on käyttää trukkilavoja tai styrox-paaleja tai jopa niiden yhdistelmää kunnes ollaan niin korkealla että eivät turvallisia tai kiipeily tuottaa tuskaa. moni kyllä noilla rakentaa pitkälle, ainakin yhden kerroksen. sitten hakit vaan osalle aikaa

    • yynö

      Ei muutakun keltainenpörssi käteen ja ostat sieltä niin paljon kun tarviit. Sittenkun tönös on valmis niin myyt pienellä voitolla. Minullakin on tuossa pihalla reilu kuorma-autollinen hakeja, ostohinta noin 5000€. jos mä nyt ihan oikein muistan niin tuossa pihalla on yhteensä 555 osaa. Riittää kaks kerroksisen talon kolmelle sivulle kerral.

      • haki on halpaa

        sä olet maksanu ittes kipeeks liian kallista halvempia huomattavasti todellisuudessa.... 60% liikaa hintaa


      • anglemarko

        Mulle saa tarjota haki telineitä jos jollain on myytvänä moista. saa soittaa 050 511 0808 nouto onnistuu!


      • labradori2
        anglemarko kirjoitti:

        Mulle saa tarjota haki telineitä jos jollain on myytvänä moista. saa soittaa 050 511 0808 nouto onnistuu!

        Minullekin voit tarjota telineitäsi, kun et enää tarvitse itse niitä:
        0405805494


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe