Motoristiko

Anonyymi-ap

Miksi kaahasi päin betonia??

135

13130

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Miksi sinä olet niin järkyttävän typerä että aloitit tämän keskustelun?

      • Anonyymi

        Taitaa olla katkera, kun ei itse kykene ajamaan moottoripyörällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla katkera, kun ei itse kykene ajamaan moottoripyörällä.

        Kuka ei kykene? Mistä nyt kysymys?


      • Anonyymi

        Mulla iso ja painava moottoripyörä 300 kg , siihen ei varmaan mitään piikkirenkaita saa ja kyllä olisi henki höllässä ?


    • Anonyymi

      Ei kaahannut, hän oli kokenut motoristi.

      • Anonyymi

        Niin taisi olla


    • Anonyymi

      Onko tullut pieneen mieleesi ajatus, mille mahtaisi sinusta tuntua, kun kyseessä olisi oma lapsesi?

      • Anonyymi

        En ikinä antasi lapseni ajaa moottoripyörällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä antasi lapseni ajaa moottoripyörällä.

        Ei moottoripyörä ole vaarallinen kun sitä käyttää oikein,haulikko ja puukko on vaarallisia väärin käytettynä myös.mutta vahinkoja sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä antasi lapseni ajaa moottoripyörällä.

        Ensin sinun pitäisi löytää nainen, mikä suostuisi synnyttämään sulle lapsen.
        Sen jälkeen voisit yrittää estää lastasi aloittamaan sellaista harrastusta, jota itse et uskalla tai taidotpuuttuvat.
        Itse olen jo 44 v vuotta harrastanut moottoripyöräilyä, vielä jatkuu.


      • Anonyymi

        Missä tuolla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin sinun pitäisi löytää nainen, mikä suostuisi synnyttämään sulle lapsen.
        Sen jälkeen voisit yrittää estää lastasi aloittamaan sellaista harrastusta, jota itse et uskalla tai taidotpuuttuvat.
        Itse olen jo 44 v vuotta harrastanut moottoripyöräilyä, vielä jatkuu.

        Jatka ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin sinun pitäisi löytää nainen, mikä suostuisi synnyttämään sulle lapsen.
        Sen jälkeen voisit yrittää estää lastasi aloittamaan sellaista harrastusta, jota itse et uskalla tai taidotpuuttuvat.
        Itse olen jo 44 v vuotta harrastanut moottoripyöräilyä, vielä jatkuu.

        Tuossa iässä kannattaisi jo lopettaa.


    • Anonyymi

      Menkää torille riitelemään. Tai perustakaa joku ryhmä keskenänne jossa omalla nimellä riitelette, ettekä anona.

      • Anonyymi

        Oliko onnettomuus?


    • Anonyymi

      Miksi sinä noin tyhmä.

      • Anonyymi

        Eipä taida muistua mieleen kun ukot ajeli m-pyörillä kesät ja talvet.montako vahinkoa? Tämä tapaus on surullinen kuljettaja oli tosikokenut m-pyöräharrastaja,mutta tuskin syy on kaahaus.ajeli kymmeniä vuosia kesät ja talvet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida muistua mieleen kun ukot ajeli m-pyörillä kesät ja talvet.montako vahinkoa? Tämä tapaus on surullinen kuljettaja oli tosikokenut m-pyöräharrastaja,mutta tuskin syy on kaahaus.ajeli kymmeniä vuosia kesät ja talvet.

        Tosi kokenut, anna mun kaikki kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida muistua mieleen kun ukot ajeli m-pyörillä kesät ja talvet.montako vahinkoa? Tämä tapaus on surullinen kuljettaja oli tosikokenut m-pyöräharrastaja,mutta tuskin syy on kaahaus.ajeli kymmeniä vuosia kesät ja talvet.

        Ukkojen pyörät niin tehottomia että juuri hiihtäjille pärjäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkojen pyörät niin tehottomia että juuri hiihtäjille pärjäsi.

        Kyllä vanhalla jawalla pääsi 125kmh. 250cc.


    • Anonyymi

      Keskusteleeko täällä joku itsensä kanssa?

      • Anonyymi

        Ei!!


      • Anonyymi

        Siltä näyttää ...ylläpidolle on sama mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan .... sylttytehdas on siellä!


    • Anonyymi

      Koska moottoripyörä karkasi kuljettajalta ja kuljettaja muuttui matkustajaksi. Eikait tuo sen kummempaa selitystä tarvii. Kenen syy, kuljettajan luonnollisesti

    • Antaaka nyt hyvät ihmiset menehtyneen olla. Intetään jostakin muusta asiasta. Haukkukaa vaikka minua, joka oon ainoa täällä nimellä.

      • Anonyymi

        Et oo sen rääpy.


    • Anonyymi

      Nykytyypillinen S24-kommentointiketju suomussalmelaisittain.

      Kepumafian pitkäaikasvaikutus on tuhonnut kuin syöpä kunnalliset kasvatus- ja koulutusperinteet.

    • Anonyymi

      Toista se oli ennen nettiä. Jos joku halusi jauhaa paskaa, mentiin torille ja otettiin luulot pois. Olisko teistä monikaan ottamaan osaa oikeuden puolesta.

    • Anonyymi

      Oliskohan se sitä ,että ei sekaannuuta sellaisiin asioihin jotka ei sivullisille kuulu.

    • Anonyymi

      Jos uskallat sanoa tämän livenä , takaan että mieli muuttuu ensimmäisen kahan. sekunnin aikana

      • Anonyymi

        Niin varmaan. Ja opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi

        Kahan ?


