Kokemuksia tuosta pethotel.io ?

Anonyymi-ap

Kokemuksia tuosta pethotel.io? Tuollainen markkinapaikka ilmeisesti, onko toiminut.

17

7394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo toiminut mulla. Yritin löytää hoitajaa mutta ei tuota kukaan käytä. En suosittele tuhlaamaan aikaa.

• Anonyymi

Itse olen käyttänyt tätä jo viime vuoden syksystä asti ja vakihoitajakin löytynyt. Ystäväni varasi myös lomamatkansa ajaksi sieltä hoitopaikan ja kaikki meni hänelläkin nappiin.

Vahva suositus minulta. Turvallisin ehkä valita hoitajat joilla on useampi hyvä arvostelu.

• Anonyymi

Koirani sairastui pethotelin hoitajalla ja piti viedä lääkärille. Viimeinen kerta kun luotan tällaisiin sivustoihin.

• Anonyymi

No minä olen saanut kissa-asiakkaita tätä kautta, olen siis kissojen hoitaja.

• Anonyymi

Olen ollut hoitajana täällä yli vuoden. Nyt paloi käpy kun palkkaa ei makseta ajoissa puolistakaaan keikoista jotka ovat toteutuneet, lahjovat lahjakorteilla kun laitan sähköpostia maksamattomasta palkasta. Laitoin sähköpostia 3.7 että haluan että tietoni poistetaan, kunhan saan viimeisimmän keikkapalkkani toteutuneesta keikasta. Eivät ole vastanneet 10.7 mennessä mitään, ja en jaksa kohta enää tapella palkasta, joka on muutenkin keikkakohtaisesti aika olematon. En voi suositella.

• Anonyymi

En suosittele. Tuntuu huijaussivustolta, en uskaltaisi antaa kellekään koiraani hoitoon tuota kautta.

• Anonyymi

Eiköhän tuo io tunnus viittaa johonkin muuhun kuin Suomeen

• Anonyymi

Sivusto ei ole itse mistään vastuussa. On vain "markkinapaikka" jonne koottu ihmisten tiedot. Vetää tästä hyvästä palkkioksi 15% hoitajan palkasta. Ei valvo hoitajien ammattitaitoa tai auta ongelmatilanteissa ketään osapuolta. En suosittele! Vilkaiskaapa "rotuesittelyjä" ja "artikkeleita" . Tehty tekoälyllä nostamaan näkyvyyttä ja ovat naurettavia. Viekää lemmikkinne koulutetuille hoitajille joita löytyy kyllä. Niin sellaisia jotka tarjoavat yhdelle lemmikille kerrallaan omassa kodissaan ja toimivat yrittäjinä kuin hoitoloitakin, pienempiä ja isompia. On myös mahdollista, että sivusto itseasiassa on harmaan työn "tukija" eivät valvo mitenkään maksetaanko näistä palkkioista verot vai ei.

• Anonyymi

Ei ole luotettava toimija, en antaisi omaa lemmikkiä tällaisen palvelun kautta kenellekään. Vetää välistä, ei maksa palkkioita ajallaan.

• Anonyymi

Sinne ei hyväksytä toimijaksi esimerkiksi eläinkummeja ja muita auttavia tahoja. Sitä kuitenkin mainostetaan eläinten auttamisella. Kävin kirjautumisprosessin läpi ja siinä on pakko määritellä hinta. Sovelluksen tekijällä ei näytä olevan tietoa eläinten hoitamisesta. Näyttää lähinnä opiskelijan päättötyöltä.

• Anonyymi

Varasin tuota kautta viikoksi koiralle hoitopaikan ja maksoin. Hoitaja ei vastaa viesteihin vaikka on ollut paikalla,enkä ole saanut hoitajan yhteistietoja. Saako hoitaja ilmoituksen uusista viesteistä? On hieman epämääräisen oloinen sivusto.. jäikö nyt sitten saamatta hoitopaikka ja rahat.

• Anonyymi

Sulle ei sitten tullut mieleen kontaktoida Pethotelia?

• Anonyymi

Lukekaa ihmiset käyttöehdot. Tämän palvelun osalta ne ovat aika jäätävää luettavaa. Pethotel ei ota vastuuta yhtään mistään ja kovasti mainostettu "takuu" onkin rajattu siten että tuskin sitä koskaan kukaan saa käyttöönsä. Sivusto kummallisine artikkeleineen ja rotukuvauksineen ei herätä luottamusta. Tämän joku muukin jo kirjoitti.

• Anonyymi

Tämän firman toimiala on 'Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus'. Eli tarjoavat vain alustan, jolle voi ilmoittaa hoitopaikkoja. Kannattaa googlettaa kokemuksia ko. yrityksestä. Erittäin sekavaa settiä. Itse hommaisin eläintenhoitajan jotain muuta kautta.

• Anonyymi

En voi suositella. Lukekaa ehdot. Pethotel mainostaa olevansa luotettava ja ottavansa vastuuta, mutta ehdoissa lukeekin "emme ota vastuuta hoidon laadusta" Halpatyöalusta jonka avulla omistajat yrittävät kääriä helposti rahaa ymmärtämättömien kustannuksella. Epäeettistä.

• Anonyymi

Vähän myöhässä mutta multa löytyy hyviä kokemuksia 😌

• Anonyymi

Samoin, hyviä kokemuksia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      105
      3525
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      201
      2267
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2110
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1852
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1659
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1108
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      890
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      872
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      130
      792
    Aihe