Vieläkö Paltamossa on semmoinen lehti kuin Väylä.
Väylä lehti
12
2250
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se vielä. Ilmestyminen on vaan viime aikoina viivästynyt. Ainakin kirjastossa oli 1.11. ja 8.11. ilmestyneet Väylät.
- Anonyymi
On. Hyvin pienimuotoisena. Kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Tulisi vain ..ei oo posti tuonut kolmeen viikkoon???
- Anonyymi
Jatkoa ajatellen eri yhteisöillä miettimistä kannattaako enää pitää ilmoituslehtenään koska lehti ei ajoissa tavoita lukijakuntaa.
- Anonyymi
Ei näköjään tule vaikka maksettu, laittaisivat vaikka kirjekuoressa jos isompana ei ole varaa.
- Anonyymi
Kaikki on toimitettu postin kautta, vaikkakin hieman myöhässä. Kirjoitettu teksti ei onneksi muutu matkan varrella ja Posti toimii, miten sattuu viikolle jakopäivä sattuvan.
- Anonyymi
Onko lehti lakkautettu, kun ei ole lehti tullut kuukauteen?
- Anonyymi
Joo ei kannata tilata, eivät lähetä lehtiä.
- Anonyymi
Tekstin fonttikoko lehdessä taas reilun kokoista.
- Anonyymi
Nykyisin on paljon juttuja. On ahkera toimittaja.
- Anonyymi
Pitkästä aikaa lehdessä on ollut hyviä ja kiinnostavia juttuja, ennen pyöri muutaman ihmisen ympärillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204244Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383580Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4881867- 1401638
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131385
- 491119
- 751075