Äärioikeisto perussuomalainen uutinen

Miksi näitä äärioikeiston uhkaavia tilanteita tulee ilmi vähän väliä, ei riitä että pilaavat suomen maineen eu-alueen rasistisimpana maana. Jossain vaiheessa tapahtuu mitä Supo on vuosia tuonu esiin " terrori teko sanan varsinaisessa merkityksessä äärioikeiston uhka.

https://yle.fi/a/74-20059419?origin=rss

29

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ex-persu Simon Elo kirjoittaa kirjassaan, että Halla-aho on koko
      Suomen äärioikeiston johtaja.

    • Anonyymi

      Äärioikeisto on tehnyt jo monta "läheltä piti" iskua. Pelottaa milloin tapahtuu tilastollinen onnistuminen ja kuka on uhri.

    • Anonyymi

      Rituaalimurhan valmistelusta epäilty oli perussuomalainen jäsen ?

    • Anonyymi

      Pertikk suunnitteli perussuomalaisten joukkoampumista.
      Todennäköinen paikka, jossa hän tuon suunnitelmansa aikoi panna täytäntöön on perussuomalaisten kokous.
      Miten tuollaisen uhkailijan annetaan vielä kirjoittaa palstalle.
      Jos tuon uhkauksen olisi kirjoittanut joku nuori, hänet olisi pidätetty terroristirikoksen suunnittelusta.
      Jos joku, niin tuo pertikk on radikalisoitut.

      • Mitä persu suunnitteli samassa aloituksessa, saa sitä lämpimikseen jutella minun uhkausta kukaan ota tosissaan.
        Mikäli ulko oven aukaisee saattaa sisään pyrkijällä olla vasara kädessä.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Mitä persu suunnitteli samassa aloituksessa, saa sitä lämpimikseen jutella minun uhkausta kukaan ota tosissaan.
        Mikäli ulko oven aukaisee saattaa sisään pyrkijällä olla vasara kädessä.

        Ai, sinä vain lämpimiksesi uhkailet.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Mitä persu suunnitteli samassa aloituksessa, saa sitä lämpimikseen jutella minun uhkausta kukaan ota tosissaan.
        Mikäli ulko oven aukaisee saattaa sisään pyrkijällä olla vasara kädessä.

        Tuollaiset hullut kuin sinä pitäisi viedä lukkojen taakse.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Mitä persu suunnitteli samassa aloituksessa, saa sitä lämpimikseen jutella minun uhkausta kukaan ota tosissaan.
        Mikäli ulko oven aukaisee saattaa sisään pyrkijällä olla vasara kädessä.

        Kuitenkin hyökkäsit Purran kirjoituksen kimppuun ja syytit tätä murhanhimoiseksi.Olet sinä surkea tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin hyökkäsit Purran kirjoituksen kimppuun ja syytit tätä murhanhimoiseksi.Olet sinä surkea tapaus.

        Purra sanoi jos olisi ollut pyssy olisin...


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Purra sanoi jos olisi ollut pyssy olisin...

        Kuinka lapsellinen sinä oikein olet?


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Mitä persu suunnitteli samassa aloituksessa, saa sitä lämpimikseen jutella minun uhkausta kukaan ota tosissaan.
        Mikäli ulko oven aukaisee saattaa sisään pyrkijällä olla vasara kädessä.

        Pertikillä on pyssyt ja vasarat aseinaan persuja vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pertikillä on pyssyt ja vasarat aseinaan persuja vastaan.

        En ole lähettänyt yhtään pommia ps toimistoon.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        En ole lähettänyt yhtään pommia ps toimistoon.

        Vielä


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        En ole lähettänyt yhtään pommia ps toimistoon.

        Mutta mielessä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertikillä on pyssyt ja vasarat aseinaan persuja vastaan.

        Ei riitä sanan säilä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä sanan säilä.

        Mikä tilanne Katajan vasara murha yritys jutussa, H-A oikein ällistyi omat käy omien kimppuun, ps edustajien uhkailut yllytykset polttopullo iskuihin jne.


    • Anonyymi
      • Harmi jos yle ja hesari julkaisee juttuja joka haittaa persussuomalaisten mainetta


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Harmi jos yle ja hesari julkaisee juttuja joka haittaa persussuomalaisten mainetta

        Sinulla on nyt maine terroristisen rikoksen suunnittelusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on nyt maine terroristisen rikoksen suunnittelusta.

        Ainoo rikos auton laiton pysäköinti.


    • Anonyymi

      Kuka sitä äärioikeistoa uhkaa terroriteolla?

      Kai se on punaterrori sitten kuin vuonna 1917. Lenin oli terroristi - tunnusti sen itsekin, muutoin ei homma etene:

    • Anonyymi

      Sisälissota eikä kolkyt luvun fasismi natsismi ei pitäisi kuulua tähän päivään, uusnatsismin nousu kertoo jostain muusta.

    • Purra kauhistelee uutisotsikoista jotka suuntautuu perussuomalaisiin miksi näin yhä uudestaan.

      Puolueen pääideologi Halla-aho on lietsonut väkivaltaa vuosikaudet. Mutta keten tiedämme tutkimuksista suomi on yksi väkivaltaisimmista maista jopa EUn rasistisin maan. Puole sikiää näitä ääri tyyppejä, puolue kelpaa Orpon tarkoituksiin vasta vähän aikaa sitten Orpo tuomitsi Halla-ahon, nyt kelpaa oikein hyvin.
      Onko Orpon puolue arvopuolue joksi itse julistanut, jotenkin ymmärtäisin hallitusta luodessaan olisi pystynyt arvoissaan. Hallitus taival vasta alussaan arvot on kyseenalaistu viikottain, Orpo vakuutti ettei meillä suomessa ole äärioikestolaisuutta mitä ajattelee kun lukee uutisotsikoita, olisi kiva saada televisio ruudun eteen vastaamaan suomen kansalle.

      • Anonyymi

        Tulen muistuttamaan pertikkiä tästä eteenpäin hänen väkivaltaisista fantasioistaan ampua perussuomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen muistuttamaan pertikkiä tästä eteenpäin hänen väkivaltaisista fantasioistaan ampua perussuomalaisia.

        Humanistisesti oikein mietitty.


    • Anonyymi

      Mestari on viisas mies.

    • Anonyymi

      Kaikki äärioikeistolaisterroristit pitää laittaa telkien taa ja kansalaisuus posi.

    • Anonyymi

      Politiikasta jauhaminen on turhaa ajan haaskausta. Näin luin kerran tältä palstalta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe