Olen menossa Quitoon/Guayaguiliin kesäkuu lopulla. Halvin löytämäni lento on KLM:n, veroineen 1217 e. Tietääkö kukaan joitain huomattavasti halvempia yhteyksiä? Via Miami? Madrid?
Halvin lento Quitoon
2
671
Vastaukset
- ja samana päivänä perillä
varasimme lentomme aktiv-resorin kautta, Finnairia Air Iberiaa käyttäen... noin 1200€ veroineen tais tulla maksamaan, jos nyt oikein muistan. (kolmen kk:n lippu)
Kävin TODELLA monta lentoreittiä ja matkatoimistoa läpi, ja mielestäni tämä oli paras vaihtoehto, erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua Aktiv-resorilla, toisin kuin eräillä muilla toimistoilla...!
lentoreittimme siis Hki-Tukholma-Madrid-Quito - I&I
Just varattiin STA:n kautta lennot HKI-Quito ja takaisin Rio-HKI ja hinnaksi tuli vaatimattomat 1035€ hengeltä. Hinta on opiskelijalle, mutta käsittääkseni lentoja saa myös ei-opiskelevat. Kivaa reissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823293
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191604
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61378Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335