Kohta en jaksa elää kun itsetuntoni viedään haukkumalla puolue kannastani johtuvasta syystä,sillä olenhan puoluekannaltani perussuomalainen enkä koe tekeväni kenellekkään pahaa.
Minua onnetonta haukutaan yötä päivää .
26
282
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme ruotsalaisten johtaman ja ylläpitämän rasismin kohteena, omassa maassamme. Olleet jo 800 vuotta.
Älä välitä. "Tää maa on suomalaisten". 🐈🌞- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18088119A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tarkoitatko että sinua haukutaan henkilökohtaisesti, vai tarkoitatko koko puoluetta kohtaan kohdistuvaa arvostelua. Perussuomalaiset ovat laillinen puolue ja sen kannattajiahan oli äänestäjistä lähes 20% joten pää pystyyn. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee!
- Anonyymi
Äärioikeistolainen etnonationalistinen PS on itse asiassa vain rasistinen liike.
Puolueena ei voi millään puolustaa sen olemassaoloa. - Anonyymi
Oletetavasti tarkoitat puoluetta haukutaan? Ihminen jos omassa elämässä ei ole hyväksytty?Silloin katkaisee välit niiden ihmisten kanssa,jotka sinua ei hyväksy omana itsenään.Voit plus 70v. mennä eläkeläiskerhoihin.Senjori keskukset kuin asukastalot. yksin siis et jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärioikeistolainen etnonationalistinen PS on itse asiassa vain rasistinen liike.
Puolueena ei voi millään puolustaa sen olemassaoloa.Ja kannattajia käy sääliksi lähinnä.
Nyt kun on huomattu kuinka Purra puree työntekijää solkkaa ammattiyhdistystä vastaan orpon kanssa kaveeraaminen maksaa tuon.
- Anonyymi
Älä välitä!
Näyttää haukkujien oma itsetunto saaneen pahan kolauksen vaalitappiosta johtuen.- Anonyymi
Muilla on terve itsetunto. PS:ää äänestävät politiikkaa ymmärtämättömät
syrjäytyneet ressukat.
Sympiatiat heille.
Purra onkin luvannut heille parempaa elämää leikatessaan heidän tukiaan.
Purran sanoin: "Tiedän, että leikkaukset tekevät kipeää, mutta teille tulee parempi
elämä."
- Anonyymi
On aika paha teko äänestää pahantekijöitä.
- Anonyymi
Otan osaa.
- Anonyymi
Onko sellaista puoluetta kartallamme ollut, jota ei olisi haukuttu. Ei pidä olla liian herkkänahkainen, jokainen saa täällä osansa.
- Anonyymi
Voi silti tulla järkiinsä.
- Anonyymi
Et ole ainoa. Teitä pöljiä on yli 600000.
- Anonyymi
Lintdmannin nasti isaunassa käsintelijä Orpan Savonlainen ottaa vatsaan virka aikaan apu pyynnöt ja palstaliasten sisältö vallitukset
- Anonyymi
Puolueet edustajineen sen mukaan mitä arvomaailmaa edustavat johon kuuluu suvaisevaisuus inhimillisyys toisten ihmisten kunnioittaminen uskontoon ja ihonväriin katsomatta.
Rasismi ja sikamainen käytös ei kuulu sivistykseen. - Anonyymi
Vasemmiston koko olemukseen kuuluu kaiken toisinajattelun äänekäs ja väkivaltainen vainoaminen. Kukaan ei ole puuttunut esim. vasemmiston vihalauhin, joissa avoimesti saa uhkailla toisinajattelijoiden henkiä.
Mielenosoitusmarsseillaan vasemmisto valhein maalittaa toisinajattelijat, kuin yhdeksi joukoksi ("natsit") ja saa huutaa vihahuutoja ja tappouhkauksiaan näille. Näiden marsseilla on kannettu kidutusvälinettä, jalkapuuta toisinajattelijoille ja kun se ohittaa poliisin, he kääntävät sille selkänsä, aivan kuin eivät muka näkisi:
Jos kyseessä ei olisi vasemmistolaiset, näistä teoista olisi jo pitkään puhuttu ja PolPo mennyt hakemaan esim. Suomen valtiota ja kansaa häpäisevät esineet pois ja niiden kantajat, kuten tappouhkausten huutajat olisivat linnassa.
