Sähkön siirto lasku ja sähkölasku voiko ne tulla samasta paikasta. ?
Sähkön siirto ja
15
267
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tulla.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18096435m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tämähän se perusmalli on, jos vain tehdään sähkösopimus tai on wanha sopimus ajalta, jolloin sähköenergiaa ei ollut mahdollista ostaa muualta.
- Anonyymi
SÄHKÖN OSTO JA SÄHKÖN SIIRTO.
SÄHKÖ OSTETAAN NYKYÄÄN ERIYHTIÖLTÄ JA KULJETUKSESTA VASTAA SITTEN KULJETUKSEEN ERIKOISTUNEET YHTIÖT. ON FIDRIINIÄ JA MUITA KULJETUSYHTIÖITÄ, RIIPPUEN SIITÄ MINNE KULJETUS TULEE PERILLE.
KAIKKI RAHASTAVAT, PERUSMAKSUILLA JA KAPPALE HINTAA, ELI KWH / EUROA.- Anonyymi
Joo ja parhaimmat siirtoyhtiöt tuovat sähkön limusiinilla ja kultaisissa ämpäreissä. SAISITKOHAN KITJOITETTUA YHTÄÄN ISOMMILLA KIRJAIMILLA? JOS ET OLE TROLLI, NIIN OLET TYHMÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja parhaimmat siirtoyhtiöt tuovat sähkön limusiinilla ja kultaisissa ämpäreissä. SAISITKOHAN KITJOITETTUA YHTÄÄN ISOMMILLA KIRJAIMILLA? JOS ET OLE TROLLI, NIIN OLET TYHMÄ!
Muutin ok talosta vuokra kämppään. Ok talossa asuessani minulle tuli kaksi sähkökaskua. Nyt tulee vain yksi !!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutin ok talosta vuokra kämppään. Ok talossa asuessani minulle tuli kaksi sähkökaskua. Nyt tulee vain yksi !!!!!
Yleensä vuokra- asunnossa maksetaan vain käyttösähkö. Ei siirtoa !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrostaloissa ja rivareissa noin. Ei OKt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuntookohtaiset mittarit jos on, niin maksat sekä energian hinnan että sähkön siirron.
- Anonyymi
Se "Fidriini", jos tarkoitit Fingridiä, ei kuljeta kenenkään sähköä yhtään mihinkään. Tämä firma hallinnoi ja pitää kunnossa Suomen pääsiirtoverkkoa. Siirron hoitaa AINA paikallinen sähköverkon haltija. Tätä et voi kilpailuttaa. Itse sähköenergian voi nykyään ostaa keneltä haluaa. Eli mikäli sinulla on myös sähkömyyntisopimus siirtoverkon omistajan kanssa , saat vain yhden laskun.
- Anonyymi
" Ok talossa asuessani minulle tuli kaksi sähkökaskua. Nyt tulee vain yksi !!!!!"
Mitä muuta näin jännää ok- talollisille voinee tapahtua ?? - Anonyymi
Tuntuisi Korvatunturilla olevan energiaa. Rahaa on.
- Anonyymi
Jokos woltti yhdistyi valtin ja maltin katkaisijoitten kaa?
- Anonyymi
Samasta paikasta nuo laskut minulle tulee. Postiluukuksikin tuota paikkaa kutsutaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018096435dq
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793