Olen 15 v poika ja minulla on niin ahdas esinahka että en nöe terskaani yhtään ja siinä on vain semmoinen millin kokoinen reikä mistä virtsa tulee ulos.
Mitä minun pitäisi tehdä venytellä ankarasti vai jotain muuta leikkaukset ja puhuminen pelottaa minua
Ahdas esinahka
12
784
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo kuulostaa siltä, että on aika mennä lääkäriin.
- Anonyymi
Kyllä se venyttely voi auttaa. Ei ehkä aluks liiku paljon mutta jos venyttelet säännöllisesti niin toivottavasti ainakin vähän venyy. Jos sekään ei auta niin kannattais varmaan kertoa lääkärille.
- Anonyymi
Venyttele pikkasen kerrallaan
- Anonyymi
Mee ympärileikkaukseen.
- Anonyymi
tuota en kyllä suosittele. menettaa vehkeensä yhden tärkeimmän osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuota en kyllä suosittele. menettaa vehkeensä yhden tärkeimmän osan.
Ei se ole tärkeä (sanoo leikkauksen teettänyt)
Nuppi paljaana on paljon vapaampi olo ja hygienia hoituu kuin itsestään.
Tunnon menetyksellä pelottelu on huuhaata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole tärkeä (sanoo leikkauksen teettänyt)
Nuppi paljaana on paljon vapaampi olo ja hygienia hoituu kuin itsestään.
Tunnon menetyksellä pelottelu on huuhaata.No ajan myötä tunto katoo. Myös suurempi riski sairastua peyronien tautiin.
- Anonyymi
Mun esinahka leikattiin puolivuotta sitten ja olen 15v. Suosittelen
- Anonyymi
Itse leikkasi esinahan 3lk uskonnollisista syistä mutta se on hyvä jos leikkaat sen jos on noin ahdas! Sattuu vähäsen mut ei niin paljoakaan sitten viikon sisällä parantuu!
- Anonyymi
Boozie fade imo
- Anonyymi
Tähän asiaan on vaikea ottaa kantaa, koska sen pitää jokaisen itse ratkaista. Itse valitsin Sinun iässäsi venytyksen. Ei sekän ollut helppoa, mutta nyt olen tyytyväinen. Se kyllä vaatii sitkeyttä ja aikaa. Välillä lämpimällä vedellä ja toisinaan öljyä apuna käyttäen se vihdoin onnistui. Tein sitä päivittäin ja joskus montakin kertaa päivässä. Jälkeinpäin ajatellen olen tyytyväinen, Runkut ovat helpot. Nautinto myös suurempi luulisin naidessa kun esinahka kulkee koko ajan edestakaisijn terskan päällä, Pesu ei huoleta sillä se tapahtuu luonnostaan ja siihen tottuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849