Sinimusta perhe

Anonyymi-ap

Arvoisa Suomi24,
Tahdon jakaa teille nyt vilpittömän kokemukseni sinimustatuksi tulemisesta.

Olen noin 40-vuotias perheenisä ja Sinimustan liikkeen aktiivi Pohjois-Savosta. Kotoa löytyy rakas vaimo, täysikäinen tytär ja onpahan tuota vielä uusikin masuasukki tuloillaan.

Ollaan vaimon kanssa oltu aluksi vähän huolissaan kun tyttären kavereita käy kylässä koulun jälkeen, eikä siinä mitään.. Mutta kun nämä kaverit sattuvat olemaan n-sanoja. Tai näin minä ainakin aiemmassa elämässä heitä kutsuin. En ollut uskaltanut mennä tyttärelle tai pojille suoraan sanomaan, että emme äidin kanssa halua teitä kotiimme, koska olette eri värisiä. Mitähän nuoret meistä ajattelisivat?

Noh, eräänä iltana tulin kaupasta hakemasta keksejä perheelle ja vieraille ja havahduin kun tyttäreni huoneesta kuului outoja ääniä. Kävin kuitenkin ensin keittiössä asettamassa keksit ja maitolasit hienosti tarjottimelle. Savolaisen kankealla lantioliikkeellä avasin tyttäreni huoneen oven aikeissani yllättää koko konkkaronkka:

>Tiältä tullaan herkkusuut!

Tarjotin tippui lattialle shokista. Vaimoni ja tyttäreni olivat minulle ennestään tuntemattomien kanssa sängyssä ilman vaatteita. Sekunnissa koko aiempi elämäni vilisi silmissä, eikä minulla ollut nöyryytyksen jälkeen enää mitään menetettävää.

>Ka maidot läikky lattialle, vuan kermat valluu jo huulilta. Vieläköhän tuota ois vällyjen välliin yks isipappa mahtuna?

Pojat lykkivät minua ronskisti takaapäin, enkä ole tästä puoluetoiminnassa kehdannut kertoa Olemme vitsaillen kutsuneet meidän uusinta masuasukkia "Maitokahviksi", mutta kaiken reiluuden nimissä ajattelimme nimetä hänet islamilaisen nimipäiväkalenterin mukaan.

Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia? Ja miten olette valinneet lapsenne nimen, jos lapsi ei ole biologisesti sinun?

1

527

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        83
        1129
      2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
        Ikävä
        73
        942
      3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
        Kotimaiset julkkisjuorut
        146
        810
      4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        57
        680
      5. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
        Sinkut
        180
        613
      6. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
        Ikävä
        43
        605
      7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
        Hyrynsalmi
        4
        596
      8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
        Ikävä
        30
        592
      9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        140
        589
      10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
        Ikävä
        61
        565
      Aihe