Jos kaipaan jotain naista? Mikä saa ihmisen vainoamaan, haukkumaan ja mustamaalaamaan jos joku ikävöi jotain henkilöä? Nyt en ymmärrä. En tosiaan ymmärrä....
Onko se sinulta jotenkin pois
27
340
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Minä haluan etsiä oman rakkaan jolla ei ole negatiivista vaikutusta menneeseen tai tulevaan.
- Anonyymi
Ja joka vaikka hakkaa kun tekevät viime vuotisia juttuja. Tuommoinen porukka toivottavasti ottaa turpaan kunnolla. Minä haluan löytää oman rakkaan joka ei syötä muita naisia. Eli täältä pois ja voi löytää oikean rakkaan, ei näitä urpoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joka vaikka hakkaa kun tekevät viime vuotisia juttuja. Tuommoinen porukka toivottavasti ottaa turpaan kunnolla. Minä haluan löytää oman rakkaan joka ei syötä muita naisia. Eli täältä pois ja voi löytää oikean rakkaan, ei näitä urpoja.
Hyi helvwttiboksennan miehille jotka varastaa jostain ihmisestä muille ihmisille. Laatta lentää saman tien. Oksettavaa ja etovaa.vatastwtasn ja tuhotaan ja halutaan alustaa joku paskaa elämään jotta muut saa hyvää. Tuommoisia paskalöjiä tekisi mieli vetää kunnolla turpaan, jos olisin vahvempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaisiko mies tämä tuskasi jos menisit siihen prosessiin mikä korjaa sukupuolesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaisiko mies tämä tuskasi jos menisit siihen prosessiin mikä korjaa sukupuolesi?
Kiitos, viihdyn naisena. Silti ei tarvitse olla hyväksikäytön kohde eikä tuommoisessa toiminnassa mukana. Naiseuteni kelpaa hyvin teille, siksi tapellaan niin kauan että päästään pois ja eroon teistä. Toivottavasti kärsitte teoistanne hyvin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, viihdyn naisena. Silti ei tarvitse olla hyväksikäytön kohde eikä tuommoisessa toiminnassa mukana. Naiseuteni kelpaa hyvin teille, siksi tapellaan niin kauan että päästään pois ja eroon teistä. Toivottavasti kärsitte teoistanne hyvin paljon.
Itseasiassa tekijät varmaan kuolevat, niin hirveää settiä ootte tehnyt. Ja toivottavasti vetävötkin narun kaulaan pian. Oli sitten naisia tai miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun jos veisit tämän prosessin astetta pidemmälle, etkä olisi nainen vain netissä? Kyllä sinä voit noita kuvitteellisia "emootioita" tuottaa sitäpaitsi miehenäkin. Teilläkin on huhujen mukaan tunteet ynnä muuta
- Anonyymi
Tai puolustaa tuommoisia naisia jotka syö muita, vaikka hengiltä. Vainoaa ja tuhoaa heidön tulevaa ja imee olemusta ja elinvoimaa itseensä. Oikeasti hyi saatana mitä porukkaa. Oikeasti oksennan kun mietin toimintaanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun jos veisit tämän prosessin astetta pidemmälle, etkä olisi nainen vain netissä? Kyllä sinä voit noita kuvitteellisia "emootioita" tuottaa sitäpaitsi miehenäkin. Teilläkin on huhujen mukaan tunteet ynnä muuta
Ei muuta kun kirjoittaa lisää huuhaata yhtä kipeille tuo mies hölö hölö
Kaipa se on ymmärrettävää silloin, jos se ikävöinnin kohde ei tykkää siitä että häntä ikävöidään ja hänestä kirjoitellaan täällä.
Ei sen silti pitäisi kuulua kellekään ulkopuoliselle yhtään.- Anonyymi
Taasko sä puhut Netasta. Jani mene eteenpäin elämässä ja lopeta netasta kirjoittelu. Sä olet ikävöinyt ihan tarpeeksi yksipuolista rakkautta . mene eteenpäin
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sä puhut Netasta. Jani mene eteenpäin elämässä ja lopeta netasta kirjoittelu. Sä olet ikävöinyt ihan tarpeeksi yksipuolista rakkautta . mene eteenpäin
Ei sellaisesta ulkopuoliset ihmiset päätä, miten kauan joku ihastumisesta eroonpääsy kestää. Ja tämä oli ihan yleisesti kaikille, joilla on samanlainen tilanne.
