Ahdas esinahka

Anonyymi-ap

Olen 15 v poika ja minulla on niin ahdas esinahka että en nöe terskaani yhtään ja siinä on vain semmoinen millin kokoinen reikä mistä virtsa tulee ulos.
Mitä minun pitäisi tehdä venytellä ankarasti vai jotain muuta leikkaukset ja puhuminen pelottaa minua

12

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuo kuulostaa siltä, että on aika mennä lääkäriin.

• Anonyymi

Kyllä se venyttely voi auttaa. Ei ehkä aluks liiku paljon mutta jos venyttelet säännöllisesti niin toivottavasti ainakin vähän venyy. Jos sekään ei auta niin kannattais varmaan kertoa lääkärille.

• Anonyymi

Venyttele pikkasen kerrallaan

• Anonyymi

Mee ympärileikkaukseen.

• Anonyymi

tuota en kyllä suosittele. menettaa vehkeensä yhden tärkeimmän osan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuota en kyllä suosittele. menettaa vehkeensä yhden tärkeimmän osan.

Ei se ole tärkeä (sanoo leikkauksen teettänyt)
        Nuppi paljaana on paljon vapaampi olo ja hygienia hoituu kuin itsestään.
        Tunnon menetyksellä pelottelu on huuhaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole tärkeä (sanoo leikkauksen teettänyt)
        Nuppi paljaana on paljon vapaampi olo ja hygienia hoituu kuin itsestään.
        Tunnon menetyksellä pelottelu on huuhaata.

No ajan myötä tunto katoo. Myös suurempi riski sairastua peyronien tautiin.

• Anonyymi

Mun esinahka leikattiin puolivuotta sitten ja olen 15v. Suosittelen

• Anonyymi

Itse leikkasi esinahan 3lk uskonnollisista syistä mutta se on hyvä jos leikkaat sen jos on noin ahdas! Sattuu vähäsen mut ei niin paljoakaan sitten viikon sisällä parantuu!

• Anonyymi

Boozie fade imo

• Anonyymi

Tähän asiaan on vaikea ottaa kantaa, koska sen pitää jokaisen itse ratkaista. Itse valitsin Sinun iässäsi venytyksen. Ei sekän ollut helppoa, mutta nyt olen tyytyväinen. Se kyllä vaatii sitkeyttä ja aikaa. Välillä lämpimällä vedellä ja toisinaan öljyä apuna käyttäen se vihdoin onnistui. Tein sitä päivittäin ja joskus montakin kertaa päivässä. Jälkeinpäin ajatellen olen tyytyväinen, Runkut ovat helpot. Nautinto myös suurempi luulisin naidessa kun esinahka kulkee koko ajan edestakaisijn terskan päällä, Pesu ei huoleta sillä se tapahtuu luonnostaan ja siihen tottuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      65
      4936
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      31
      3725
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3350
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2325
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1522
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1476
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1443
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe