Katsoin Brigitte Bardotin sarjan joka tuli hiljattain tv:stä ja perustui dokumettiin. Onpa mimmillä ollut repäisevä elämä tappeluineen ja oikeudenkäynteineen. Silloinkin ihmiset ovat tuominneet kuten nytkin, yksi nainen kävi hakkaamaan hississä. Ja miehet soikeena ihastuksesta. Netissä on kuva vuodelta 2022. On vieläkin kanis, kepeillä kävelevä 89 vuotias. Vastustaa koronarokotetta ja suojelee eläimiä.
En tiedä kiinnostaako tämä juttu ketään muuta, mutta olen tyytyväinen että aloin katsoa ja niinpä päätin kirjoittaa tuntemukseni tänne. Ensin alkuun ajattelin että mitä minä noita julkkiksia mutta näytelmä muuttui aina vaan mielenkiintoisemmaksi.
Kiinnostuin BBstä
9
232
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin olen aina ihaillut BB:tä.
Toinen ihailuni kohde oli kuningatar Elisabet II.
Nämä kaksi ovat olleet naisihanteeni.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18097563l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Brigitte Bardotista tuli eläinsuojeluaktivisti erityisesti aikana kun oli tapetilla hylje kuuttien metsätys, silloin kun kuuteilla on vielä niiden valkoinen syntymäturkki.
Mutta Brigitte Bardot oli itse nuorena mallina ja tähtenä aikoinaan pukeutunut juuri kyseiseen valkeaan turkikseen. No oppia ikä se on asioissa kaikilla meillä itse kullakin. - Anonyymi
Median nostamia julkkuja! Aika pienet tissitkin!
- Anonyymi
Käteen sopivat.
Niitä ajatellen , moni uneen onanoi.- Anonyymi00007UUSI
Mutta Juice runkkas uskollisesti Marilynin jumpperille
- Anonyymi00008UUSI
Juice, en kuunnellut, ristiriitainen älykkö kääntäjä alunperin, ryyppäsi
Mutta inhosi veronimentää ja hyvinvointivaltiota kun sai veromätkyjä
kun loiset imee loisia toiset toisia jne
Hän on tienannut myös kuolemansa jälkeen hyvin ... ansaitsi 150 000 euroa. Tulot ovat olleet tätä luokkaa joka vuosi viimeisen kahdeksan vuoden ajan https://hymy.fi/uutiset/juice-leskisen-miljoonakarajat-alkoivat/ - Anonyymi00009UUSI
Naisoletettu joka biologinen, satanustien kultti muuttaa päinvastoin. Yleisempi kuin arvaatkaan..
- Anonyymi00010UUSI
Ihana lemmenlähde, arvelisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän622848Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1262541Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on81762Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi171504Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli21489En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa601419Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.3071350On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi711154- 221121
- 801082