Minua onnetonta haukutaan yötä päivää .

Anonyymi-ap

Kohta en jaksa elää kun itsetuntoni viedään haukkumalla puolue kannastani johtuvasta syystä,sillä olenhan puoluekannaltani perussuomalainen enkä koe tekeväni kenellekkään pahaa.

26

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme ruotsalaisten johtaman ja ylläpitämän rasismin kohteena, omassa maassamme. Olleet jo 800 vuotta.

      Älä välitä. "Tää maa on suomalaisten". 🐈🌞

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18088119A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tarkoitatko että sinua haukutaan henkilökohtaisesti, vai tarkoitatko koko puoluetta kohtaan kohdistuvaa arvostelua. Perussuomalaiset ovat laillinen puolue ja sen kannattajiahan oli äänestäjistä lähes 20% joten pää pystyyn. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee!

      • Anonyymi

        Äärioikeistolainen etnonationalistinen PS on itse asiassa vain rasistinen liike.
        Puolueena ei voi millään puolustaa sen olemassaoloa.


      • Anonyymi

        Oletetavasti tarkoitat puoluetta haukutaan? Ihminen jos omassa elämässä ei ole hyväksytty?Silloin katkaisee välit niiden ihmisten kanssa,jotka sinua ei hyväksy omana itsenään.Voit plus 70v. mennä eläkeläiskerhoihin.Senjori keskukset kuin asukastalot. yksin siis et jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeistolainen etnonationalistinen PS on itse asiassa vain rasistinen liike.
        Puolueena ei voi millään puolustaa sen olemassaoloa.

        Ja kannattajia käy sääliksi lähinnä.
        Nyt kun on huomattu kuinka Purra puree työntekijää solkkaa ammattiyhdistystä vastaan orpon kanssa kaveeraaminen maksaa tuon.


    • Anonyymi

      Älä välitä!
      Näyttää haukkujien oma itsetunto saaneen pahan kolauksen vaalitappiosta johtuen.

      • Anonyymi

        Muilla on terve itsetunto. PS:ää äänestävät politiikkaa ymmärtämättömät
        syrjäytyneet ressukat.
        Sympiatiat heille.

        Purra onkin luvannut heille parempaa elämää leikatessaan heidän tukiaan.
        Purran sanoin: "Tiedän, että leikkaukset tekevät kipeää, mutta teille tulee parempi
        elämä."


    • Anonyymi

      On aika paha teko äänestää pahantekijöitä.

    • Anonyymi

      Otan osaa.

    • Anonyymi

      Onko sellaista puoluetta kartallamme ollut, jota ei olisi haukuttu. Ei pidä olla liian herkkänahkainen, jokainen saa täällä osansa.

      • Anonyymi

        Voi silti tulla järkiinsä.


    • Anonyymi

      Et ole ainoa. Teitä pöljiä on yli 600000.

    • Anonyymi

      Lintdmannin nasti isaunassa käsintelijä Orpan Savonlainen ottaa vatsaan virka aikaan apu pyynnöt ja palstaliasten sisältö vallitukset

    • Anonyymi

      Puolueet edustajineen sen mukaan mitä arvomaailmaa edustavat johon kuuluu suvaisevaisuus inhimillisyys toisten ihmisten kunnioittaminen uskontoon ja ihonväriin katsomatta.

      Rasismi ja sikamainen käytös ei kuulu sivistykseen.

    • Anonyymi

      Vasemmiston koko olemukseen kuuluu kaiken toisinajattelun äänekäs ja väkivaltainen vainoaminen. Kukaan ei ole puuttunut esim. vasemmiston vihalauhin, joissa avoimesti saa uhkailla toisinajattelijoiden henkiä.

      Mielenosoitusmarsseillaan vasemmisto valhein maalittaa toisinajattelijat, kuin yhdeksi joukoksi ("natsit") ja saa huutaa vihahuutoja ja tappouhkauksiaan näille. Näiden marsseilla on kannettu kidutusvälinettä, jalkapuuta toisinajattelijoille ja kun se ohittaa poliisin, he kääntävät sille selkänsä, aivan kuin eivät muka näkisi:

      Jos kyseessä ei olisi vasemmistolaiset, näistä teoista olisi jo pitkään puhuttu ja PolPo mennyt hakemaan esim. Suomen valtiota ja kansaa häpäisevät esineet pois ja niiden kantajat, kuten tappouhkausten huutajat olisivat linnassa.

      Setalainen äärivasemmisto ja matut yhdessä raiskarien kielellä "Tunkekaa Suomi perseeseenne" (Suomineidon raiskaus):
      https://external-preview.redd.it/NlL_k5RPq0o35OaIMYnElGg8CbXhArcpU0yxmu59W2w.jpg?auto=webp&s=4b244a3abe203ba90cba5bb10f8dc5538e704527

      "Suomi 100, oikeus 0": Kohdassa 5:21 tulee kuvaan iso jalkapuu ja katsokaa, mitä poliisi tekee: kääntää sille selkänsä.
      https://external-preview.redd.it/NlL_k5RPq0o35OaIMYnElGg8CbXhArcpU0yxmu59W2w.jpg?auto=webp&s=4b244a3abe203ba90cba5bb10f8dc5538e704527

      Videon lopulla, n. kohdasta 9:15 alkaen voimme nähdä, kuinka PolPon (Poliittinen Poliisi) auto etsii Junesta ja pidättää hänet keskeltä jalkakäytävää täysin rauhassa kulkemassa.

