Olen 15 v poika ja minulla on niin ahdas esinahka että en nöe terskaani yhtään ja siinä on vain semmoinen millin kokoinen reikä mistä virtsa tulee ulos.
Mitä minun pitäisi tehdä venytellä ankarasti vai jotain muuta leikkaukset ja puhuminen pelottaa minua
Ahdas esinahka
12
942
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kyllä tuo kuulostaa siltä, että on aika mennä lääkäriin.
- Anonyymi
Kyllä se venyttely voi auttaa. Ei ehkä aluks liiku paljon mutta jos venyttelet säännöllisesti niin toivottavasti ainakin vähän venyy. Jos sekään ei auta niin kannattais varmaan kertoa lääkärille.
- Anonyymi
Venyttele pikkasen kerrallaan
- Anonyymi
Mee ympärileikkaukseen.
- Anonyymi
tuota en kyllä suosittele. menettaa vehkeensä yhden tärkeimmän osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuota en kyllä suosittele. menettaa vehkeensä yhden tärkeimmän osan.
Ei se ole tärkeä (sanoo leikkauksen teettänyt)
Nuppi paljaana on paljon vapaampi olo ja hygienia hoituu kuin itsestään.
Tunnon menetyksellä pelottelu on huuhaata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole tärkeä (sanoo leikkauksen teettänyt)
Nuppi paljaana on paljon vapaampi olo ja hygienia hoituu kuin itsestään.
Tunnon menetyksellä pelottelu on huuhaata.No ajan myötä tunto katoo. Myös suurempi riski sairastua peyronien tautiin.
- Anonyymi
Mun esinahka leikattiin puolivuotta sitten ja olen 15v. Suosittelen
- Anonyymi
Itse leikkasi esinahan 3lk uskonnollisista syistä mutta se on hyvä jos leikkaat sen jos on noin ahdas! Sattuu vähäsen mut ei niin paljoakaan sitten viikon sisällä parantuu!
- Anonyymi
Boozie fade imo
- Anonyymi
Tähän asiaan on vaikea ottaa kantaa, koska sen pitää jokaisen itse ratkaista. Itse valitsin Sinun iässäsi venytyksen. Ei sekän ollut helppoa, mutta nyt olen tyytyväinen. Se kyllä vaatii sitkeyttä ja aikaa. Välillä lämpimällä vedellä ja toisinaan öljyä apuna käyttäen se vihdoin onnistui. Tein sitä päivittäin ja joskus montakin kertaa päivässä. Jälkeinpäin ajatellen olen tyytyväinen, Runkut ovat helpot. Nautinto myös suurempi luulisin naidessa kun esinahka kulkee koko ajan edestakaisijn terskan päällä, Pesu ei huoleta sillä se tapahtuu luonnostaan ja siihen tottuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta873849Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4111420Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391097Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä227923Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72923Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s292825Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto23799Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25717Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33701Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan37676