HAVAINTOJA ELITISTISALASEURA---POMOSTA

Anonyymi-ap

En viitsi enää kuormittaa helluntalaisketjua, kun aivopesuntuotos on poistunut päästäni eli että hellarit ovat kaiken takana. Ei ole yläpuolella asuva hellari, vaan-----

30

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tulee vastaan lisää tietoa elitistisalaseurasatanismista, niin kerron sitten.

      • Anonyymi

        Taisi sen "aivopesun" seurauksena sinulta hävitä se viimeinenkin järkevä ajatus, kun tuollaista harhaista soopaa kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi sen "aivopesun" seurauksena sinulta hävitä se viimeinenkin järkevä ajatus, kun tuollaista harhaista soopaa kirjoittelet.

        Ei ole harhoja. Soopaksi voisi nimittää ilmennyttä suhtautumista. Lukekaa helluntailaisketjusta.Siellä on monisanaisemmin ja esimerkein varustettuna luettavissa.

        Olen tässä käyttänyt näitä tyyppidiagnooseja stalkkereille ja suomenkielisiä tavallisia termejä, tarkoituksella.

        Ne, jotka ovat noita-akan alaisina systeemissä, eivät itse edes tajua. Ja sitä, mitä minuun on kohdistettu, eivät tiedä kaikkea. -On lyhytaikaisia vuokralaisia. Turhaa heidän on tietääkään.

        ON TULLUT LISÄÄ TIETOA SATANISMISTA JA SALASEUROISTA. EN KIRJOITA TÄNNE EDES LINKKEJÄ. Muualla hoitelen asiaa niin, että siitä olisi muille kohteille hyötyä, tiedosta siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole harhoja. Soopaksi voisi nimittää ilmennyttä suhtautumista. Lukekaa helluntailaisketjusta.Siellä on monisanaisemmin ja esimerkein varustettuna luettavissa.

        Olen tässä käyttänyt näitä tyyppidiagnooseja stalkkereille ja suomenkielisiä tavallisia termejä, tarkoituksella.

        Ne, jotka ovat noita-akan alaisina systeemissä, eivät itse edes tajua. Ja sitä, mitä minuun on kohdistettu, eivät tiedä kaikkea. -On lyhytaikaisia vuokralaisia. Turhaa heidän on tietääkään.

        ON TULLUT LISÄÄ TIETOA SATANISMISTA JA SALASEUROISTA. EN KIRJOITA TÄNNE EDES LINKKEJÄ. Muualla hoitelen asiaa niin, että siitä olisi muille kohteille hyötyä, tiedosta siis.

        voin yleisen linkin antaa
        https://fi.wikipedia.org/wiki/salaseura


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        toimii, vaikka heti äähän tyssäsi

        olen itsekin kirjoittanut paljon tuohon ketjuun


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      VÄHÄN YHTEENVETOA:

      - ihmettelin, mikä tyyppi oikein asuu yläpuolellani, ottaa osaa gs-vainooni , luulin hellariksi nk. kaikkia muitakin

      -oranssi pipo paljasti pomoksi

      - joku pihalla sanoi, etteivät nämä täällä ole hellareita, vaan kuuluvat muuhun pimeään. (SIINÄ NAPSAHTI HELLARIT KAIKEN MINULLE TAPAHTUVAN PAHAN TAKANA-AIVOPESU POIS)

      - sitten somessa tuli vastaan : eläinuhrit kuuluu osana eliittisalaseuran satanismia--

      Johan rupesi aukeamaan.


      - mikä muut pimeä? Ehdotettiin satanismia. Rupesin ottamaan selvää.Tuli tietoa yksityisestä ihmisestä.

      • Anonyymi

        Meni vähän järjestys sekaisin. Ensin tuli tietoa yksityisestä ihmisestä. Pitkään kyselin, mihin kuuluu. Sitten tuli vastaan tuo salaseura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni vähän järjestys sekaisin. Ensin tuli tietoa yksityisestä ihmisestä. Pitkään kyselin, mihin kuuluu. Sitten tuli vastaan tuo salaseura.

        Olen kysynyt useaan otteeseen, mihin yhdistykseen/seuraan kuulut. Jos ei olisi salaseura, kai olisit voinut vastata.


    • Anonyymi

      ONKO OPERAATIO KOSTO MENEILLÄÄN?
      1.näytös eilen ja tänään toinen, tuleeko huomenna kolmas?

      • Anonyymi

        Tuli kolmas ja jatkuu ja jatkuu. Ihan taitaa olla tappotahti.

        Kirjoitin tähän ketjuun, kun tapahtui ensin tämän talon pihalla. Arvelen Jaanan ainakin tietävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli kolmas ja jatkuu ja jatkuu. Ihan taitaa olla tappotahti.

        Kirjoitin tähän ketjuun, kun tapahtui ensin tämän talon pihalla. Arvelen Jaanan ainakin tietävän.

        Jotakin on ympärilläni meneillään. Tällä hetkellä en juurikaan näe talojen asukkaita. Mutta muita häärii tuossa kadullakin, selvästi kyttäämässä minua.

        Näytökset liittyivät autoon, jonka vei korjaamolle. Paljon mindkontrollia. En tiedä, mikä autoni kohtalo, minun kohtaloni tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin on ympärilläni meneillään. Tällä hetkellä en juurikaan näe talojen asukkaita. Mutta muita häärii tuossa kadullakin, selvästi kyttäämässä minua.

        Näytökset liittyivät autoon, jonka vei korjaamolle. Paljon mindkontrollia. En tiedä, mikä autoni kohtalo, minun kohtaloni tulee olemaan.

        Sain autoni takaisin. Vakuutusyhtiö maksoi. Oli lunastuksen rajoilla.

        Heti kun sain autoni takaisin, tehtiin muuta kiusaa. Väsähdin samantien. Arvioin ylirasitustilaksi. Voi olla muuta häirintää.

        Tilanne meni niin kireäksi, että pihalla pomo väänsi naamaa ja taas kaikki hampaat esille. Totesin, että Jaana ehti taas! Mutta ken se tapahtuu lapsena tehdyn aivopesun takia, eihän hän itse sille mitään voi. Lohduttelin, että onhan minutkin aivopesty lapsena,mutta juuri päin vastoin kuin sinut. - On vainopomoilla ollut hauskaa, kun asuttivat sinut yläpuolelleni.

        Jne. Nykyään en muista, mitä olen kirjoittanut ja mitä puhunut(kaikki kuulevat). Mutta olen kirjoittamalla ilmoittanut, etten pelkää kuolemaa. Se on vapautus. --Odottelen tässä eutanasiaa paljastusteni jälkeen.


    • Anonyymi

      ONKO LASIN SIRUILLA SYMBOLINEN MERKITYS?

      Ekan juomalasin sirpaleet lensivät pitkin keittokomeroa, toisen erilaisen lasin pitkin rappuja, sitten hajotettiin parvekelasi siruiksi ja viimeksi auton takalasi? Mitä seuraavaksi?

    • Anonyymi

      Noi voih, tämä nousi vahingossa. Yleensä, kun ketju on toisen ketjun sisällä, siihen voi kirjoittaa ilman, että nousee esiin.

      • Anonyymi

        Nousiko vieläkin?


    • Anonyymi

      Oletteko jäänyt riksuun mennessä toijalaan koskaan?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      261
      3415
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2982
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      43
      2126
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      78
      1994
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      49
      1687
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1547
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1360
    Aihe