Kokemuksia tuosta pethotel.io ?

Anonyymi-ap

Kokemuksia tuosta pethotel.io? Tuollainen markkinapaikka ilmeisesti, onko toiminut.

9

2977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo toiminut mulla. Yritin löytää hoitajaa mutta ei tuota kukaan käytä. En suosittele tuhlaamaan aikaa.

• Anonyymi

Itse olen käyttänyt tätä jo viime vuoden syksystä asti ja vakihoitajakin löytynyt. Ystäväni varasi myös lomamatkansa ajaksi sieltä hoitopaikan ja kaikki meni hänelläkin nappiin.

Vahva suositus minulta. Turvallisin ehkä valita hoitajat joilla on useampi hyvä arvostelu.

• Anonyymi

Koirani sairastui pethotelin hoitajalla ja piti viedä lääkärille. Viimeinen kerta kun luotan tällaisiin sivustoihin.

• Anonyymi

No minä olen saanut kissa-asiakkaita tätä kautta, olen siis kissojen hoitaja.

• Anonyymi

Olen ollut hoitajana täällä yli vuoden. Nyt paloi käpy kun palkkaa ei makseta ajoissa puolistakaaan keikoista jotka ovat toteutuneet, lahjovat lahjakorteilla kun laitan sähköpostia maksamattomasta palkasta. Laitoin sähköpostia 3.7 että haluan että tietoni poistetaan, kunhan saan viimeisimmän keikkapalkkani toteutuneesta keikasta. Eivät ole vastanneet 10.7 mennessä mitään, ja en jaksa kohta enää tapella palkasta, joka on muutenkin keikkakohtaisesti aika olematon. En voi suositella.

• Anonyymi

En suosittele. Tuntuu huijaussivustolta, en uskaltaisi antaa kellekään koiraani hoitoon tuota kautta.

• Anonyymi

Sivusto ei ole itse mistään vastuussa. On vain "markkinapaikka" jonne koottu ihmisten tiedot. Vetää tästä hyvästä palkkioksi 15% hoitajan palkasta. Ei valvo hoitajien ammattitaitoa tai auta ongelmatilanteissa ketään osapuolta. En suosittele! Vilkaiskaapa "rotuesittelyjä" ja "artikkeleita" . Tehty tekoälyllä nostamaan näkyvyyttä ja ovat naurettavia. Viekää lemmikkinne koulutetuille hoitajille joita löytyy kyllä. Niin sellaisia jotka tarjoavat yhdelle lemmikille kerrallaan omassa kodissaan ja toimivat yrittäjinä kuin hoitoloitakin, pienempiä ja isompia. On myös mahdollista, että sivusto itseasiassa on harmaan työn "tukija" eivät valvo mitenkään maksetaanko näistä palkkioista verot vai ei.

• Anonyymi

Ei ole luotettava toimija, en antaisi omaa lemmikkiä tällaisen palvelun kautta kenellekään. Vetää välistä, ei maksa palkkioita ajallaan.

• Anonyymi

Sinne ei hyväksytä toimijaksi esimerkiksi eläinkummeja ja muita auttavia tahoja. Sitä kuitenkin mainostetaan eläinten auttamisella. Kävin kirjautumisprosessin läpi ja siinä on pakko määritellä hinta. Sovelluksen tekijällä ei näytä olevan tietoa eläinten hoitamisesta. Näyttää lähinnä opiskelijan päättötyöltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2294
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2010
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      54
      1590
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      51
      1517
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1498
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1396
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1135
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1094
    Aihe