Kannattaa lukea

Anonyymi-ap

Lukeminen kannattaa aina...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hua Hin on pikku kaupunki, Pattaya hieman suurempi, Pattaya on pääosin kokonaan rakentunut prostituutiolla, viimeisen 50 vuoden aikana... Älä lapsi jauha paskaa... Ilman prostituutiota Pattayalla ei ole yhtään mitään., pelkkiä gogo, kaljabaareja, ja hierontapaikkoja, totta on siellä muutama iso ostoskeskus mm. H&M mutta ilman prostituutiota paikka olisi kuollut vuodessa..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tässä alkaa taas näkymään Numbalin lukeneisuus, ja muiden koulunkäynti on jäänyt selvästi heikolle tasolle,

19

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän se ihmiskauppa on Pattayalla vahva vaikute, by NumBall HHN 62V.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­N­y­­­m­f­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tuon tollon kirjoitukset kuuluu "Lasten suusta kuultua" palstalle.
      https://lastensuusta.com/

Jyväskylän kuntouttavassa jälleenkoulutuksessa opettaja kysyi Arijukalta, mistä tuuli johtuu? Arijukka otti kattilan päästään, kaivoi nenää ja pieraisi, katseli ikkunasta ja alkoi piirtää tikku-ukkoja. Opettaja toisti kysymyksensä kovalla äänellä: "Arijukka, mistä tuuli johtuu?"

Viiskymppinen Arijukka laittoi kattilan takaisin päähän ja viittasi "Ope mä tiiän mä tiiän! -Tuuli syntyy puiden heilumisesta, mitä enemmän puut heiluu, sitä enemmän tuulee.

Samana päivänä opettaja jätti eroanomuksensa rehtorille.

• Anonyymi

Vain laiffilalta tulee tuollaista tuubaa, siksi palstan heikoin lenkki, perheellinen mies.

• Anonyymi

Arijukan kuntoutusjakson päättäjäisissä rehtori kyseli oppilailta mikä on tärkeintä mitä olette oppineet? -Arijukka huusi innoissaan "Ope ope mä tiiän! -Nenää voi kaivaa vaikka ei otakkaan kattilaa pois päästä"

Rehtori hyppäsi samana iltana Kuokkalan sillalta.

• Anonyymi

Kattilan?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://ibb.co/wrBn07R

.

Hanttapuli masentunut ei mene sinulla putkeen, laiffila palstan heikoin lenkki nyt ja aina.

• Anonyymi

No jaa sinä laiffila olet yksinkertaisesti hullu, ja vielä ylpeä töherryksistään. Sinulla ei tosiaankaan mene elämä putkeen, ei todellakaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa sinä laiffila olet yksinkertaisesti hullu, ja vielä ylpeä töherryksistään. Sinulla ei tosiaankaan mene elämä putkeen, ei todellakaan...

onko tuo laiffila joku 10 vuotias lapsi, terve aikuinen mies ei tee tuollaisia kuvia, vai onko kyse mielenterveysongelmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko tuo laiffila joku 10 vuotias lapsi, terve aikuinen mies ei tee tuollaisia kuvia, vai onko kyse mielenterveysongelmista.

Kyllä noista näyttää iloa olevan muillekin. Tämä on eka kirjoitukseni tänään. Olet niin ihastuttava persoona että sinulla on muitakin faneja kuin minä.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä noista näyttää iloa olevan muillekin. Tämä on eka kirjoitukseni tänään. Olet niin ihastuttava persoona että sinulla on muitakin faneja kuin minä.

laiffila

Iloa muillekin?

No mutta jatka sitten ihmeessä ilosi jakamista, rakasyhteisösi kaipaa tekeleitäsi.

Pistäppä vaikka mersua parkkiin eri valokuviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iloa muillekin?

No mutta jatka sitten ihmeessä ilosi jakamista, rakasyhteisösi kaipaa tekeleitäsi.

Himarunkkarilla menossa vainoharhajakso kuukaudesta, jolloin joutuu miettimään voiko jatkaa juomista vai loppuuko rahat jo puolessa kuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iloa muillekin?

Kyrvånsyylå toimii taas saariluuserin sihteerinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himarunkkarilla menossa vainoharhajakso kuukaudesta, jolloin joutuu miettimään voiko jatkaa juomista vai loppuuko rahat jo puolessa kuussa.

No mutta tästäkin varmaankin ainakin rakkaille on iloa, kun vallan himassa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä...
      --------------------------------------------------------------
      Tjaah, mitähän poistetussa viestissä mahtoi olla?

• Anonyymi

Kyrvänsyylän kertomukset hyppää heti näkökenttään kun avaa Pattayan palsta,

• Anonyymi

SWuosittelen Kama Sutraa lukemiseksi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1421
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1257
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1197
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      136
      1153
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe