Elikkä minulla on hieman tiukka esinahka ja lyhyt pendulum.
Siinä sitten kävi niin, että oli aivan kamala aamustondis. Sitten aivastin ja esinahka pamahti kerralla taakse ja pendulum meni poikki. Verta tuli jonkin verran ja sattui melkoisesti. Hirveä homma oli vielä saada esinahka takaisin terskan päälle.
Nyt viikko mennyt ja en ole uskaltanut edes runkata kun pelottaa että pendulum repeää pahemmin.
Pendulum katkesi
4
968
Vastaukset 4
- Anonyymi
Varmaan kannattaa käydä lääkärissä, jos alkaa liikaa huolettaa.
- Anonyymi
Käy lääkärissä, oikeasti.
Kaiken muun lisäksi haava noinkin herällä alueella saattaa tulehtua ja tilanne pahenee. - Anonyymi
Minulle kävi muutama vuosi sitten vähän samoin. Painon liian rajusti varresta ja "naru" repesi jonkun matkaa. Verta ensi lattialle. Seuraavana päivänä se oli kipeä. Vedin varovaisesti eskaria taaksepäin ja kaadoin lämmintä kraanavettä runsaasti haavan päälle. Kuivasin varovaisesti pumpulilla sen haavan kohdan ja laitoin Bapanthen voidetta, ei siis salvaa, haavan päälle. Ei siis voidetta joka on rasvaista ja vaikeaa jälkikäteen puhdistaa. Pari päivää runkuitta ja sitten varovaisesti päästin paineen pois. Tein puhdistuksen muutamana iltana ja parani hyvin. Se hyöty siitä oli, että nyt esinahka liikkui sen jälkeen erittäin hyvin. Eikä tullut tulehduksia ja suuria kipuja. Nyt enää jäljellä riekaleinen" naru", jossa näky jossa näkyy repäeämä. Kerro myöhemmin miten sinä selvisit.
- Anonyymi
Shit happens. lol
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481042Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17989- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188582- 93551
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260481Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 39424
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 46395
- 29385
- 5378
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348