Kokemuksia tuosta pethotel.io? Tuollainen markkinapaikka ilmeisesti, onko toiminut.
Kokemuksia tuosta pethotel.io ?
9
3425
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo toiminut mulla. Yritin löytää hoitajaa mutta ei tuota kukaan käytä. En suosittele tuhlaamaan aikaa.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt tätä jo viime vuoden syksystä asti ja vakihoitajakin löytynyt. Ystäväni varasi myös lomamatkansa ajaksi sieltä hoitopaikan ja kaikki meni hänelläkin nappiin.
Vahva suositus minulta. Turvallisin ehkä valita hoitajat joilla on useampi hyvä arvostelu. - Anonyymi
Koirani sairastui pethotelin hoitajalla ja piti viedä lääkärille. Viimeinen kerta kun luotan tällaisiin sivustoihin.
- Anonyymi
No minä olen saanut kissa-asiakkaita tätä kautta, olen siis kissojen hoitaja.
- Anonyymi
Olen ollut hoitajana täällä yli vuoden. Nyt paloi käpy kun palkkaa ei makseta ajoissa puolistakaaan keikoista jotka ovat toteutuneet, lahjovat lahjakorteilla kun laitan sähköpostia maksamattomasta palkasta. Laitoin sähköpostia 3.7 että haluan että tietoni poistetaan, kunhan saan viimeisimmän keikkapalkkani toteutuneesta keikasta. Eivät ole vastanneet 10.7 mennessä mitään, ja en jaksa kohta enää tapella palkasta, joka on muutenkin keikkakohtaisesti aika olematon. En voi suositella.
- Anonyymi
En suosittele. Tuntuu huijaussivustolta, en uskaltaisi antaa kellekään koiraani hoitoon tuota kautta.
- Anonyymi
Sivusto ei ole itse mistään vastuussa. On vain "markkinapaikka" jonne koottu ihmisten tiedot. Vetää tästä hyvästä palkkioksi 15% hoitajan palkasta. Ei valvo hoitajien ammattitaitoa tai auta ongelmatilanteissa ketään osapuolta. En suosittele! Vilkaiskaapa "rotuesittelyjä" ja "artikkeleita" . Tehty tekoälyllä nostamaan näkyvyyttä ja ovat naurettavia. Viekää lemmikkinne koulutetuille hoitajille joita löytyy kyllä. Niin sellaisia jotka tarjoavat yhdelle lemmikille kerrallaan omassa kodissaan ja toimivat yrittäjinä kuin hoitoloitakin, pienempiä ja isompia. On myös mahdollista, että sivusto itseasiassa on harmaan työn "tukija" eivät valvo mitenkään maksetaanko näistä palkkioista verot vai ei.
- Anonyymi
Ei ole luotettava toimija, en antaisi omaa lemmikkiä tällaisen palvelun kautta kenellekään. Vetää välistä, ei maksa palkkioita ajallaan.
- Anonyymi
Sinne ei hyväksytä toimijaksi esimerkiksi eläinkummeja ja muita auttavia tahoja. Sitä kuitenkin mainostetaan eläinten auttamisella. Kävin kirjautumisprosessin läpi ja siinä on pakko määritellä hinta. Sovelluksen tekijällä ei näytä olevan tietoa eläinten hoitamisesta. Näyttää lähinnä opiskelijan päättötyöltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325666
- 725246
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442940
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461965
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743