Oon ny vetäny 3 kk noin 15-20 tölkkiä päivässä.Onx liikaa,lopettaan ei pysty,tulee sellaset vapinat jo puolilta päivin et pakko hakee korjaussarja,sit taas mennään kohti huomista.
Paljonko voi juoda keppanaa?
18
432
Vastaukset
- Anonyymi
Nou hätä, työkykyinen kaveri.
Maanantaina marssit kaupungille tai hyvinvointialueelle niin joku esimies ottaa sut kainaloon.
Sitten saat jonkun työparin joka omien töiden ohella katsoo sulle puhtaat vaatteet päälle ja tukee sua että syöt joskus jotain. Siitä se lähtee.. ei parempaan ainakaan, mutta lähtee kuitenkin- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18087844t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomalaista meininkiä.
Hyvinhän sulla menee. Olemme maailman onnellisin kansa.
Niin, miksi aloitit? - Anonyymi
Kait sitä voi juoda niin paljon kun haluaa ja kestää , eikö olisi helpointa vähentää vaikka tölkki päivässä hiljalleen , siis jos halua piisaa , muuten lie turha kiusata itteensä .
- Anonyymi
Terveisin terveydenhuollon ammattilainen. Just näin koulussa opetettiin ja hoito-ohjeissa lukee..
Ja tutkimustietokin opettaa, että etenkin alkoholistin on ihan helppo kontrrolloida juomistaan...
Joo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin terveydenhuollon ammattilainen. Just näin koulussa opetettiin ja hoito-ohjeissa lukee..
Ja tutkimustietokin opettaa, että etenkin alkoholistin on ihan helppo kontrrolloida juomistaan...
JooOn se ööli niin hyvää, mutta kyllä nyt pitää lopettaa.
Kanavan väki tukee aloittajaa tässä tilapäisessä ahdinkotilanteessa. Onhan meillä kaikilla kokemusta...
siittä että öölin tuoma kupliva ilo ei lisäänny enää sen ensimmäisen naukasun jäläkeen, vaan toinen kolommas ja kymmenes on pelekkää pettymystä...
- Anonyymi
Aika reippaasti menee, mutta jos rahat riittää ja työ ei haittaa niin voihan tuota jatkaa vaikka hautaan saakka. Ja tuolla tahdilla siihen ei kauan mene. Kannattais alkaa pikku hiljaa vähentämään ja lopettaa sitte kokonaan.
- Anonyymi
Siirtyisin vahvempaan viinaan niin tietäisit mitä on kunnon krapulat ja lopettaisin teinivaahdon kittaamisen.
- Anonyymi
Miljoona litraa, hah hah haaa!!!...
JK Itse en juo kuin jalojuomia kuten XXXOO -konjakkia, ja itse vamistettua ihanaa punaviiniä... Pilsneri aiheuttaa vain kihtiä ja ripulipaskaa...- Anonyymi
Ressu on tosirealisti. Mies sanoo asiat niinku ne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöyrä kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressulla on aikaa ryypätä mitä vaan kitusiinsa ikinä kaataakaan. Valikoimaa on runsaasti tarjolla itse kullekin.
- Anonyymi
Tämänpäivän nuoret juo helposti tuon määrän, johtuen että moni on suurikokoinen 185-195 cm pitkä. Ei mikään ongelma. Yli nelikymppiselle papparaiselle se alkaa olla saavutus. Kuusikymppiselle vanhukselle ei suositella kun 1-2 olutta korkeintaan vuorokaudessa.
- Anonyymi
Tuon kun vetää nyt yön aikana on huomenna ajo- ja työkunnossa, vanha sotelainen sanalasku
- Anonyymi
30 tölkkiä
- Anonyymi
Viikosta on jo ihan tarpeeksi
- Anonyymi
Lisää viinaa,kyllä se siitä tulevaisuus aukeaa .
- Anonyymi
Katsokaa Harrikkamiehiä. Ne jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207