mistä sais kohtuuhintaan haki rakennustelineet lammi työmaalle? kohde uudellamaalla, mutta kun telineitä tarvii 6-8 viikkoa, ei rahti näyttele niin suurta osaa, joten hakualue on laaja.
rakennustelineet
11
21469
Vastaukset
- vuokraamoista
sietä saanet tarvittavat telineet, google auttaa etsinnässä.
- tulee varmasti halvemmaksi
...
- yksi mies
telineitä tekemään ja siirtämään ylöspäin tasoja.
- MMV
Meillä käytettiin sekä Haki-telineitä että itse puusta tehtyjä. Käytännössä kummatkin on ihan hyviä ratkaisuja ja hintaeroakaan ei julmetusti ole, jos Hakit joutuu markkinahintaan vuokraamaan. Hakin muunneltavuus ja siirrettävyys on etu, mutta jaloissa ei aina riitä säätövarat rinnetontilla. Käytimme tasaisella osuudella Hakia ja rinteessä puutelinettä.
- Sohvatiikeri
Onhan noita.
Vai 6 vk? Optimisti. - peukku68
hakit aina kalliit vaikka näppärät. ihme ettei kellään talotehtaalla ole sopimusta vaikka jonkun ramirentin tms kanssa että heidän talonsa tekijä saisi tellingit edullisemmin.
muita tapoja on käyttää trukkilavoja tai styrox-paaleja tai jopa niiden yhdistelmää kunnes ollaan niin korkealla että eivät turvallisia tai kiipeily tuottaa tuskaa. moni kyllä noilla rakentaa pitkälle, ainakin yhden kerroksen. sitten hakit vaan osalle aikaa - yynö
Ei muutakun keltainenpörssi käteen ja ostat sieltä niin paljon kun tarviit. Sittenkun tönös on valmis niin myyt pienellä voitolla. Minullakin on tuossa pihalla reilu kuorma-autollinen hakeja, ostohinta noin 5000€. jos mä nyt ihan oikein muistan niin tuossa pihalla on yhteensä 555 osaa. Riittää kaks kerroksisen talon kolmelle sivulle kerral.
- haki on halpaa
sä olet maksanu ittes kipeeks liian kallista halvempia huomattavasti todellisuudessa.... 60% liikaa hintaa
- anglemarko
Mulle saa tarjota haki telineitä jos jollain on myytvänä moista. saa soittaa 050 511 0808 nouto onnistuu!
- labradori2
anglemarko kirjoitti:
Mulle saa tarjota haki telineitä jos jollain on myytvänä moista. saa soittaa 050 511 0808 nouto onnistuu!
Minullekin voit tarjota telineitäsi, kun et enää tarvitse itse niitä:
0405805494
- Anonyymi
Tarvitsetko apua rakennustelineiden hankintaan tai haluatko selvittää tarkemmat hinnat? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798