sitä tämä ala on. Entäs kun ei enää jaksa/viitsi opiskella uutta?
jatkuvaa opiskelua
12
627
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs luulisit, YT:ssä kenkää ja ei toivoakaan saada uutta paikkaa
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095504e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
sitte pitää varmaan vaihtaa alaa
- Anonyymi
Opiskeletteko omalla ajalla?
- Anonyymi
Ei työnantaja kouluta, Itse opiskelet vapaa-ajalla. Se on normia.
- Anonyymi
Jaarittelijat ja menneiden muistelijat pistetään seuraavalla YT-kierroksella pihalle. Samaan aikaan tietysti rekrytoidaan nuoria osaajia.
- Anonyymi
Ensiksi miettisin syyt sille, miksi pitää uudistua. Sitten miettisin, mikä on syy, että ei jaksa tai viitsi opiskella.
- Anonyymi
En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.
Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.
Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu.Minä pyysin kompensaatiota ilmaistyöstä ihan työsopimuslain 2. luvun 10 §:n nojalla. En saanut, ja lähdin pois. Kyseisen firman toiminta on sittemmin lakannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu.Vauhti kiihtyy ja paska tippuu rattailta. Ellet ole rakentamassa jotain uutta ratkaisua, niin sitten saat luvan olla opettelemassa uusia tekniikoita muiden koodiapinoiden kanssa.
Tekijämiehille löytyy hommia ihan C++ proggisten parista.
- Anonyymi
Opintokursseilla käynti työajalla työaikaan on työtehtävä siinä missä muutkin. Jos niistä yrittää venkoilla pois, ei hyvällä tällaista duunaria katsella työnantajan taholta. Yrityskulttuurista kiinni varmaankin ajankohta ja velvoitettavuus. Valtaosassa meidät laitettiin ns koulunpenkille. Jossain vaiheessa työnantaja yritti kannustaa sertifioitumaan omalla ajalla, mihin kukaan ei lähtenyt, koska arvostamme vapaa-aikaa. Nykyään hyödynnetään verkkokursseja, mitä pystytään työajalla oman toimen ohella käymään. Ihmiselle elämän mittainen itsensä kehittäminen, jatkuva oppiminen, on luontainen piirre. Siihen mahtuu myös tuollainen työskentelyä tukeva opiskelu.
- Anonyymi
itseopiskelu itsensä kehittämiseksi motivoi meistä useimpia. Sen sijaan opiskella
jotain uuttaa koodikieltä (0malla ajalla)vain siksi että nykyinen firma edellyttää sitä on myrkkyä monelle. Opetella jotain josta itse ei kehity miksikään. Se on se pointti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708