Sinimusta perhe

Anonyymi-ap

Arvoisa Suomi24,
Tahdon jakaa teille nyt vilpittömän kokemukseni sinimustatuksi tulemisesta.

Olen noin 40-vuotias perheenisä ja Sinimustan liikkeen aktiivi Pohjois-Savosta. Kotoa löytyy rakas vaimo, täysikäinen tytär ja onpahan tuota vielä uusikin masuasukki tuloillaan.

Ollaan vaimon kanssa oltu aluksi vähän huolissaan kun tyttären kavereita käy kylässä koulun jälkeen, eikä siinä mitään.. Mutta kun nämä kaverit sattuvat olemaan n-sanoja. Tai näin minä ainakin aiemmassa elämässä heitä kutsuin. En ollut uskaltanut mennä tyttärelle tai pojille suoraan sanomaan, että emme äidin kanssa halua teitä kotiimme, koska olette eri värisiä. Mitähän nuoret meistä ajattelisivat?

Noh, eräänä iltana tulin kaupasta hakemasta keksejä perheelle ja vieraille ja havahduin kun tyttäreni huoneesta kuului outoja ääniä. Kävin kuitenkin ensin keittiössä asettamassa keksit ja maitolasit hienosti tarjottimelle. Savolaisen kankealla lantioliikkeellä avasin tyttäreni huoneen oven aikeissani yllättää koko konkkaronkka:

>Tiältä tullaan herkkusuut!

Tarjotin tippui lattialle shokista. Vaimoni ja tyttäreni olivat minulle ennestään tuntemattomien kanssa sängyssä ilman vaatteita. Sekunnissa koko aiempi elämäni vilisi silmissä, eikä minulla ollut nöyryytyksen jälkeen enää mitään menetettävää.

>Ka maidot läikky lattialle, vuan kermat valluu jo huulilta. Vieläköhän tuota ois vällyjen välliin yks isipappa mahtuna?

Pojat lykkivät minua ronskisti takaapäin, enkä ole tästä puoluetoiminnassa kehdannut kertoa Olemme vitsaillen kutsuneet meidän uusinta masuasukkia "Maitokahviksi", mutta kaiken reiluuden nimissä ajattelimme nimetä hänet islamilaisen nimipäiväkalenterin mukaan.

Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia? Ja miten olette valinneet lapsenne nimen, jos lapsi ei ole biologisesti sinun?

1

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
        Ikävä
        70
        17843
      2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
        Kankaanpää
        46
        5611
      3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
        Maailman menoa
        304
        3000
      4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
        Seinäjoki
        47
        2809
      5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
        Ikävä
        181
        2563
      6. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
        Tornio ja Haaparanta
        9
        2180
      7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
        Lapua
        25
        2015
      8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
        Ikävä
        12
        1872
      9. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
        Maailman menoa
        141
        1762
      10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
        Maailman menoa
        411
        1658
      Aihe