Setalainen äärivasemmisto ja matut yhdessä raiskarien kielellä "Tunkekaa Suomi perseeseenne" (Suomineidon raiskaus):
https://external-preview.redd.it/NlL_k5RPq0o35OaIMYnElGg8CbXhArcpU0yxmu59W2w.jpg?auto=webp&s=4b244a3abe203ba90cba5bb10f8dc5538e704527
"Suomi 100, oikeus 0": Kohdassa 5:21 tulee kuvaan iso jalkapuu ja katsokaa, mitä poliisi tekee: kääntää sille selkänsä.
https://external-preview.redd.it/NlL_k5RPq0o35OaIMYnElGg8CbXhArcpU0yxmu59W2w.jpg?auto=webp&s=4b244a3abe203ba90cba5bb10f8dc5538e704527
Videon lopulla, n. kohdasta 9:15 alkaen voimme nähdä, kuinka PolPon (Poliittinen Poliisi) auto etsii Junesta ja pidättää hänet keskeltä jalkakäytävää täysin rauhassa kulkemassa.
Vasemmisto itse on jo vuosikymmeniä tukenut natsismia Palestiinassa: Saksan natsien aikoinaan Kroatian ja Serbian koulutusleireillään kouluttamia palestiinalaisterroristeja. Jerusalemin suurmufti oli Hitlerin tukija. Suurmuftin tyttären perhe johtaa edelleen palestiinalaisterrorismia (aiemmin esim. Al Fatah ja PLO, tänä päivänä Hamas ym:t).
>>Mitä suurmufti sanoi Hitlerille? – Arabijohtajan väitetään ideoineen holokaustin<<:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2015102620559843
Koko nyky-islam perustuu natsismille. Tuolla edellä, vassareiden keskellä marssii lukuisia, ihan aitoja natseja, äärivasemmiston ystäviä.- Anonyymi
>>Poliisi repi hakaristiliput alas ja joutui käsirysyyn uusnatsien kanssa Helsingissä – raju tilanne tallentui videolle<<:
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007320065.html
Hakaristiliput eivät kuitenkaan riko lakia. Ne ovat laillisia. En itse kannata tuota aatetta, enkä voisi osallistua tilaisuuteen, joissa niitä pidettäisiin esillä, mutta laittomia ne eivät ole (olleet ainakaan tuon PolPon hyökkäyksen aikana). PolPo itse siis rikkoi lakia, mutta tuliko siitä sanktiota? Ei.
Seksuaalirikollisten pride-lippua ja tukimarssia ei PolPo ollut kieltämässä. Sille ovat antaneet tukensa niin Suomen pääministerit kuin piispatkin. Olen itse jo eronnut kirkosta, vaikka muutoin tunnustan evl. kirkon alkuperäistä oppia.
Tämä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
https://www.kotimaa.fi/wp-content/plugins/Every/image.php?uuid=4b557632-3237-497c-aad5-ad9ffd8ce750&type=preview&function=cover&width=900
S:npalvojien käsimerkki "666":
https://www.inclusiveemployers.co.uk/wp-content/uploads/2023/05/Website-blog-images-5.jpg
Google on näköjään poistanut monia, liian paljastavia kuvia, kuten pride-miespedofiili "hassussa" nahkanaamioissaan, kyykyllään jututtamassa pientä tyttöä.
- Anonyymi
Persujen kirjoituksissa on aina valheita, salaliittoteorioita ja väkivaltaa.
- Anonyymi
Persut kertovat totuuden.
Osoita linkeillä missä kirjoituksissa persut ovat valehdelleet, lietsoneet väkivaltaa tai kertoneet salaliittoteorioita, jotka eivät sitten olisi paljastuneet tosiasioiksi.
Edellä linkkejä melkoiseen määrään kuvia, jotka kertovat pelkällä kuvallaan vasemmiston asenteet mm. isänmaallisuuteen, seksuaalisuuteen ja uskontoon. Myös, keiden kautta tätä levitetään. Suomen tasavallan korkeimpien päättäjien, virkavallan ja evl. kirkon ja mikä on näiden oma, todellinen ja tunnustuksellinen ideologia: s:npalvonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut kertovat totuuden.
