Silloin ei näe kuin ulkoisia asioita ja usko näyttää uskonnolta.. uskosta tulee mieleen vain 90-vuotiaat mummot kireällä nutturalla tuomitsemassa aivan kaikkea sekä kangasliiviin ja ruutupaitaan pukeutuneet ÄRTSYT papat jotka nuhtelevat ja tuomitsevat kaiken..mieleen tulee myös MOLLI-sävel ja virret joita pitäisi mennä veisaamaan , lisäksi tulee mieleen lainsäädännön paheksunnat sekä aitoavioliitto-banderollien kantaminen ja muut suoritukset..
Mutta kun Jumalan Valtakunnan NÄKEE.. eli astuu siihen sisälle Kristuksessa, tulee osalliseksi Kristuksen Sisällisestä tuntemuksesta ja näkee Pyhän Hengen silmin mistä uskossa on kysymys<3 ei tarvitse alkaa suorittaa uskontoa omien vääristyneiden aivoitusten mukaan vaan saa tulla sellaisena kuin on ja siitä lähteä sitten muuttumaan Kristuksen kuvan kaltaisuuteen<3<3<3 IHANAA<3<3
Kun Jumalan Valtakuntaa ei näe - eli ei ole uudestisyntynyt..
2
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkkaudesta Kirkkauteen.
Aamen!!!- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095454j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1672069- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561596Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075