Ennen pystyi torissa myymään konserttilippuja ja siellä edelleen on se kohta, mutta millään ei hyväksy ilmoitusta. Onko vinkkejä, missä lipun voisi myydä facebookia ei ole. Kyse on Jarkko Aholan 11.11.2023 konsertista Paviljongissa, kun itse en pääse.
kummallista tori.fi
16
249
Vastaukset
- Anonyymi
En edes ilmaseks mene sitä kiekujaa katsomaan
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095438O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Torissa voi myydä sen lipun pitää näkyä selkeästi kun kuvan ottaa
- Anonyymi
Eivät myy enää lippu FI eikä ticetin lippuja
- Anonyymi
EU:n tähtilippuja on kaksi myytävänä.
- Anonyymi
Ööö..kehari
- Anonyymi
Tähtilippuja on EU:n myytävänä kaksi.
- Anonyymi
Öööö..kehari
- Anonyymi
Ostaisko kukan jos laittaisin myyntiin tori.fi käytettyjä alkkareita, oli boxereita ja stringejä.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Minä ostan sulle kukan jos panet.
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
torilla voit myydä, laita hyvin päälle tai kylmä tuloo.
- Anonyymi
Ööööö...kehari
- Anonyymi
Kyllä siellä nytkin osiossa Matkat ja liput on Jarkko Aholan konserttiin lippuja myynnissä. Ilmoituksessa pelkkä teksti, ei kuvia.
Olethan kirjautunut tori.fi palveluun, ilman kirjautumista ei pysty käyttämään - Anonyymi
Olen vakuuttunut että tältä rupusivustolta et saa kaipaamiasi tietoja. Mainintoja äidistäsi ehkä tai jotakin öööö- sekoilua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752