jatkuvaa opiskelua

Anonyymi-ap

sitä tämä ala on. Entäs kun ei enää jaksa/viitsi opiskella uutta?

12

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs luulisit, YT:ssä kenkää ja ei toivoakaan saada uutta paikkaa

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­y­­­m­­f­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18095504e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

sitte pitää varmaan vaihtaa alaa

• Anonyymi

Opiskeletteko omalla ajalla?

• Anonyymi

Ei työnantaja kouluta, Itse opiskelet vapaa-ajalla. Se on normia.

• Anonyymi

Jaarittelijat ja menneiden muistelijat pistetään seuraavalla YT-kierroksella pihalle. Samaan aikaan tietysti rekrytoidaan nuoria osaajia.

• Anonyymi

Ensiksi miettisin syyt sille, miksi pitää uudistua. Sitten miettisin, mikä on syy, että ei jaksa tai viitsi opiskella.

• Anonyymi

En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.

Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.

Minä pyysin kompensaatiota ilmaistyöstä ihan työsopimuslain 2. luvun 10 §:n nojalla. En saanut, ja lähdin pois. Kyseisen firman toiminta on sittemmin lakannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauhti kiihtyy ja paska tippuu rattailta. Ellet ole rakentamassa jotain uutta ratkaisua, niin sitten saat luvan olla opettelemassa uusia tekniikoita muiden koodiapinoiden kanssa.

Tekijämiehille löytyy hommia ihan C++ proggisten parista.

• Anonyymi

Opintokursseilla käynti työajalla työaikaan on työtehtävä siinä missä muutkin. Jos niistä yrittää venkoilla pois, ei hyvällä tällaista duunaria katsella työnantajan taholta. Yrityskulttuurista kiinni varmaankin ajankohta ja velvoitettavuus. Valtaosassa meidät laitettiin ns koulunpenkille. Jossain vaiheessa työnantaja yritti kannustaa sertifioitumaan omalla ajalla, mihin kukaan ei lähtenyt, koska arvostamme vapaa-aikaa. Nykyään hyödynnetään verkkokursseja, mitä pystytään työajalla oman toimen ohella käymään. Ihmiselle elämän mittainen itsensä kehittäminen, jatkuva oppiminen, on luontainen piirre. Siihen mahtuu myös tuollainen työskentelyä tukeva opiskelu.

• Anonyymi

itseopiskelu itsensä kehittämiseksi motivoi meistä useimpia. Sen sijaan opiskella
      jotain uuttaa koodikieltä (0malla ajalla)vain siksi että nykyinen firma edellyttää sitä on myrkkyä monelle. Opetella jotain josta itse ei kehity miksikään. Se on se pointti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe