Tärkeä tiedote teille rikkaamman sorttiset Pattayan rakkaat, siis ei köyhille.

Anonyymi-ap

Köyhälle luottokortin käyttö on maksullista, mutta paljon sitä käyttävät saavat siitä monella tavalla plussaa.

-30pv korotonta maksuaikaa (luottopuoli ei maksa mitään, automaattivelotus)
-ilmainen vakuutus ja peruutusturva, luottokunta hyvittää vilpit 100%
-Isoille ostoksille ja tilauksille ostoturva
-Bonuksia sitä enemmän mitä enemmän käytät korttia
-Ilmainen pääsy erilaisiin VIP-loungeihin
-lentopisteitä jokaisesta ostoksestasi (ilmaista rahaa siis)
-Tarjouksia ja etuja, palkintoja
-Matkavakuutus kun maksat luottokortilla
-Vuokra-auton omavastuuvakuutus
-Osto- tai tuoteturvan jatkotakuuvakuutus
-Käteisturvavakuutus ulkomailla
-Hole in one -vakuutus, joka kattaa samppanjatarjoilut golfkerholla, mikäli kortinhaltija täräyttää kentällä pallon yhdellä lyönnillä reikään.

Luottokortilla säästää aktiivinen kuluttaja tonneja tai kymppitonneja vuodessa.

9

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aatelkaa rakkaat ... Hole in one -vakuutus.

      • Anonyymi

        Arvasin että Älypasanen tarttuu tuohon holarivakuutukseen, joka on vaan hauska markkinointikikka luottokortille. Älypasanen kertoo että nykyiset täyssähköautot eivät ole kehittyneet perustekniikaltaan laisinkaan 1972 mallin Lada 1200 S automobiilista, koska "siihen täyssähkövolvoon on vaan lisätty sähköisiä vempaimia"
        Älypasanen on lukenut mies. Tai niin hän ainakin itse kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin että Älypasanen tarttuu tuohon holarivakuutukseen, joka on vaan hauska markkinointikikka luottokortille. Älypasanen kertoo että nykyiset täyssähköautot eivät ole kehittyneet perustekniikaltaan laisinkaan 1972 mallin Lada 1200 S automobiilista, koska "siihen täyssähkövolvoon on vaan lisätty sähköisiä vempaimia"
        Älypasanen on lukenut mies. Tai niin hän ainakin itse kertoo.

        Tarkalleen ottaen en sanonut, vaan sanoin autonperustekniikka ei ole kehittynyt lainkaan 50 vuodessa, ellei oteta huomioon elektroniikkaa ja sähkötekniikkaa, joka on hieman eriasia kun mitä tuossa kirjoitat.


    • Anonyymi

      Kumma yhteensattuma että Bumballa, Senssulla ja Tapsalla ei ole kellään luottokorttia, vaikka kovin ovat varakkaita henkilöitä joilla jää rutkasti rahaa säästöön joka kuukausi.
      Tästä kolmikosta Tapsa ja Senssu ovat molemmat kertoneet painineensa ulosottomiehen kanssa näännyksiin saakka ennenkuin pakenivat maasta ja Bumballa oli lähteä järki kun ei ehtinyt heti vaimon perään joka pakeni Suomesta taskut nurinpäin näännyksissä 2014. Suurhuhdalla ei ole edes pankkikorttia ja hän kertookin ettei niitä ole enää kellään olemassakaan, koska ne poistuivat.

      Kova homma Senssullakin raahata säkkitolkulla käteistä mukanaan kun kiertelee Suomessa ja Ruotsissa ostelemassa erikoisajoneuvoja, T-Rodeja, Indian moottoripyöriä ja supervesijettejä joiden "porpelit" hän sääti kisa-asentoon.
      Abu Dhabin kulta ja maustekaupat varmaan hoituivat silmää vinkaten riihikuivan avulla?

      • Hei rakas, mukava huomata että ajattelet mua tarinoita keksien myös lauantaina, mutta olethan sinä aivopesty sitä tekemään.

        En ole harrastanut mainitsemaasi painia, sekä on kyllä luottokortti, vaan ei useita luottokortteja.

        Hauska tuo riihikuiva, melkein yhtä hauska kuin keloheinäseipääsi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei rakas, mukava huomata että ajattelet mua tarinoita keksien myös lauantaina, mutta olethan sinä aivopesty sitä tekemään.

        En ole harrastanut mainitsemaasi painia, sekä on kyllä luottokortti, vaan ei useita luottokortteja.

        Hauska tuo riihikuiva, melkein yhtä hauska kuin keloheinäseipääsi.

        Okei. Viimeksi sanoit että vain köyhät tarvitsee luottokortteja ja että sinulla on tarpeeksi käteistä niin et tarvitse luottoja. Näin se maailma muuttuu. No pistäpäs se luottokorttisi siihen kuksan päälle ja laita alle vaimosi voimassa oleva Thaimaan passi niin saattaisin jopa uskoa. Nimet voit sutata. Mutta koska ikinä ei vielä ole tullut mitään todistetta olemassaolostasi Suomen rajojen ulkopuolelta tai mistään, niin ihan suottahan minä tässä mitään kyselen. Luottokelvottomat eivät saa luottokortteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Viimeksi sanoit että vain köyhät tarvitsee luottokortteja ja että sinulla on tarpeeksi käteistä niin et tarvitse luottoja. Näin se maailma muuttuu. No pistäpäs se luottokorttisi siihen kuksan päälle ja laita alle vaimosi voimassa oleva Thaimaan passi niin saattaisin jopa uskoa. Nimet voit sutata. Mutta koska ikinä ei vielä ole tullut mitään todistetta olemassaolostasi Suomen rajojen ulkopuolelta tai mistään, niin ihan suottahan minä tässä mitään kyselen. Luottokelvottomat eivät saa luottokortteja.

        Vaimosi voimassaoleva passi, niin saattaisin jopa uskoa.

        Uskottavuus on kaiken A ja O...... todisteita ....vittumikäidiootti.


    • Anonyymi

      Musta Amerikan expres on paras kortti. Yhdelläkään Pattayan rakkaalla ei ole tätä korttia.

      • Anonyymi

        Numeromies kertoi että luottokunta lähetti hänelle pyytämättä Titaani-Amexin.

        Ei sitten ennen tuota lapsellista valhettaan ottanut asiasta lainkaan selvää. Saadakseen kyseisen kortin sinun täytyy vinguttaa American Expressiä vähintään 250 000 eurolla vuosittain, pitää olla nuhteeton historia ja yli miljoonan dollarin vuositulot, käyttömaksu on 3500 euroa vuodessa.
        Kortista on hyötyä vain jos matkustelet ökykohteissa, majoitut parhaissa hotelleissa ja lennät busineksessa ja käytät kortin suomia VIP-Lounge palveluja.

        Valitettavasti kuponkiruokalamiehillä ei ole Hankasalmella mitään mahdollisuutta saada kyseistä korttia eikä sitä liitetä tiliin jonka saldo on 9 euroa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe