Hedelmällisyyshoitoa 2

Anonyymi-ap

Vastasin, että okei, ehkä voisin olla luovuttaja. En haluaisi mitään palkkiota, mutta en halua myöskään täyttää purkkeja, vaan tehdään yksi yritys ihan normaalilla tavalla. Hän katsoi minua nyt kiihtyneenä, ja sanoi tiukasti, että tietenkään tällainen ei tulisi kyseeseen. Vastasin, että olen pahoillani, mutta en nyt osaa muullakaan tavalla vastata. Silmistä näin harmistumista ja kiukkuakin. Hän lausui kiitos sarkastisella äänenpainolla, kääntyi kannoillaan ja lähti kävelemään ripeästi poispäin. Varmaan ehdotukseni oli älytön, mutta toisaalta, hän pyysi vieraalta ihmiseltä aika paljon.

Yllätykseni oli suuri, kun Laura ilmestyi uudestaan kahvilaan samalla viikolla parin päivän kuluttua. Hän sanoi muuttaneensa mielensä. Tehdään niin kuin ehdotit, Laura sanoi. Hän toisi minulle avaimen ja osoitteen kirjekuoressa kahvion kassalle, jos minulle sopisi tämä järjestely jo tänä iltana. Hän pyysi tulemaan osoitteessa olevaan hotelliin illalla kello kahdeksan. Hän pyysi olemaan täsmällinen, ja sanoi vielä, että hoidetaan homma illalla mahdollisimman vähällä kontaktilla. Kyllä se sopii, vastasin.

Illalla löysin itseni itsepalveluhotellin ulko-ovelta. Olin melkoisen hämmentyneessä tilassa, myös hermostunut. En oikeasti tiennyt, mitä olin tekemässä, koska kaikki oli tapahtunut niin nopeasti.

Löysin pitkästä hotellikäytävästä oikean huoneen, ja avasin oven kirjekuoressa olleella avainkortilla. Hotellihuoneessa oli melko hämärää, kaikki valo tuli huoneeseen ikkunaverhojen läpi. Näin Lauran kontallaan, jalat harallaan sängyn päädyllä. Hän oli alasti, kasvot minusta poispäin seinää kohti. Hänellä oli vain mustat rintaliivit päällään pienten rintojensa peitoksi.

Laitathan heti toimeksi, Laura sanoi, minua katsomatta. Ei tarvitse puhua mitään.

Kävelin sängyn luo häneen taakseen. Keskellä alaselkää pakaroiden yläpuolella oli tatuoitu pieni punainen ruusu. Avasin housujeni vyön ja työnsin housuni alas, t-paidan jätin päälleni. Lauran asento perse pystyssä oli niin kiihottava, että en tarvinnut mitään stimulointia. Paljas kaluni heilui ja sojotti ihan hyvässä erektiossa.

Näkymää oli niin kiihottava kuin tässä kummallisessa tilanteessa oli mahdollista. Hän oli ylävartalo sängylle alas taivutettuna, pylly pystyssä. Häpy oli sileäksi ajeltu. Pillu oli auki, punertavat häpyhuulet raollaan. Turhaan pelkäsin, että voisi olla hankalaa ihan kylmiltään. Asia oli päinvastoin, aivan kuin häntä olisi juuri pantu. Päättelin, että vibraattorit ovat hyödyllisiä.

Asetuin seisomaan hänen jalkojensa väliin. Otin jäykistyneen kaluni varresta kiinni ja kokeilin kärjellä kevyesti häpyhuulien välin koskettamalla, onko hän riittävän kostea. Tunsin heti, että pillu päästää sisään helposti. Aloin painaa kaluani sisään. Sitten tarrasin käsilläni kiinni Lauran lantiosta. Lauran asento perse pystyssä oli niin antava, että sain kaluni jo muutaman hitaan työnnön jälkeen kokonaan sisään, varmaan kohdunkaulaan asti.

0

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        64
        2655
      2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        342
        2500
      3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        95
        2160
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        67
        1844
      5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        4
        1753
      6. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1734
      7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1583
      8. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        64
        1523
      9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        121
        1503
      10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        5
        1389
      Aihe