Vaimoni nukkui seinän puolella ja Karo lähempänä ovea. Olin jännityksen, pelon ja kiihottuneisuuden sekoittamassa mielentilassa. Laskeuduin polvilleni ja konttasin varovasti lähemmäs sänkyä. Pystyin nyt ottamaan Karon rintaliivit käsiini ja vaistomaisesti vein ne kasvoilleni ja haistoin niitä. Ne tuoksuivat puhtaan ja hajuveden sekoitukselta, mutta tuoksu ja rintaliivien koskettelu saivat aikaan hillittömän kovan erektion housuissani. Mieleni teki ottaa kalu ulos ja ruveta runkkaamaan samantien siinä ja nyt. Maltoin kuitenkin mieleni, kun tajusin, että jotain vieläkin kiihottavampaa voisi olla tarjolla.
Karo näytti nukkuvan selällään vain noin metrin päässä minusta. Hänen toinen jalkansa roikkui sängynreunan ulkopuolella, ja pystyin erottamaan punaiseksi maalaatut varpaankynnet selvästi. Menin nyt aivan lähelle sikeästi nukkuvaa Karoliinaa. Harmikseni hänen rintansa olivat kokonaan peiton alla, enkä päässyt vieläkään näkemään noita unelmieni tissejä paljaana. Peitto oli hänen jalkojensa välissä niin, että se peitti näkymät nilkoista ylöspäin. Konttasin varovasti naisten jalkopäähän. Hivuttauduin lähemmäksi enkä enää mahtanut itselleni mitään. Järkeni sumeni ja kiihotus vei minua mukanaan. Työnsin varovasti päätäni peiton alle ja samalla kohti Karon haaroväliä. En nähnyt mitään, mutta peiton alla pystyin haistamaan tuon taivaallisen tuoksun, jonka kyllä tunnistin vaikken mikään panomies ollutkaan...
Minulla ei ollut mitään suunnitelmaa, mutta Karon pimpan tuoksu houkutteli minut aina vaan syvemmälle peiton alle. Yhtäkkiä kasvoihini osui jokin märkä rätti. En heti tajunnut, mikä se voisi olla. Vetäydyin hieman taaksepäin samalla huomaten, että Karo oli ilmeisesti nukkumaan mennessään riisunut pissasta ja kiimanesteistä kostuneet pikkarinsa, jotka olivat nyt lojuneet hänen haarojensa välissä ja minun kasvojeni edessä. Otin ne kiihottuneena käteeni ja haistelin niitä melkoisella antaumuksella, samalla peläten, että vaimoni tai Karo herää ja saa minut kiinni itse teosta. He kuitenkin nukkuivat edelleen sikeästi, samalla kun haistelin tuon upean nuoren naisen jalassa olleita kosteita alushousuja.
Nälkäni kasvoi syödessä ja päätin siirtää Karon suojana olevaa peittoa varovasti ylemmäs... Nostin sitä pikkuhiljaa aina vain lisää... Karo ei edelleenkään reagoinut mitenkään. Sydämeni hakkasi ja kaluni sykki kivikovana, kun lopulta toiveeni toteutui ja peitto siirtyi tarpeeksi, että hänen ihana ja upea pillunsa paljastui koko kauneudessaan eteeni. Hän oli asettanut toisen polvensa koukkuun ja toinen jalka roikkui edelleen suorana sängyn alla. Olin yllättynyt, että Karon pimppa oli sheivailtu nätisti sivuilta, mutta hän oli jättänyt paksun ja tuuhean "kiitoradan" yläpuolelle koristamaan tuota herkkua. Laitoin pääni mahdollisimman lähelle ja haistelin hänen pillluaan nuoren pojan innokkuudella, vaikka jo viittäkymppiä läheninkin. Pystyin haistamaan hänen alapäänsä tuoksun ja se sai minut sekoamaan himosta yhä enemmän. Tein nuolemisliikkeitä vain senttien päässä pimpsasta, mutta en kuitenkaan uskaltanut oikeasti koskea mihinkään, vain katsella ja haistella tuota ihanuutta.
Alitajuntaisesti Karo jollain tavalla reagoi tilanteeseen. Pelästyin ja vetäydyin taaksepäin pikkuhousut yhä saaliinani. Karo ei edelleenkään herännyt, mutta tirkistelyni oli saanut ilmeisesti hänet aistimaan jotain ja kiihottumaan tilanteesta, sillä nukkuessaan hän siirsi toisen kätensä pillulleen ja alkoi varovasti hieromaan klitorista samalla ynähdellen vaimeasti. Siirryin pelästyneenä ovelle peläten, että hän heräisi. Oven ulkopuolelta jatkoin salakatseluani haltioissani samalla, kun Karon voihkinta kävi yhä äänekkäämmäksi ja pimpsa suorastaan lätisi sormetuksesta.
Karon pikkuhousut 2/3
Anonyymi-ap
0
2457
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1531891- 1711680
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691568Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241373Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961298Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731007Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1481004- 99984
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192899Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud220831