Osoita linkeillä missä kirjoituksissa persut ovat valehdelleet, lietsoneet väkivaltaa tai kertoneet salaliittoteorioita, jotka eivät sitten olisi paljastuneet tosiasioiksi.
Edellä linkkejä melkoiseen määrään kuvia, jotka kertovat pelkällä kuvallaan vasemmiston asenteet mm. isänmaallisuuteen, seksuaalisuuteen ja uskontoon. Myös, keiden kautta tätä levitetään. Suomen tasavallan korkeimpien päättäjien, virkavallan ja evl. kirkon ja mikä on näiden oma, todellinen ja tunnustuksellinen ideologia: s:npalvonta.Ei oikein auennut kuvista mitään , ehkä se että kirkko on tullut 2000- luvulle jo jossakin kohtaa ja antaa jokaisen tulla sellaisena kuin on oliko raamautussa siitä sanottu jotain.
Mutta poskea ei käännetä ainakaan raamatussa luetun mukaan israelissa vaan hyökätään vääräuskoisten kimppuun kuten aina!
Kamalasti nähdä vaivaa jonkun petipuuhista ja määritellä joku vaikka pedofiiliksi siis sellaistahan joku ääneen mainostaakin ,,,,
Naivia ja lapsellista on siis heiluttaa natsilippua muutakuin ärsyttääkseen sitä sen on poliisin pitää voida se poistaa kuten joku pohjoismainen vastarintaliike jonka lipun poiston olen nähnyt livenä ja kantajat autoon,,,,
- Anonyymi
Alottajalle :
OLET Suomen paras ihminen,
kaikki viisaat fiksut ovat oikeita perussuomalaisia,
tiesithän
ME olemme ME jotka teki suomesta rikkaan itsenäisen maan
mutt -ku välillä toi sdp romuutti hyvinvointi suomen ME nostamme suomen taas jaloilleen
toimivaksi yhteiskunnaksi,
Suomi ON meidän
sanoo oikea perussuomalainen ja pitää huolen omata kansan hyvinvoinnista,
sitten voimme auttaa muitaki kun ensin saadaan oman kansan asiat hoidettua kuntoon,
TULIKO SELVÄKSI kaikille mullekki ??????????Orpo ja Purra saavat aikaan suomen ennätyksen velan ottamisessa, vuoden kuluttua on työttömiä ennätys määrä suomi on taantumassa.
Kansa kauhuissaan soppajonot kasvaa, rikkaat kiittää Purraa.
- Anonyymi
Ei kukaan tule haukkumaan vaikka olen perussuomalainen, mutta tälläisillä keskustelupalstoilla voi hyvin jättää sellaiset tekstit lukematta, jossa suolletaan vaikka mitä pashaa perussuomalaisista. En levittele puoluekantaa itsestäni, mutta jos arvaisivat sen niin ainakin moni muuttaisi käsityksen perussuomalaisuudesta minun tekemisten myötä. Ei ole kyllä mitään rasistisuutta, ja kunnioitan kaikkia ihmisiä sellaisina kuin ovat. Ihmisten tekemiset ratkaisee minun käsityksen heistä, ei mikään ulkopuolinen olemus.
- Anonyymi
Persut nyt vain tahdottomia kokomuksen juoksupoikia... Kukin ajallaan. Välillä oli Jutta!
- Anonyymi
Haukkujilla on itsellä pahoja ongelmia.
- Anonyymi
Senverran olen huomioinut asiaa: Perussuomalaisten ja heidän kannattajiensa mollaajilla hyvin harvoin jos koskaan mitään oikeasti argumentiksi luettavaa, yleensä vain tyhjää
ja vähämielistä kirjainten tuhlaamista.
Ei kannata noiden vuoksi aikaansa tuhlata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v199493Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5993518- 851544
Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi151268- 78983
Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena
Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha32977Tuntuuko se hyvältä
Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok100884Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku75864Olet täysin luotu
Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.41839- 37730