    • Anonyymi

      Yksikään näistä törkykommentoijista ei uskaltaisi omalla nimellään saati julkisesti herjata samalla tavalla kuin täällä. Lukkoa vaan tällaisille avauksille ja poistoon.

      • Anonyymi

        Yksikään osanottajista ei myöskään ole nimellään.


    • Anonyymi

      Osanottoni uhrin läheisille.
      Pahoillani olen palstalla olevien törkyviestien takia. Aivan asiatonta.
      Ohjausvirhettä epäillään onnettomuuden aiheuttajaksi. Myös kovan ja puuskaisen tuulen osuutta ulosajoon tutkitaan. Alkoholilla ei osuutta asiaan. Surullinen tapaus.
      Elämä on hauras, arvaamatta voi käydä huonosti, kenelle vain, milloin tahansa.
      Koetetaan olla "enkeleitä toisillemme" (Jopen sanoin) ja tehdään elonajasta niin hyvä kuin mahdollista, ei tahallaan huononneta asioita.

      • Anonyymi

        Kiitos osanotostasi
        Olen seurannut näitä juttuja ja aivan uskomatonta miten ihmiset on julmia, jokaisen pitäisi miettiä miltä se kuolema tuntuu läheisen kannalta, silloin kun suruviesti tulee...olipa syy mikä tahansa ihminen ei enää koskaan palaa meidän luo, kaikesta tästä paskamyrskystä huolimatta toivon sydämmestäni ettei kukaan teistä joudu kokemaankaan tätä surua.
        Koettakaapa asettua Äidin, ystävän , veljien ,työkavereiden tai jonkun muun rooliin ennen kuin kirjoittelette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos osanotostasi
        Olen seurannut näitä juttuja ja aivan uskomatonta miten ihmiset on julmia, jokaisen pitäisi miettiä miltä se kuolema tuntuu läheisen kannalta, silloin kun suruviesti tulee...olipa syy mikä tahansa ihminen ei enää koskaan palaa meidän luo, kaikesta tästä paskamyrskystä huolimatta toivon sydämmestäni ettei kukaan teistä joudu kokemaankaan tätä surua.
        Koettakaapa asettua Äidin, ystävän , veljien ,työkavereiden tai jonkun muun rooliin ennen kuin kirjoittelette.

        Mikäs läheinen se sinä olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos osanotostasi
        Olen seurannut näitä juttuja ja aivan uskomatonta miten ihmiset on julmia, jokaisen pitäisi miettiä miltä se kuolema tuntuu läheisen kannalta, silloin kun suruviesti tulee...olipa syy mikä tahansa ihminen ei enää koskaan palaa meidän luo, kaikesta tästä paskamyrskystä huolimatta toivon sydämmestäni ettei kukaan teistä joudu kokemaankaan tätä surua.
        Koettakaapa asettua Äidin, ystävän , veljien ,työkavereiden tai jonkun muun rooliin ennen kuin kirjoittelette.

        Osanotot myös kaikille Teille jotka täällä uhrin tunsivat. Ter.Uhrin veljen avopuolisoTeija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osanotot myös kaikille Teille jotka täällä uhrin tunsivat. Ter.Uhrin veljen avopuolisoTeija

        Ei kai oo ihan normaalia että kaikille uhrin tunteneille toivotellaan osaottoa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos osanotostasi
        Olen seurannut näitä juttuja ja aivan uskomatonta miten ihmiset on julmia, jokaisen pitäisi miettiä miltä se kuolema tuntuu läheisen kannalta, silloin kun suruviesti tulee...olipa syy mikä tahansa ihminen ei enää koskaan palaa meidän luo, kaikesta tästä paskamyrskystä huolimatta toivon sydämmestäni ettei kukaan teistä joudu kokemaankaan tätä surua.
        Koettakaapa asettua Äidin, ystävän , veljien ,työkavereiden tai jonkun muun rooliin ennen kuin kirjoittelette.

        "Aika liitetty on aikaan uuteen, hän lähti hiljaa kauas ikuisuuteen."

        Myötätuntoa ja voimia suuressa surussa.❤

        T. Myös läheisen liikenneonnettomuudessa menettänyt.


    • Anonyymi

      Sääntöjenvastaisista kommenteista poistettu vain 6, kun pitäisi olla 60.

      • Anonyymi

        Mikset sitten poista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten poista ?

        Olen antanut palautteita perusteluineen, mutta Almamedia ei ole poistanut ainoatakaan.
        Samapa tuo. Koko EU-suomen alueella voivat silmäilijät todeta millaista rupusakkia suomussalmelaisten enemmistö on.
        Matkailupitäjä, heh...


      • Anonyymi

        Nyt on poistettu 207. Yritetään tehdä ennätys. Kaikki mukaan! ❤️❤️


    • Anonyymi

      Antakaa vainajien olla RAUHASSA..pitää se olla pikkusen sairasta tulla tänne jauhamaan jonninjoutavaa paskaa..Osanottoni perheelle sekä sukulaisille sekä ystävilleen.Ja voimia. ❤️

      • Anonyymi

        Sinäkin jauhat paskaa jonninjoutavine osanottoinesi, nimettömä toivottaminen on yhtä tyhjän kanssa.


    • Anonyymi

      Eikös jo menehtyneen haukkuminen jo riitä .

    • Anonyymi

      Minkähän takia tämmönen ketju on ees olemassa. Hankkikaa juorukellot muutaki elämää

    • Anonyymi

      Meinasiko almamedia millon poistella koko ketjun?

    • Anonyymi

      Onnettumuus.
      Voimia perheelle ja hyvää joulua

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä asia jo riitä!!

    Ketjusta on poistettu 214 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe