Koulunisäntä

Anonyymi-ap

Nyt kun uusi koulu isäntä valittu, ottakaa selville että miksi jo työssäollutta ei valittu, oliko suhteet ym. kyseessä.nyt asiasta selvyys. Tätä hämmästellään kunnassa.

30

3906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan. Asia on hyvä selvittää onko tosiaan suhteet, sukulaisuus ym. kyseessä.

    • Anonyymi

      Tämmöstä peliä taas Karstulassa :(

    • Anonyymi

      Ja kuka tää valittu on,kun nimi pitää piilossa.....

      • Anonyymi

        Lahdenkylältä suurperheen elättäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdenkylältä suurperheen elättäjä.

        No sehän muuttaa kaiken, on pätevä emäntä isäntä näissä hommissa, semppiä, lisää vaan ..


    • Anonyymi

      Teknisen lautakunnan pöytäkirja netissä, sieltä näkyy.

    • Anonyymi

      Ja taasko juonitaan ja pelataan kepupeliä.

      • Anonyymi

        Jos on eläin ja metsästys vietti suuri sillä pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on eläin ja metsästys vietti suuri sillä pääsee.

        Ja sehän on, kuten rouvallakin. Eipä sitä paljoa muuta ehdikkään tekee.


    • Anonyymi

      Suhteet on pelissä. Aivan varmaa. Hyvä työntekijä saa kenkää ja otetaan täysin ulkopuolinen osaa mielistellä ehkä.

      • Anonyymi

        Juu sillä pärjää


    • Anonyymi

      Kunnan asiat näköjään aivan retuperällä

      • Anonyymi

        Oisit hyvä jo vaihtaa päättäjiä akat pahimpia kun päässeet pallille istumaan.


    • Anonyymi

      Karstulan tapa nykyään. Erityisesti sivistyspuolella. Tunteja henkilöille, jotka eivät edes ole ko. ainetta opiskelleet . Opettajan kelpoisuus kun voi puuttua. Pääasia että on hovikelpoinen.

    • Anonyymi

      Voi paska on hävettävää toimintaa. Edessä mielistekäön ja takana puhutaan sontaa. Tämä ollut aina kunnassa kaikki vaihtoon. Akat ja ukot sama piiri pyörii ja ammattitaidottomat kehiin. Nyt on asiat tuotava esille. Kellä vastuu....

    • Anonyymi

      Ei löydy vastuun kantajia kunnasta, huuhaa immeisiä sitäkin enämpi.

    • Anonyymi

      Mikä on kouluisäntä ?? Rehtori vai...sorry oon kaupungista😁

    • Anonyymi

      Ota selvää voi vaikka tärpätä kahvikupposen ääressä.olevarovainen miehillä voi olla housujen alla hame. Hekoheko😃

      • Anonyymi

        Onko hameessa jotain noloa?


    • Anonyymi

      Entiset oppilaat pitää koulua..

    • Anonyymi

      Keskustelun aloittajaa ketuttaa kun valittu on tullut muualta. Ajattelitteko taas aloittaa mollaamisen ja mustamaalaamisen oikein urakalla. Menkää töihin ja hommatkaa oma elämä. Töitä löytyy kyllä jos halua on ja terveys kestää. Vinkkinä vaan että entisistä oppilaista tulee ajan kanssa uusia ammattilaisia.

    • Anonyymi

      Jokaisella kuntalaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä valinnasta ketutti tai ei. Mitä se tarkoittaa erittäin tyytyväisiä työhön....

    • Anonyymi

      Ehkäpä tämä uusi oli vaan paras valinta? Voi vittu nyt oikeesti kääkät, onko pakko olla niin vihamielinen muualta muuttaneita kohtaan? Eikös se ole hyvä että suurperheen isä käy töissä? Onneksi ei tarvitse ikinä muuttaa teidän kuntaan.

    • Anonyymi

      Oikeeeein hyvä, ei varmaan kellään ole sitä vastaan mitään. Asukkaita vaan lisää , mutta ensin oman kunnan asukkaat työllistettävä ja pärjää täällä hyvin hirvi ym. Metsän riistalla jos vaan aikaa riittää ja eläimet pois metsistä.terve tullut olet Karstulaan hyvä tuuri käynyt vaimolla.

      • Anonyymi

        No eikös se nimenomaan ole oman kunnan asukas kun sinne on muuttanut?


    • Anonyymi

      Akat pellolle, juupa jaapa jatkuu....eikö kunnassa enää löydy kunnon miehiä jotka pitää sanansa, ja nyrkkipöytään elkä vatvota asioita katotaan katotaan...
      Orpo on hyvä pitää kiinni päätöksistään

    • Anonyymi

      Tätä ihmettelee myös oppilaat.

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta Karstulassa, pärstäkerroin ratkaisee.

    • Anonyymi

      Kepupellet suhmuroi, kuten tavallista.

    • Anonyymi

      Isäntä, emäntä, mitä nätä nyt on. Ei liene merkitystä nimityksellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe