HAVAINTOJA ELITISTISALASEURA---POMOSTA

Anonyymi-ap

En viitsi enää kuormittaa helluntalaisketjua, kun aivopesuntuotos on poistunut päästäni eli että hellarit ovat kaiken takana. Ei ole yläpuolella asuva hellari, vaan-----

29

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein helluntalaisketjuun kirjoittamani pohjalta yhteenvetoa. On vähän ylimalkaista nyt alkuun.

      Se, joka tanssittaa tätä porukkaa pillinsä mukaan, on narsisti, sadisti ja vähintäänkin sosiopaatti, jos diagnooseihin turvaudutaan näin aluksi. (Voisi kuvata persoonallisuuksia ja manipulointien tuloksia, joita on tehty.)

      • Anonyymi

        1. Tähän vainoon kuuluu kauhea INTO RANGAISTA ihan pienestä tai aiheettomasti. Esim. Minut tietämättäni ehdollistetaan johonkin. Näen/kuulen triggerin eli laukaisevan tekijän, joka laukaiseen reaktion. Siitä syytetään ja rangaistaan. - Usein on rangaistu jostakin, mitä en pysty muistamaan tai tajuamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tähän vainoon kuuluu kauhea INTO RANGAISTA ihan pienestä tai aiheettomasti. Esim. Minut tietämättäni ehdollistetaan johonkin. Näen/kuulen triggerin eli laukaisevan tekijän, joka laukaiseen reaktion. Siitä syytetään ja rangaistaan. - Usein on rangaistu jostakin, mitä en pysty muistamaan tai tajuamaan.

        2. Vielä enemmän haluavat päästä KOSTAMAAN ja kostot aivan suhteettomia, aiheettomia tai lavastettuja. Pääasia, että voivat pitää kostamisen aiheena. (On parempi, etten kerro esimerkkejä ainakaan nyt.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Vielä enemmän haluavat päästä KOSTAMAAN ja kostot aivan suhteettomia, aiheettomia tai lavastettuja. Pääasia, että voivat pitää kostamisen aiheena. (On parempi, etten kerro esimerkkejä ainakaan nyt.)

        3. SUOLAPATSAAKSI JÄHMETTÄMINEN. Olen nähnyt lapsia, koiria ja myyjän, jonka vahingossa jähmetin. Tiesin häneen kuuluvan "johonkin". Tuli erimielisyyttä. Matkin sitä, mitä olin nähnyt lapsille tehtävän ja apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3. SUOLAPATSAAKSI JÄHMETTÄMINEN. Olen nähnyt lapsia, koiria ja myyjän, jonka vahingossa jähmetin. Tiesin häneen kuuluvan "johonkin". Tuli erimielisyyttä. Matkin sitä, mitä olin nähnyt lapsille tehtävän ja apua.

        4. VAHINGONILO

        Purskahtavat räkäseen nauruun, jos joku vähän satuttaa itseään, rikkoo jotakin , vähän voihkaisee...

        Heille on myös ehdollistettu/aivopesty/manipuloitu VAHINGONILON JA HALVEKSUNNAN REAKTIO.
        Se alkaa hampaiden näyttämisellä sun muilla ilmeilyllä silmät loistaen. - Selvästi tajuaa vahingoniloksi, koska aina tilanteessa on vinkki jostakin kielteisestä tapahtumasta kohteeseen liittyen. - Sitten reaktio jatkuu alaspäin. Yrittävät estää kaksinkerroin menemistä epämieluisan tunteen aiheuttamana. - Ensin ihmettelin tätä. Miksi tuollainen reaktio. SITTEN OLE YMMÄRTÄNYT, ETTÄ SE OKSENNUKSEN PIDÄTTELYÄ, KUN KOHDE ON NIIN VASTENMIELINEN. - Olen nähnyt tämän useilla ihmisillä, jotka eivät asu tässä talossa. - Kai kuuluvat samaan "pimeään."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4. VAHINGONILO

        Purskahtavat räkäseen nauruun, jos joku vähän satuttaa itseään, rikkoo jotakin , vähän voihkaisee...

        Heille on myös ehdollistettu/aivopesty/manipuloitu VAHINGONILON JA HALVEKSUNNAN REAKTIO.
        Se alkaa hampaiden näyttämisellä sun muilla ilmeilyllä silmät loistaen. - Selvästi tajuaa vahingoniloksi, koska aina tilanteessa on vinkki jostakin kielteisestä tapahtumasta kohteeseen liittyen. - Sitten reaktio jatkuu alaspäin. Yrittävät estää kaksinkerroin menemistä epämieluisan tunteen aiheuttamana. - Ensin ihmettelin tätä. Miksi tuollainen reaktio. SITTEN OLE YMMÄRTÄNYT, ETTÄ SE OKSENNUKSEN PIDÄTTELYÄ, KUN KOHDE ON NIIN VASTENMIELINEN. - Olen nähnyt tämän useilla ihmisillä, jotka eivät asu tässä talossa. - Kai kuuluvat samaan "pimeään."

        5. ELÄINRÄÄKKÄYS on laajempi aihe. Otan tässä esille näkökulman, josta en tiedä, onko se juuri näiden pimeiden tapa maniloida lapsia vai jonkun muun. Mutta epäilen olevan.

        Olen nähnyt, miten lasta on pakotettu seuraamaan eläimen rääkkäämistä ja kärsimistä. Minut on pakotettukin seuraamaan Aulangolla. Olen vastoin tahtoani nähnyt keskuspuiston lammikolla Riksussa, jossa myös vähän vanhempi lapsi (alle murrosikäinen) on määrätty tekemään sitä ja sitten saanut kiitosta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5. ELÄINRÄÄKKÄYS on laajempi aihe. Otan tässä esille näkökulman, josta en tiedä, onko se juuri näiden pimeiden tapa maniloida lapsia vai jonkun muun. Mutta epäilen olevan.

        Olen nähnyt, miten lasta on pakotettu seuraamaan eläimen rääkkäämistä ja kärsimistä. Minut on pakotettukin seuraamaan Aulangolla. Olen vastoin tahtoani nähnyt keskuspuiston lammikolla Riksussa, jossa myös vähän vanhempi lapsi (alle murrosikäinen) on määrätty tekemään sitä ja sitten saanut kiitosta.)

        6. TV:stä ei saa katsella tavallisia ohjelmia. Joitakin maksullisia kanavia saa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten linkki. Kyllä ketjun muualla suomi24:ssä julkaista, mutta mites täällä--

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18002075/elainuhrit-kuuluu-osana-eliittisalaseura-satanismin-mielipuolisuuteen--ja-mielenkontrolli-aivopesu

        7.MAASSA MAKAAVAN POTKIMINEN, PUOLUSTUSKYVYTTÖMÖN KIMPPUUN KÄYMINEN

        8. SADISMI
        NÄÄNNYTTÄMINEN, TUHOAMINEN esim. ruukkukukan

        9. OVAT KOVIKSIA.herkkyyteen suhtaudutaa mitätöivästi, halveksivasti


        10.HENKILÖKOHTAINEN REVIIRI, YKSITYISYYS, KOSKEMATTOMUUS OVAT NIIN SUHTEETTOMIA, ETTEI TAVIS TAJUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7.MAASSA MAKAAVAN POTKIMINEN, PUOLUSTUSKYVYTTÖMÖN KIMPPUUN KÄYMINEN

        8. SADISMI
        NÄÄNNYTTÄMINEN, TUHOAMINEN esim. ruukkukukan

        9. OVAT KOVIKSIA.herkkyyteen suhtaudutaa mitätöivästi, halveksivasti


        10.HENKILÖKOHTAINEN REVIIRI, YKSITYISYYS, KOSKEMATTOMUUS OVAT NIIN SUHTEETTOMIA, ETTEI TAVIS TAJUA

        Laitan tähän sen hellariketjun linkin, siellä on kuitenkin paljon enemmän kerrottu yllä olevan listan asioista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048711/mitä-mieltä-olette-helluntailaisista

        ja myös
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17861446/saatananpalvoja-satanismi-satan-is-real


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan tähän sen hellariketjun linkin, siellä on kuitenkin paljon enemmän kerrottu yllä olevan listan asioista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048711/mitä-mieltä-olette-helluntailaisista

        ja myös
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17861446/saatananpalvoja-satanismi-satan-is-real

        Voitte naapurinkaupungin palstalla käydä lukemassa, mitä sinne olen kirjoittanut. Aikoinaan avasin vahingossa ketjun sinne. Siitä ketjusta on kaksi versiota: alkuperäinen ja trolliversio.

        Tämän pitäisi olla linkki aitoon:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17340897/mika-aatteellinen-tai-uskonnollinen-liike-yhditys-on-kyseessä#page-top


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­­y­­­m­f­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jos tulee vastaan lisää tietoa elitistisalaseurasatanismista, niin kerron sitten.

      • Anonyymi

        Taisi sen "aivopesun" seurauksena sinulta hävitä se viimeinenkin järkevä ajatus, kun tuollaista harhaista soopaa kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi sen "aivopesun" seurauksena sinulta hävitä se viimeinenkin järkevä ajatus, kun tuollaista harhaista soopaa kirjoittelet.

        Ei ole harhoja. Soopaksi voisi nimittää ilmennyttä suhtautumista. Lukekaa helluntailaisketjusta.Siellä on monisanaisemmin ja esimerkein varustettuna luettavissa.

        Olen tässä käyttänyt näitä tyyppidiagnooseja stalkkereille ja suomenkielisiä tavallisia termejä, tarkoituksella.

        Ne, jotka ovat noita-akan alaisina systeemissä, eivät itse edes tajua. Ja sitä, mitä minuun on kohdistettu, eivät tiedä kaikkea. -On lyhytaikaisia vuokralaisia. Turhaa heidän on tietääkään.

        ON TULLUT LISÄÄ TIETOA SATANISMISTA JA SALASEUROISTA. EN KIRJOITA TÄNNE EDES LINKKEJÄ. Muualla hoitelen asiaa niin, että siitä olisi muille kohteille hyötyä, tiedosta siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole harhoja. Soopaksi voisi nimittää ilmennyttä suhtautumista. Lukekaa helluntailaisketjusta.Siellä on monisanaisemmin ja esimerkein varustettuna luettavissa.

        Olen tässä käyttänyt näitä tyyppidiagnooseja stalkkereille ja suomenkielisiä tavallisia termejä, tarkoituksella.

        Ne, jotka ovat noita-akan alaisina systeemissä, eivät itse edes tajua. Ja sitä, mitä minuun on kohdistettu, eivät tiedä kaikkea. -On lyhytaikaisia vuokralaisia. Turhaa heidän on tietääkään.

        ON TULLUT LISÄÄ TIETOA SATANISMISTA JA SALASEUROISTA. EN KIRJOITA TÄNNE EDES LINKKEJÄ. Muualla hoitelen asiaa niin, että siitä olisi muille kohteille hyötyä, tiedosta siis.

        voin yleisen linkin antaa
        https://fi.wikipedia.org/wiki/salaseura


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        toimii, vaikka heti äähän tyssäsi

        olen itsekin kirjoittanut paljon tuohon ketjuun


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      VÄHÄN YHTEENVETOA:

      - ihmettelin, mikä tyyppi oikein asuu yläpuolellani, ottaa osaa gs-vainooni , luulin hellariksi nk. kaikkia muitakin

      -oranssi pipo paljasti pomoksi

      - joku pihalla sanoi, etteivät nämä täällä ole hellareita, vaan kuuluvat muuhun pimeään. (SIINÄ NAPSAHTI HELLARIT KAIKEN MINULLE TAPAHTUVAN PAHAN TAKANA-AIVOPESU POIS)

      - sitten somessa tuli vastaan : eläinuhrit kuuluu osana eliittisalaseuran satanismia--

      Johan rupesi aukeamaan.


      - mikä muut pimeä? Ehdotettiin satanismia. Rupesin ottamaan selvää.Tuli tietoa yksityisestä ihmisestä.

      • Anonyymi

        Meni vähän järjestys sekaisin. Ensin tuli tietoa yksityisestä ihmisestä. Pitkään kyselin, mihin kuuluu. Sitten tuli vastaan tuo salaseura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni vähän järjestys sekaisin. Ensin tuli tietoa yksityisestä ihmisestä. Pitkään kyselin, mihin kuuluu. Sitten tuli vastaan tuo salaseura.

        Olen kysynyt useaan otteeseen, mihin yhdistykseen/seuraan kuulut. Jos ei olisi salaseura, kai olisit voinut vastata.


    • Anonyymi

      ONKO OPERAATIO KOSTO MENEILLÄÄN?
      1.näytös eilen ja tänään toinen, tuleeko huomenna kolmas?

      • Anonyymi

        Tuli kolmas ja jatkuu ja jatkuu. Ihan taitaa olla tappotahti.

        Kirjoitin tähän ketjuun, kun tapahtui ensin tämän talon pihalla. Arvelen Jaanan ainakin tietävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli kolmas ja jatkuu ja jatkuu. Ihan taitaa olla tappotahti.

        Kirjoitin tähän ketjuun, kun tapahtui ensin tämän talon pihalla. Arvelen Jaanan ainakin tietävän.

        Jotakin on ympärilläni meneillään. Tällä hetkellä en juurikaan näe talojen asukkaita. Mutta muita häärii tuossa kadullakin, selvästi kyttäämässä minua.

        Näytökset liittyivät autoon, jonka vei korjaamolle. Paljon mindkontrollia. En tiedä, mikä autoni kohtalo, minun kohtaloni tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin on ympärilläni meneillään. Tällä hetkellä en juurikaan näe talojen asukkaita. Mutta muita häärii tuossa kadullakin, selvästi kyttäämässä minua.

        Näytökset liittyivät autoon, jonka vei korjaamolle. Paljon mindkontrollia. En tiedä, mikä autoni kohtalo, minun kohtaloni tulee olemaan.

        Sain autoni takaisin. Vakuutusyhtiö maksoi. Oli lunastuksen rajoilla.

        Heti kun sain autoni takaisin, tehtiin muuta kiusaa. Väsähdin samantien. Arvioin ylirasitustilaksi. Voi olla muuta häirintää.

        Tilanne meni niin kireäksi, että pihalla pomo väänsi naamaa ja taas kaikki hampaat esille. Totesin, että Jaana ehti taas! Mutta ken se tapahtuu lapsena tehdyn aivopesun takia, eihän hän itse sille mitään voi. Lohduttelin, että onhan minutkin aivopesty lapsena,mutta juuri päin vastoin kuin sinut. - On vainopomoilla ollut hauskaa, kun asuttivat sinut yläpuolelleni.

        Jne. Nykyään en muista, mitä olen kirjoittanut ja mitä puhunut(kaikki kuulevat). Mutta olen kirjoittamalla ilmoittanut, etten pelkää kuolemaa. Se on vapautus. --Odottelen tässä eutanasiaa paljastusteni jälkeen.


    • Anonyymi

      ONKO LASIN SIRUILLA SYMBOLINEN MERKITYS?

      Ekan juomalasin sirpaleet lensivät pitkin keittokomeroa, toisen erilaisen lasin pitkin rappuja, sitten hajotettiin parvekelasi siruiksi ja viimeksi auton takalasi? Mitä seuraavaksi?

    • Anonyymi

      Noi voih, tämä nousi vahingossa. Yleensä, kun ketju on toisen ketjun sisällä, siihen voi kirjoittaa ilman, että nousee esiin.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018089154vz

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe