Nyt kun uusi koulu isäntä valittu, ottakaa selville että miksi jo työssäollutta ei valittu, oliko suhteet ym. kyseessä.nyt asiasta selvyys. Tätä hämmästellään kunnassa.
Koulunisäntä
30
3906
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan. Asia on hyvä selvittää onko tosiaan suhteet, sukulaisuus ym. kyseessä.
- Anonyymi
Tämmöstä peliä taas Karstulassa :(
- Anonyymi
Ja kuka tää valittu on,kun nimi pitää piilossa.....
- Anonyymi
Lahdenkylältä suurperheen elättäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahdenkylältä suurperheen elättäjä.
No sehän muuttaa kaiken, on pätevä emäntä isäntä näissä hommissa, semppiä, lisää vaan ..
- Anonyymi
Teknisen lautakunnan pöytäkirja netissä, sieltä näkyy.
- Anonyymi
Ja taasko juonitaan ja pelataan kepupeliä.
- Anonyymi
Jos on eläin ja metsästys vietti suuri sillä pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on eläin ja metsästys vietti suuri sillä pääsee.
Ja sehän on, kuten rouvallakin. Eipä sitä paljoa muuta ehdikkään tekee.
- Anonyymi
Suhteet on pelissä. Aivan varmaa. Hyvä työntekijä saa kenkää ja otetaan täysin ulkopuolinen osaa mielistellä ehkä.
- Anonyymi
Juu sillä pärjää
- Anonyymi
Kunnan asiat näköjään aivan retuperällä
- Anonyymi
Oisit hyvä jo vaihtaa päättäjiä akat pahimpia kun päässeet pallille istumaan.
- Anonyymi
Karstulan tapa nykyään. Erityisesti sivistyspuolella. Tunteja henkilöille, jotka eivät edes ole ko. ainetta opiskelleet . Opettajan kelpoisuus kun voi puuttua. Pääasia että on hovikelpoinen.
- Anonyymi
Voi paska on hävettävää toimintaa. Edessä mielistekäön ja takana puhutaan sontaa. Tämä ollut aina kunnassa kaikki vaihtoon. Akat ja ukot sama piiri pyörii ja ammattitaidottomat kehiin. Nyt on asiat tuotava esille. Kellä vastuu....
- Anonyymi
Ei löydy vastuun kantajia kunnasta, huuhaa immeisiä sitäkin enämpi.
- Anonyymi
Mikä on kouluisäntä ?? Rehtori vai...sorry oon kaupungista😁
- Anonyymi
Ota selvää voi vaikka tärpätä kahvikupposen ääressä.olevarovainen miehillä voi olla housujen alla hame. Hekoheko😃
- Anonyymi
Onko hameessa jotain noloa?
- Anonyymi
Entiset oppilaat pitää koulua..
- Anonyymi
Keskustelun aloittajaa ketuttaa kun valittu on tullut muualta. Ajattelitteko taas aloittaa mollaamisen ja mustamaalaamisen oikein urakalla. Menkää töihin ja hommatkaa oma elämä. Töitä löytyy kyllä jos halua on ja terveys kestää. Vinkkinä vaan että entisistä oppilaista tulee ajan kanssa uusia ammattilaisia.
- Anonyymi
Jokaisella kuntalaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä valinnasta ketutti tai ei. Mitä se tarkoittaa erittäin tyytyväisiä työhön....
- Anonyymi
Ehkäpä tämä uusi oli vaan paras valinta? Voi vittu nyt oikeesti kääkät, onko pakko olla niin vihamielinen muualta muuttaneita kohtaan? Eikös se ole hyvä että suurperheen isä käy töissä? Onneksi ei tarvitse ikinä muuttaa teidän kuntaan.
- Anonyymi
Oikeeeein hyvä, ei varmaan kellään ole sitä vastaan mitään. Asukkaita vaan lisää , mutta ensin oman kunnan asukkaat työllistettävä ja pärjää täällä hyvin hirvi ym. Metsän riistalla jos vaan aikaa riittää ja eläimet pois metsistä.terve tullut olet Karstulaan hyvä tuuri käynyt vaimolla.
- Anonyymi
No eikös se nimenomaan ole oman kunnan asukas kun sinne on muuttanut?
- Anonyymi
Akat pellolle, juupa jaapa jatkuu....eikö kunnassa enää löydy kunnon miehiä jotka pitää sanansa, ja nyrkkipöytään elkä vatvota asioita katotaan katotaan...
Orpo on hyvä pitää kiinni päätöksistään - Anonyymi
Tätä ihmettelee myös oppilaat.
- Anonyymi
Ei mitään uutta Karstulassa, pärstäkerroin ratkaisee.
- Anonyymi
Kepupellet suhmuroi, kuten tavallista.
- Anonyymi
Isäntä, emäntä, mitä nätä nyt on. Ei liene merkitystä nimityksellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483