HUUMORINTAJU, HUUMORIN LAJIT JA KOOMIKOT

Anonyymi-ap

Kannattaisi varmaan googlata, niin saisi esiin hyviä lähteitä. Laaja aihe.

9

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan tämän esille, kun minut sotketaan tämän paikallisen koomikon asioihin.

      Olen ollut hyvin huumorintajuinen. Olen ollut hyvin älykäs ja moraaliltani korkea. Se on näkynyt siinä, minkälaisesta huumorista olen tykännyt.

      En ole tykännyt koomikoista. Suomalaisista koomikoista "apuva,apuva" -tyyppi on herättänyt halveksuntaa ja saanut moraalisen tuomioni. En ole ainoa. Hyvin monet ovat julkisesti ottaneet kantaa häneen. - Sentään saamelaisilta pyysi anteeksi.- Eräistä ulkomaisista koomikoista on paljastunut todella paha pimeä puoli.

      En tykkää Putous-ohjelmasta. Aikoinaan, kun se alkoi ja näin mainospaloja, jo niistä näin, ettei ole minun juttuni. - En katsellut sitä. - Myöhemmin, kun minulle kerrottiin, että saatan olla mallina kakku-tätiin, katsoin sen. En tunnistanut itseäni. - Hankala puoli oli se, että täkäläinen Aku on lyönyt itsensä läpi tällä suorituksellaan. - Ihan sama.


      Hirviniemen klaani on ollut täällä esillä. Erja oli töissä samassa paikassa. Jatkoi opintojaan sairaanhoitajaksi. Oli iltanäyttelijä. Opiskeli laulua. Arvostin näitä asioita.


      VIELÄ KERRAN. Minun puolestani Hirviniemet saavat elää nk.tykkäävät. Mutta kun ovat politiikassa ja punaisia, ole heitäkin ajatellut ihmetellessäni, mitä tämä "vainosi tulee vasemmalta" oikein tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on kommunisteilla ja vapaa-ajattelijoilla?


    • Anonyymi

      Lopen palstalla aikoinaan joku valitteli, että siellä sosiaaliset taidot tarkoittavat matkimista ja sen jälkeen pilkkaamista. Kyllä täälläkin sama kuvio on tapahtuu usein.

      Matkiminen ja pilkkaaminen on Putousohjelmassakin kaavana.

      Matkia täytyy, jos omassa päässä ei ole tarpeeksi tavaraa, tai tapahdu uutta ja luovaa. On yleinen tilanne. Sen takia on tarvinnyt säätää Copyright.

      Kun matkii toisen puhetta/käyttäytymistä halveksien, se toimii myös oman itsetunnon kohentamisena. Joillakin.

      • Anonyymi

        Oivallettu!


    • Anonyymi

      Meitin koomikko on jo jäänyt kiinni kaksiosaisesta persoonastaan. On koomikko, näyttelijä, kehuja saanut. Sitten paljastui seksiviestely valtaan yhdistyneenä. Edelleen ehdotan rekkakuskin hommaa.

      Mutta ei mitään verrattuna..

      • Anonyymi

        Tämän Bill Cosby -viestin voi poistaa. Googlasin, on 2000 luvulta asti ollut erilaisten seksisyytteiden kohteena. Oikeusjuttuja. Joku tuomiokin. Pedofiliaa ei mainita. Se kuitenkin aikoinaan jäi minun mieleeni, kun TV ohjelmansa lopetettiin. Nyt vain muistista tuli tähän koomikkolistaan.


    • Anonyymi

      Toisen maailmansodan loputtua yhteistyötä rupesivat salaa tekemään Walt Disney ja CIA. WAlt Disney iloa tuottavana koomikkona jo tunnettiin. CIA halusi ruveta harjoittamaan aivopesua. Pysyi piilossa rahoittajana ja aivopesun asiantuntijana.

      Disney perusti Disneyland puistojaan. Teki ja julkaisi kuvakirjoja. Tärkein oli Liisa Ihmemaassa , Alice in Wonderland. Sitten oli Bambi, Saapasjalkakissa, Prinsessa Ruusunen, jne ja LUMIKKI JA 7 KÄÄPIÖTÄ. Niistä tehtiin filmejä, videoita, elokuvia, jne. Netistä löytyy lisää.

      KAIKKIEN TARKOITUKSENA OLI OLLA AIVOPESUN VÄLINE.

      Siis KOOMIKKO, päällenäkyvä tarkoitus oli tuoda iloa lapsille ja aikuisillekin OLI CIA:N YHTEISTYÖKUMPPANI AIVOPESUSSA.

      Tällä hetkellä kaameampaa koomikkoa en tiedä.

    • Anonyymi

      Miksi ei nosteta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe