Koulunisäntä

Anonyymi-ap

Nyt kun uusi koulu isäntä valittu, ottakaa selville että miksi jo työssäollutta ei valittu, oliko suhteet ym. kyseessä.nyt asiasta selvyys. Tätä hämmästellään kunnassa.

30

3906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan. Asia on hyvä selvittää onko tosiaan suhteet, sukulaisuus ym. kyseessä.

    • Anonyymi

      Tämmöstä peliä taas Karstulassa :(

    • Anonyymi

      Ja kuka tää valittu on,kun nimi pitää piilossa.....

      • Anonyymi

        Lahdenkylältä suurperheen elättäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdenkylältä suurperheen elättäjä.

        No sehän muuttaa kaiken, on pätevä emäntä isäntä näissä hommissa, semppiä, lisää vaan ..


    • Anonyymi

      Teknisen lautakunnan pöytäkirja netissä, sieltä näkyy.

    • Anonyymi

      Ja taasko juonitaan ja pelataan kepupeliä.

      • Anonyymi

        Jos on eläin ja metsästys vietti suuri sillä pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on eläin ja metsästys vietti suuri sillä pääsee.

        Ja sehän on, kuten rouvallakin. Eipä sitä paljoa muuta ehdikkään tekee.


    • Anonyymi

      Suhteet on pelissä. Aivan varmaa. Hyvä työntekijä saa kenkää ja otetaan täysin ulkopuolinen osaa mielistellä ehkä.

      • Anonyymi

        Juu sillä pärjää


    • Anonyymi

      Kunnan asiat näköjään aivan retuperällä

      • Anonyymi

        Oisit hyvä jo vaihtaa päättäjiä akat pahimpia kun päässeet pallille istumaan.


    • Anonyymi

      Karstulan tapa nykyään. Erityisesti sivistyspuolella. Tunteja henkilöille, jotka eivät edes ole ko. ainetta opiskelleet . Opettajan kelpoisuus kun voi puuttua. Pääasia että on hovikelpoinen.

    • Anonyymi

      Voi paska on hävettävää toimintaa. Edessä mielistekäön ja takana puhutaan sontaa. Tämä ollut aina kunnassa kaikki vaihtoon. Akat ja ukot sama piiri pyörii ja ammattitaidottomat kehiin. Nyt on asiat tuotava esille. Kellä vastuu....

    • Anonyymi

      Ei löydy vastuun kantajia kunnasta, huuhaa immeisiä sitäkin enämpi.

    • Anonyymi

      Mikä on kouluisäntä ?? Rehtori vai...sorry oon kaupungista😁

    • Anonyymi

      Ota selvää voi vaikka tärpätä kahvikupposen ääressä.olevarovainen miehillä voi olla housujen alla hame. Hekoheko😃

      • Anonyymi

        Onko hameessa jotain noloa?


    • Anonyymi

      Entiset oppilaat pitää koulua..

    • Anonyymi

      Keskustelun aloittajaa ketuttaa kun valittu on tullut muualta. Ajattelitteko taas aloittaa mollaamisen ja mustamaalaamisen oikein urakalla. Menkää töihin ja hommatkaa oma elämä. Töitä löytyy kyllä jos halua on ja terveys kestää. Vinkkinä vaan että entisistä oppilaista tulee ajan kanssa uusia ammattilaisia.

    • Anonyymi

      Jokaisella kuntalaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä valinnasta ketutti tai ei. Mitä se tarkoittaa erittäin tyytyväisiä työhön....

    • Anonyymi

      Ehkäpä tämä uusi oli vaan paras valinta? Voi vittu nyt oikeesti kääkät, onko pakko olla niin vihamielinen muualta muuttaneita kohtaan? Eikös se ole hyvä että suurperheen isä käy töissä? Onneksi ei tarvitse ikinä muuttaa teidän kuntaan.

    • Anonyymi

      Oikeeeein hyvä, ei varmaan kellään ole sitä vastaan mitään. Asukkaita vaan lisää , mutta ensin oman kunnan asukkaat työllistettävä ja pärjää täällä hyvin hirvi ym. Metsän riistalla jos vaan aikaa riittää ja eläimet pois metsistä.terve tullut olet Karstulaan hyvä tuuri käynyt vaimolla.

      • Anonyymi

        No eikös se nimenomaan ole oman kunnan asukas kun sinne on muuttanut?


    • Anonyymi

      Akat pellolle, juupa jaapa jatkuu....eikö kunnassa enää löydy kunnon miehiä jotka pitää sanansa, ja nyrkkipöytään elkä vatvota asioita katotaan katotaan...
      Orpo on hyvä pitää kiinni päätöksistään

    • Anonyymi

      Tätä ihmettelee myös oppilaat.

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta Karstulassa, pärstäkerroin ratkaisee.

    • Anonyymi

      Kepupellet suhmuroi, kuten tavallista.

    • Anonyymi

      Isäntä, emäntä, mitä nätä nyt on. Ei liene merkitystä nimityksellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe