Etsinnässä siis mini-kasetille 30 min nauhuria jossa piuhalla ulostulo. Pitäisi saada vanhoja nauhoja digitaaliseen muotoon. Löytyykö keltään? Ostan pois :) + etsinnässä myös C-kasetille nauhuria jossa olisi myös piuhalle ulostulo.
Sanelukone mini-kasetille + C-kasetille
6
255
Vastaukset
- Anonyymi
Eli sinulla on minikasetteja joiden sisältö pitäis saada digitaalliseen muotoon ?
- Anonyymi
Jep ja muutama C-kasetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja muutama C-kasetti
Monissa kirjastoissa voi digitoida, tosin kannattaa ensin selvittää, mitä alkuperäisformaatteja kussakin kirjastossa voi digitoida:
https://hakemisto.kirjastot.fi/services/service/digitointi
- Anonyymi
Jos piuhalle ulostulosta homma kiinni nin kyllä joku sen voi kolvata helpolla mihin tahansa nauhuriin.
- Anonyymi
Lankapuhelimien aikakaudella oli puhelinvastaimia jossa käytettiin
pieniä kasetteja. Petäjäveden radiomuseosta kenties kannattais
kysellä. - Anonyymi
Ebayssä on myynnissä kyseisiä laitteita eivätkä hinnatkaan ole järjettömiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611