Mustikkakorpi?

Anonyymi-ap

Jotta minkälainen asuinalue lienee tämä mustikkakorpi? Noin niinkuin ulkopaikkakuntalaisen silmin.

23

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osa vuokra-alueist rauhattomia, ymmärtääkseni ok talo alue viihtyisää

      • Anonyymi

        Mutta mukavaa seutua kaiken kaikkiaan, itsekin olen kukkulalla viihtynyt aikoinaan, tervetuloa asumaan Saarijärvelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mukavaa seutua kaiken kaikkiaan, itsekin olen kukkulalla viihtynyt aikoinaan, tervetuloa asumaan Saarijärvelle

        Hehehee..kuka muuttaa sinne peräkylään 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehee..kuka muuttaa sinne peräkylään 😅🤣

        Moni joka kaipaa viihtyisää, rauhallista, kaunista, virkeää paikkaa ja seutua kulttuurin, musiikin, liikunnan ja opiskelun ja ystävällisten ihmisten suhteen. Muualta tulin enkö pois enää lähde. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni joka kaipaa viihtyisää, rauhallista, kaunista, virkeää paikkaa ja seutua kulttuurin, musiikin, liikunnan ja opiskelun ja ystävällisten ihmisten suhteen. Muualta tulin enkö pois enää lähde. Suosittelen.

        Lisää vitsiniekan löpinöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehee..kuka muuttaa sinne peräkylään 😅🤣

        Peräkylään muuttaa semmoinen ihminen, joka on saanut tarpeekseen isojen asutuskeskusten katujengeistä, huumehörhöistä, ilkivalta ym ym. ilmiöistä. On mahdollisesti eläkkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräkylään muuttaa semmoinen ihminen, joka on saanut tarpeekseen isojen asutuskeskusten katujengeistä, huumehörhöistä, ilkivalta ym ym. ilmiöistä. On mahdollisesti eläkkellä.

        Heh Heh saarijärvellä riittää yhtälailla narkkareita ja juoppoja..
        Pikku pussukoita myydään keskellä päivää keskustan kulmilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh Heh saarijärvellä riittää yhtälailla narkkareita ja juoppoja..
        Pikku pussukoita myydään keskellä päivää keskustan kulmilla..

        Kirjoituksistasi ja kannanotoistasi päätellen tunnet alaa hyvin!!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18094596b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Näyttää olevan eriäviä mielipiteitä, pitäisikö suorittaa äänestys? Olen nimittäin jo käynyt siellä, joten en ihan ummikko ole, mutta eihän pikaisella käväisemisellä tule kaikilta osin selväksi.

      • Anonyymi

        Näkyikö kirppareita ja valokuvauskohteita jotka voisit tuleen tuikata lähtiessäsi.


    • Anonyymi

      Joltakin on sama levy jäänyt pyörimään kohta kymmenen vuotta kun näitä samoja aloituksiaan jaksaa vuodesta toiseen sivuille laittaa,vaan eihän sille muuta voi jos ei muuta osaa julkaista mielikuvituksettomuudessaan.

      • Anonyymi

        ?????


    • Anonyymi

      Hyvää ja rauhallista omakotialuetta. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton


    • Anonyymi

      Ainakin nimi on kiva.

      • Anonyymi

        Kyyläri lähiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyyläri lähiö

        Kyylääjissä on se hyvä puoli, että se myös pitää kaikki varkaat poissa tai ainakin vähentää niitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyylääjissä on se hyvä puoli, että se myös pitää kaikki varkaat poissa tai ainakin vähentää niitä!

        Hehehee hölömölä höh


    • Anonyymi

      Mukavaa seutua, nuo tietyt "keskustelijat" pitävät mölyä ajankulukseen, osaat varmasti suodattaa aidot keskustelut täältä. Huumepusseja ei näe jos ei itse liiku piireissä. Tervetuloa paikkakunnalle. Muista joulukadun avajaiset!

      • Anonyymi

        Älä naurata saarijärvi....kierrä se kaukaa


    • Anonyymi

      Uskon, että nuo positiiviset lausumat olivat niitä oikeita. Mustikkakorpi on siis Saarijärven ihan hyviä asuinalueita.
      Varmaan yksi syy on sen melko kaukainen sijainti keskustasta, jos ei omista autoa. 1,5km ei tosin meikäläistä hetkauta mihinkään.

    • Anonyymi

      Asuin mustikkakorvessa vajaan vuoden 20vuotta sitten.
      Oli mukavia naapureita ja rauhallista. Ainoa mikä joskus harmitti , oli ylämäki. Väsyneenä töistä ja kauppakassit pyörän tangossa ,kiipesin puuskuttaen sitä mäkeä ylös pyörää taluttaen. Mutta nythän on jo sähköpyörät keksitty.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe