Kokemuksia tuosta pethotel.io? Tuollainen markkinapaikka ilmeisesti, onko toiminut.
Kokemuksia tuosta pethotel.io ?
7
1993
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo toiminut mulla. Yritin löytää hoitajaa mutta ei tuota kukaan käytä. En suosittele tuhlaamaan aikaa.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt tätä jo viime vuoden syksystä asti ja vakihoitajakin löytynyt. Ystäväni varasi myös lomamatkansa ajaksi sieltä hoitopaikan ja kaikki meni hänelläkin nappiin.
Vahva suositus minulta. Turvallisin ehkä valita hoitajat joilla on useampi hyvä arvostelu. - Anonyymi
Koirani sairastui pethotelin hoitajalla ja piti viedä lääkärille. Viimeinen kerta kun luotan tällaisiin sivustoihin.
- Anonyymi
No minä olen saanut kissa-asiakkaita tätä kautta, olen siis kissojen hoitaja.
- Anonyymi
Olen ollut hoitajana täällä yli vuoden. Nyt paloi käpy kun palkkaa ei makseta ajoissa puolistakaaan keikoista jotka ovat toteutuneet, lahjovat lahjakorteilla kun laitan sähköpostia maksamattomasta palkasta. Laitoin sähköpostia 3.7 että haluan että tietoni poistetaan, kunhan saan viimeisimmän keikkapalkkani toteutuneesta keikasta. Eivät ole vastanneet 10.7 mennessä mitään, ja en jaksa kohta enää tapella palkasta, joka on muutenkin keikkakohtaisesti aika olematon. En voi suositella.
- Anonyymi
En suosittele. Tuntuu huijaussivustolta, en uskaltaisi antaa kellekään koiraani hoitoon tuota kautta.
- Anonyymi
Sivusto ei ole itse mistään vastuussa. On vain "markkinapaikka" jonne koottu ihmisten tiedot. Vetää tästä hyvästä palkkioksi 15% hoitajan palkasta. Ei valvo hoitajien ammattitaitoa tai auta ongelmatilanteissa ketään osapuolta. En suosittele! Vilkaiskaapa "rotuesittelyjä" ja "artikkeleita" . Tehty tekoälyllä nostamaan näkyvyyttä ja ovat naurettavia. Viekää lemmikkinne koulutetuille hoitajille joita löytyy kyllä. Niin sellaisia jotka tarjoavat yhdelle lemmikille kerrallaan omassa kodissaan ja toimivat yrittäjinä kuin hoitoloitakin, pienempiä ja isompia. On myös mahdollista, että sivusto itseasiassa on harmaan työn "tukija" eivät valvo mitenkään maksetaanko näistä palkkioista verot vai ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672