      Vasemmisto itse on jo vuosikymmeniä tukenut natsismia Palestiinassa: Saksan natsien aikoinaan Kroatian ja Serbian koulutusleireillään kouluttamia palestiinalaisterroristeja. Jerusalemin suurmufti oli Hitlerin tukija. Suurmuftin tyttären perhe johtaa edelleen palestiinalaisterrorismia (aiemmin esim. Al Fatah ja PLO, tänä päivänä Hamas ym:t).

      >>Mitä suurmufti sanoi Hitlerille? – Arabijohtajan väitetään ideoineen holokaustin<<:

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2015102620559843

      Koko nyky-islam perustuu natsismille. Tuolla edellä, vassareiden keskellä marssii lukuisia, ihan aitoja natseja, äärivasemmiston ystäviä.

    • Anonyymi

      Persujen kirjoituksissa on aina valheita, salaliittoteorioita ja väkivaltaa.

      • Anonyymi

        Persut kertovat totuuden.

        Osoita linkeillä missä kirjoituksissa persut ovat valehdelleet, lietsoneet väkivaltaa tai kertoneet salaliittoteorioita, jotka eivät sitten olisi paljastuneet tosiasioiksi.

        Edellä linkkejä melkoiseen määrään kuvia, jotka kertovat pelkällä kuvallaan vasemmiston asenteet mm. isänmaallisuuteen, seksuaalisuuteen ja uskontoon. Myös, keiden kautta tätä levitetään. Suomen tasavallan korkeimpien päättäjien, virkavallan ja evl. kirkon ja mikä on näiden oma, todellinen ja tunnustuksellinen ideologia: s:npalvonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut kertovat totuuden.

        Osoita linkeillä missä kirjoituksissa persut ovat valehdelleet, lietsoneet väkivaltaa tai kertoneet salaliittoteorioita, jotka eivät sitten olisi paljastuneet tosiasioiksi.

        Edellä linkkejä melkoiseen määrään kuvia, jotka kertovat pelkällä kuvallaan vasemmiston asenteet mm. isänmaallisuuteen, seksuaalisuuteen ja uskontoon. Myös, keiden kautta tätä levitetään. Suomen tasavallan korkeimpien päättäjien, virkavallan ja evl. kirkon ja mikä on näiden oma, todellinen ja tunnustuksellinen ideologia: s:npalvonta.

        Ei oikein auennut kuvista mitään , ehkä se että kirkko on tullut 2000- luvulle jo jossakin kohtaa ja antaa jokaisen tulla sellaisena kuin on oliko raamautussa siitä sanottu jotain.

        Mutta poskea ei käännetä ainakaan raamatussa luetun mukaan israelissa vaan hyökätään vääräuskoisten kimppuun kuten aina!

        Kamalasti nähdä vaivaa jonkun petipuuhista ja määritellä joku vaikka pedofiiliksi siis sellaistahan joku ääneen mainostaakin ,,,,

        Naivia ja lapsellista on siis heiluttaa natsilippua muutakuin ärsyttääkseen sitä sen on poliisin pitää voida se poistaa kuten joku pohjoismainen vastarintaliike jonka lipun poiston olen nähnyt livenä ja kantajat autoon,,,,


    • Anonyymi

      Alottajalle :

      OLET Suomen paras ihminen,
      kaikki viisaat fiksut ovat oikeita perussuomalaisia,
      tiesithän
      ME olemme ME jotka teki suomesta rikkaan itsenäisen maan
      mutt -ku välillä toi sdp romuutti hyvinvointi suomen ME nostamme suomen taas jaloilleen
      toimivaksi yhteiskunnaksi,
      Suomi ON meidän
      sanoo oikea perussuomalainen ja pitää huolen omata kansan hyvinvoinnista,
      sitten voimme auttaa muitaki kun ensin saadaan oman kansan asiat hoidettua kuntoon,

      TULIKO SELVÄKSI kaikille mullekki ??????????

      • Orpo ja Purra saavat aikaan suomen ennätyksen velan ottamisessa, vuoden kuluttua on työttömiä ennätys määrä suomi on taantumassa.
        Kansa kauhuissaan soppajonot kasvaa, rikkaat kiittää Purraa.


    • Anonyymi

      Ei kukaan tule haukkumaan vaikka olen perussuomalainen, mutta tälläisillä keskustelupalstoilla voi hyvin jättää sellaiset tekstit lukematta, jossa suolletaan vaikka mitä pashaa perussuomalaisista. En levittele puoluekantaa itsestäni, mutta jos arvaisivat sen niin ainakin moni muuttaisi käsityksen perussuomalaisuudesta minun tekemisten myötä. Ei ole kyllä mitään rasistisuutta, ja kunnioitan kaikkia ihmisiä sellaisina kuin ovat. Ihmisten tekemiset ratkaisee minun käsityksen heistä, ei mikään ulkopuolinen olemus.

    • Anonyymi

      Persut nyt vain tahdottomia kokomuksen juoksupoikia... Kukin ajallaan. Välillä oli Jutta!

    • Anonyymi

      Haukkujilla on itsellä pahoja ongelmia.

    • Anonyymi

      Senverran olen huomioinut asiaa: Perussuomalaisten ja heidän kannattajiensa mollaajilla hyvin harvoin jos koskaan mitään oikeasti argumentiksi luettavaa, yleensä vain tyhjää
      ja vähämielistä kirjainten tuhlaamista.

      Ei kannata noiden vuoksi aikaansa tuhlata.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      590
      4006
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3388
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2899
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2851
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2204
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2151
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2077
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1915
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1900
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1849
    Aihe