Ei. En ole sellaista kuvitellut että rakastaa, vaan en ole päässyt niistä omista tunteistani eroon, siitäkään huolimatta että on estetty ja kaikkea muuta. Eikä minua tarvii silti pelätä. Minä vaan tykästyin häneen ja siinä kaikki. Ei me edes nähdä missään ikinä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei. En ole sellaista kuvitellut että rakastaa, vaan en ole päässyt niistä omista tunteistani eroon, siitäkään huolimatta että on estetty ja kaikkea muuta. Eikä minua tarvii silti pelätä. Minä vaan tykästyin häneen ja siinä kaikki. Ei me edes nähdä missään ikinä.
sähän et asu jyväskylässä niin miten voisitte nähdä. Luuletko että netta lukee näitä kun taas sun pitää sanoa ettei sua tartte pelätä.
Anonyymi kirjoitti:
sähän et asu jyväskylässä niin miten voisitte nähdä. Luuletko että netta lukee näitä kun taas sun pitää sanoa ettei sua tartte pelätä.
Ihan varulta laitoin, että jos jossain sattuiskin näkemään jossain vahingossa, niin ei tarvitse pelätä. En tiedä missä hän on töissä, enkä mitään muutakaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan varulta laitoin, että jos jossain sattuiskin näkemään jossain vahingossa, niin ei tarvitse pelätä. En tiedä missä hän on töissä, enkä mitään muutakaan.
voi voi kun jania pelottaa
Anonyymi kirjoitti:
voi voi kun jania pelottaa
Voin sanoa, että minua on aina pelottanut paljon enemmän kuin häntä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voin sanoa, että minua on aina pelottanut paljon enemmän kuin häntä.
nii ohan se pelottavaa mennä sanoa nuorelle tytölle tunteista hän työpisteelleen.
Anonyymi kirjoitti:
nii ohan se pelottavaa mennä sanoa nuorelle tytölle tunteista hän työpisteelleen.
Voit kokeilla sitä itsekin, jos kuvittelet sen olevan helppoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voit kokeilla sitä itsekin, jos kuvittelet sen olevan helppoa.
Sori nyt mutta mä en ole ihastunut nyt kehenkään. niin eihän se ole helppoa ruuhka-aikana sanoo kassatytölle tunteistaan. Tiesit ettei netta voi lähteä kassalta mihinkään . niin luulis olevan helppoa mennä sanoo kun toinen ei voi lähteä pois. Miksi sun piti mennä jus siihen kassalle sanoo tunteistaan. eikö taukohuoneessa voinut sanoa?
Anonyymi kirjoitti:
Sori nyt mutta mä en ole ihastunut nyt kehenkään. niin eihän se ole helppoa ruuhka-aikana sanoo kassatytölle tunteistaan. Tiesit ettei netta voi lähteä kassalta mihinkään . niin luulis olevan helppoa mennä sanoo kun toinen ei voi lähteä pois. Miksi sun piti mennä jus siihen kassalle sanoo tunteistaan. eikö taukohuoneessa voinut sanoa?
Olisi toki voinut sanoa taukohuoneessa. Olisi voinut monta asiaa tehdä paremmin ja fiksummin. Olisi voinut vaikka tutustua ihmiseen paremmin heti alkuun, eikä odottaa ja kerätä rohkeutta monta kuukautta ja sitten töppäillä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olisi toki voinut sanoa taukohuoneessa. Olisi voinut monta asiaa tehdä paremmin ja fiksummin. Olisi voinut vaikka tutustua ihmiseen paremmin heti alkuun, eikä odottaa ja kerätä rohkeutta monta kuukautta ja sitten töppäillä.
sulla oli monta kuukautta mennä taukohuoneeseen mutta et uskaltanut vaan tiesit ettei netta pääse kassalta sua pakoon. sen takia valitsit kassan etkä taukohuonetta josta netta olis päässyt pois.
Anonyymi kirjoitti:
sulla oli monta kuukautta mennä taukohuoneeseen mutta et uskaltanut vaan tiesit ettei netta pääse kassalta sua pakoon. sen takia valitsit kassan etkä taukohuonetta josta netta olis päässyt pois.
En todellakaan ajatellut asiaa sillein. Olin vaan liian pelkuri mennäkseni taukohuoneeseen puhumaan. Kyllä nyt tiedän että kassa on huonoin paikka jutella yleensä mistään.
- Anonyymi
Kekkosen näköiset Mese ja Bemari ukot 🤢🤮
- Anonyymi
Joo mieluusti haluaisin sellaisen miehen joka ei aiheuta pätkääkään sydänsuruja. Sivusta.
- Anonyymi
Täällä on muutama pyskö eikä niihin auta järkipuhe.
Kaipaa ihan rauhassa vaan. Omahan on tunteesi, sinä sen tunnet parhaiten. Kannattaahan sitä miettiä ja vatvoo, kaipaus vain lisääntyy kaipaamalla, eiks vaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882