jatkuvaa opiskelua

Anonyymi-ap

sitä tämä ala on. Entäs kun ei enää jaksa/viitsi opiskella uutta?

12

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs luulisit, YT:ssä kenkää ja ei toivoakaan saada uutta paikkaa

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­f­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18095504e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      sitte pitää varmaan vaihtaa alaa

    • Anonyymi

      Opiskeletteko omalla ajalla?

    • Anonyymi

      Ei työnantaja kouluta, Itse opiskelet vapaa-ajalla. Se on normia.

    • Anonyymi

      Jaarittelijat ja menneiden muistelijat pistetään seuraavalla YT-kierroksella pihalle. Samaan aikaan tietysti rekrytoidaan nuoria osaajia.

    • Anonyymi

      Ensiksi miettisin syyt sille, miksi pitää uudistua. Sitten miettisin, mikä on syy, että ei jaksa tai viitsi opiskella.

      • Anonyymi

        En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.

        Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.

        Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu.

        Minä pyysin kompensaatiota ilmaistyöstä ihan työsopimuslain 2. luvun 10 §:n nojalla. En saanut, ja lähdin pois. Kyseisen firman toiminta on sittemmin lakannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.

        Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu.

        Vauhti kiihtyy ja paska tippuu rattailta. Ellet ole rakentamassa jotain uutta ratkaisua, niin sitten saat luvan olla opettelemassa uusia tekniikoita muiden koodiapinoiden kanssa.

        Tekijämiehille löytyy hommia ihan C++ proggisten parista.


    • Anonyymi

      Opintokursseilla käynti työajalla työaikaan on työtehtävä siinä missä muutkin. Jos niistä yrittää venkoilla pois, ei hyvällä tällaista duunaria katsella työnantajan taholta. Yrityskulttuurista kiinni varmaankin ajankohta ja velvoitettavuus. Valtaosassa meidät laitettiin ns koulunpenkille. Jossain vaiheessa työnantaja yritti kannustaa sertifioitumaan omalla ajalla, mihin kukaan ei lähtenyt, koska arvostamme vapaa-aikaa. Nykyään hyödynnetään verkkokursseja, mitä pystytään työajalla oman toimen ohella käymään. Ihmiselle elämän mittainen itsensä kehittäminen, jatkuva oppiminen, on luontainen piirre. Siihen mahtuu myös tuollainen työskentelyä tukeva opiskelu.

    • Anonyymi

      itseopiskelu itsensä kehittämiseksi motivoi meistä useimpia. Sen sijaan opiskella
      jotain uuttaa koodikieltä (0malla ajalla)vain siksi että nykyinen firma edellyttää sitä on myrkkyä monelle. Opetella jotain josta itse ei kehity miksikään. Se on se pointti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe