Arvoisa Suomi24,
Tahdon jakaa teille nyt vilpittömän kokemukseni sinimustatuksi tulemisesta.
Olen noin 40-vuotias perheenisä ja Sinimustan liikkeen aktiivi Pohjois-Savosta. Kotoa löytyy rakas vaimo, täysikäinen tytär ja onpahan tuota vielä uusikin masuasukki tuloillaan.
Ollaan vaimon kanssa oltu aluksi vähän huolissaan kun tyttären kavereita käy kylässä koulun jälkeen, eikä siinä mitään.. Mutta kun nämä kaverit sattuvat olemaan n-sanoja. Tai näin minä ainakin aiemmassa elämässä heitä kutsuin. En ollut uskaltanut mennä tyttärelle tai pojille suoraan sanomaan, että emme äidin kanssa halua teitä kotiimme, koska olette eri värisiä. Mitähän nuoret meistä ajattelisivat?
Noh, eräänä iltana tulin kaupasta hakemasta keksejä perheelle ja vieraille ja havahduin kun tyttäreni huoneesta kuului outoja ääniä. Kävin kuitenkin ensin keittiössä asettamassa keksit ja maitolasit hienosti tarjottimelle. Savolaisen kankealla lantioliikkeellä avasin tyttäreni huoneen oven aikeissani yllättää koko konkkaronkka:
>Tiältä tullaan herkkusuut!
Tarjotin tippui lattialle shokista. Vaimoni ja tyttäreni olivat minulle ennestään tuntemattomien kanssa sängyssä ilman vaatteita. Sekunnissa koko aiempi elämäni vilisi silmissä, eikä minulla ollut nöyryytyksen jälkeen enää mitään menetettävää.
>Ka maidot läikky lattialle, vuan kermat valluu jo huulilta. Vieläköhän tuota ois vällyjen välliin yks isipappa mahtuna?
Pojat lykkivät minua ronskisti takaapäin, enkä ole tästä puoluetoiminnassa kehdannut kertoa Olemme vitsaillen kutsuneet meidän uusinta masuasukkia "Maitokahviksi", mutta kaiken reiluuden nimissä ajattelimme nimetä hänet islamilaisen nimipäiväkalenterin mukaan.
Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia? Ja miten olette valinneet lapsenne nimen, jos lapsi ei ole biologisesti sinun?
Sinimusta perhe
Anonyymi-ap
1
308
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279