HUUMORINTAJU, HUUMORIN LAJIT JA KOOMIKOT

Anonyymi-ap

Kannattaisi varmaan googlata, niin saisi esiin hyviä lähteitä. Laaja aihe.

9

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan tämän esille, kun minut sotketaan tämän paikallisen koomikon asioihin.

Olen ollut hyvin huumorintajuinen. Olen ollut hyvin älykäs ja moraaliltani korkea. Se on näkynyt siinä, minkälaisesta huumorista olen tykännyt.

En ole tykännyt koomikoista. Suomalaisista koomikoista "apuva,apuva" -tyyppi on herättänyt halveksuntaa ja saanut moraalisen tuomioni. En ole ainoa. Hyvin monet ovat julkisesti ottaneet kantaa häneen. - Sentään saamelaisilta pyysi anteeksi.- Eräistä ulkomaisista koomikoista on paljastunut todella paha pimeä puoli.

En tykkää Putous-ohjelmasta. Aikoinaan, kun se alkoi ja näin mainospaloja, jo niistä näin, ettei ole minun juttuni. - En katsellut sitä. - Myöhemmin, kun minulle kerrottiin, että saatan olla mallina kakku-tätiin, katsoin sen. En tunnistanut itseäni. - Hankala puoli oli se, että täkäläinen Aku on lyönyt itsensä läpi tällä suorituksellaan. - Ihan sama.

Hirviniemen klaani on ollut täällä esillä. Erja oli töissä samassa paikassa. Jatkoi opintojaan sairaanhoitajaksi. Oli iltanäyttelijä. Opiskeli laulua. Arvostin näitä asioita.

VIELÄ KERRAN. Minun puolestani Hirviniemet saavat elää nk.tykkäävät. Mutta kun ovat politiikassa ja punaisia, ole heitäkin ajatellut ihmetellessäni, mitä tämä "vainosi tulee vasemmalta" oikein tarkoittaa.

• Anonyymi

Mitä yhteistä on kommunisteilla ja vapaa-ajattelijoilla?

• Anonyymi

Lopen palstalla aikoinaan joku valitteli, että siellä sosiaaliset taidot tarkoittavat matkimista ja sen jälkeen pilkkaamista. Kyllä täälläkin sama kuvio on tapahtuu usein.

Matkiminen ja pilkkaaminen on Putousohjelmassakin kaavana.

Matkia täytyy, jos omassa päässä ei ole tarpeeksi tavaraa, tai tapahdu uutta ja luovaa. On yleinen tilanne. Sen takia on tarvinnyt säätää Copyright.

Kun matkii toisen puhetta/käyttäytymistä halveksien, se toimii myös oman itsetunnon kohentamisena. Joillakin.

• Anonyymi

Oivallettu!

• Anonyymi

Meitin koomikko on jo jäänyt kiinni kaksiosaisesta persoonastaan. On koomikko, näyttelijä, kehuja saanut. Sitten paljastui seksiviestely valtaan yhdistyneenä. Edelleen ehdotan rekkakuskin hommaa.

Mutta ei mitään verrattuna..

• Anonyymi

Tämän Bill Cosby -viestin voi poistaa. Googlasin, on 2000 luvulta asti ollut erilaisten seksisyytteiden kohteena. Oikeusjuttuja. Joku tuomiokin. Pedofiliaa ei mainita. Se kuitenkin aikoinaan jäi minun mieleeni, kun TV ohjelmansa lopetettiin. Nyt vain muistista tuli tähän koomikkolistaan.

• Anonyymi

Toisen maailmansodan loputtua yhteistyötä rupesivat salaa tekemään Walt Disney ja CIA. WAlt Disney iloa tuottavana koomikkona jo tunnettiin. CIA halusi ruveta harjoittamaan aivopesua. Pysyi piilossa rahoittajana ja aivopesun asiantuntijana.

Disney perusti Disneyland puistojaan. Teki ja julkaisi kuvakirjoja. Tärkein oli Liisa Ihmemaassa , Alice in Wonderland. Sitten oli Bambi, Saapasjalkakissa, Prinsessa Ruusunen, jne ja LUMIKKI JA 7 KÄÄPIÖTÄ. Niistä tehtiin filmejä, videoita, elokuvia, jne. Netistä löytyy lisää.

KAIKKIEN TARKOITUKSENA OLI OLLA AIVOPESUN VÄLINE.

Siis KOOMIKKO, päällenäkyvä tarkoitus oli tuoda iloa lapsille ja aikuisillekin OLI CIA:N YHTEISTYÖKUMPPANI AIVOPESUSSA.

Tällä hetkellä kaameampaa koomikkoa en tiedä.

• Anonyymi

Miksi ei nosteta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39