Karon pikkuhousut 3/3

Anonyymi-ap

Konttasin eteiseen ja otin Karon ulkosaappaat käsiini, siirryin sen jälkeen takaisin makuuhuoneen ovelle, josta minulla oli yhä näkymä Karon trimmatulle ja mehukkaan oloiselle pillulle. Toinen tissikin oli nyt paljastunut peiton alta näkyviin, ja minulle tuli ajatus mennä ja imeä sen nänniä kuin pieni lapsi konsanaan, mutta uskallukseni ei onneksi riittänyt. Tissi kyllä näytti juuri niin upealta, kuin mitä olin hänen läpikuultavista asuistaan pystynyt jo aiemmin päättelemäänkin. Muistelin yhtä tilannetta, kun hän oli kerran hölskytellyt niitä jonkin tekosyyn varjolla edessäni vain kiusatakseen minua. Olin riisunut omat housuni reisille ja kontillani ollessa aloin tyydyttää itseäni Karon nahkasaappaiden väliin samalla, kun haistelin ja vähän maistelinkin suullani häneltä ottamiani märkiä pikkuhousuja. Viiden metrin päässä Karo makasi edelleen alasti ja unisena tyydyttäen samalla itseään. En uskonut, että hänellä olisi mitään tietoa vieläkään läsnäolostani. Runkkailu ei kauaa kestänyt, kun tulin hallitsemattomasti ja sotkin spermalla Karon saappaat... Samalla huomasin, kuinka hänkin sai orgasmin sormetuksellaan aikaiseksi ja kouristeli vartalollaan sängyllämme nautinnosta.

Lauettuani kiimani alkoi laskea ja suljinkin oven peloissani ja nolona siitä mitä olin tehnyt. Spermaiset saappaat päätin putsata nuolemalla, sillä se tuntui kiihottavalta vaikken koskaan aiemmin tälläistä ollut tehnytkään. Pikkuhousut päätin pitää itselläni. Kun ne kerran olin saanut haltuuni, en pystynyt tuollaisesta runkkarin unelmasta enää luopumaankaan. Palasin sohvalle jatkamaan raukeana uniani jättäen Karon ja vaimoni rauhaan loppuyöksi. Tuon illan jälkeen olen aika ajoin palannut noihin muistoihin, ja parhaiten se onnistuu ottamalla Karon käytetyt pikkuhousut minigrippussista ihasteltaviksi ja nuuhkittaviksi. Tuoksu on edelleen sama aito ja tuntuu kuin olisin ne eilen häneltä anastanut.

0

1845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        91
        1305
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        151
        1076
      3. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        73
        861
      4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        15
        787
      5. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        60
        715
      6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        708
      7. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        290
        706
      8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        39
        681
      9. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        60
        668
      10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

        Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
        Ikävä
        43
        655
      Aihe