Jasper Pääkkösen maailma on aivan käsittämätön.
Mitä suojellaan purkamalla voimaloita.
Pääkkönen käyttää valtavat määrät luonnon varoja rääkätessään kalaparkoja jotke eivät pysty huutamaan vastalausetta.
Mikä on klansmannin hiilijalanjälki?
Koskien suojelu
3
306
Vastaukset
- Anonyymi
Viherideologia ei koskaan ole luonnonarvoista välittänyt, vaan käyttänyt omaa ideologiaa totalitarismin lailla esittääkseen maailmanparantajaa.
- Anonyymi
Suhteessa Pääkkösen rääkkäämät kalat häviävät kirkkaasti sille määrälle, jotka hänen toimintansa ansiosta tulevat jatkamaan sukuaan sitä moninkertaistaen.
Upeaa, kun kaikin puolin turhia ja tehottomia voimaloita puretaan ja koskia entisöidään.
- Anonyymi
Suomalaisten ei kannata puhua mitään kalojen suojelusta. Esimerkiksi lähes kaikki Suomen lohijoet on tuhottu yhtä lukuunottamatta, paikallisesti jokiin leimaantuneet lohet on hävitetty sukupuuttoon! Simojoki on ainoa rakentamaton joki Suomen maaperällä jota ei olla valjastettu. Torniojoki onneksi on rajajoki johon Suomalaiset eivät ole voineet vaikuttaa jos olisi, sekin olisi tuhottu. Aikoinaan Euroopan suurin lohijoki, Kemijoen lohi on kuollut sukupuuttoon eikä sitä voi enää palauttaa. Kalateiden rakentaminen on turhaa enää, koska Kemijoki ei enää ole joki vaan yhtä patoallasta. Suomalaisten luonnonsuojelu on ollut käytännössä suurimittaista luonnon lohen sukupuuttoon hävittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368