Pendulum katkesi

Anonyymi-ap

Elikkä minulla on hieman tiukka esinahka ja lyhyt pendulum.
Siinä sitten kävi niin, että oli aivan kamala aamustondis. Sitten aivastin ja esinahka pamahti kerralla taakse ja pendulum meni poikki. Verta tuli jonkin verran ja sattui melkoisesti. Hirveä homma oli vielä saada esinahka takaisin terskan päälle.
Nyt viikko mennyt ja en ole uskaltanut edes runkata kun pelottaa että pendulum repeää pahemmin.

5

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan kannattaa käydä lääkärissä, jos alkaa liikaa huolettaa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Käy lääkärissä, oikeasti.
      Kaiken muun lisäksi haava noinkin herällä alueella saattaa tulehtua ja tilanne pahenee.

    • Anonyymi

      Minulle kävi muutama vuosi sitten vähän samoin. Painon liian rajusti varresta ja "naru" repesi jonkun matkaa. Verta ensi lattialle. Seuraavana päivänä se oli kipeä. Vedin varovaisesti eskaria taaksepäin ja kaadoin lämmintä kraanavettä runsaasti haavan päälle. Kuivasin varovaisesti pumpulilla sen haavan kohdan ja laitoin Bapanthen voidetta, ei siis salvaa, haavan päälle. Ei siis voidetta joka on rasvaista ja vaikeaa jälkikäteen puhdistaa. Pari päivää runkuitta ja sitten varovaisesti päästin paineen pois. Tein puhdistuksen muutamana iltana ja parani hyvin. Se hyöty siitä oli, että nyt esinahka liikkui sen jälkeen erittäin hyvin. Eikä tullut tulehduksia ja suuria kipuja. Nyt enää jäljellä riekaleinen" naru", jossa näky jossa näkyy repäeämä. Kerro myöhemmin miten sinä selvisit.

    • Anonyymi

      Shit happens. lol

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      125
      9854
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2881
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2675
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2069
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1826
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1515
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1498
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1346
    Aihe