Hedelmällisyyshoitoa 2

Anonyymi-ap

Vastasin, että okei, ehkä voisin olla luovuttaja. En haluaisi mitään palkkiota, mutta en halua myöskään täyttää purkkeja, vaan tehdään yksi yritys ihan normaalilla tavalla. Hän katsoi minua nyt kiihtyneenä, ja sanoi tiukasti, että tietenkään tällainen ei tulisi kyseeseen. Vastasin, että olen pahoillani, mutta en nyt osaa muullakaan tavalla vastata. Silmistä näin harmistumista ja kiukkuakin. Hän lausui kiitos sarkastisella äänenpainolla, kääntyi kannoillaan ja lähti kävelemään ripeästi poispäin. Varmaan ehdotukseni oli älytön, mutta toisaalta, hän pyysi vieraalta ihmiseltä aika paljon.

Yllätykseni oli suuri, kun Laura ilmestyi uudestaan kahvilaan samalla viikolla parin päivän kuluttua. Hän sanoi muuttaneensa mielensä. Tehdään niin kuin ehdotit, Laura sanoi. Hän toisi minulle avaimen ja osoitteen kirjekuoressa kahvion kassalle, jos minulle sopisi tämä järjestely jo tänä iltana. Hän pyysi tulemaan osoitteessa olevaan hotelliin illalla kello kahdeksan. Hän pyysi olemaan täsmällinen, ja sanoi vielä, että hoidetaan homma illalla mahdollisimman vähällä kontaktilla. Kyllä se sopii, vastasin.

Illalla löysin itseni itsepalveluhotellin ulko-ovelta. Olin melkoisen hämmentyneessä tilassa, myös hermostunut. En oikeasti tiennyt, mitä olin tekemässä, koska kaikki oli tapahtunut niin nopeasti.

Löysin pitkästä hotellikäytävästä oikean huoneen, ja avasin oven kirjekuoressa olleella avainkortilla. Hotellihuoneessa oli melko hämärää, kaikki valo tuli huoneeseen ikkunaverhojen läpi. Näin Lauran kontallaan, jalat harallaan sängyn päädyllä. Hän oli alasti, kasvot minusta poispäin seinää kohti. Hänellä oli vain mustat rintaliivit päällään pienten rintojensa peitoksi.

Laitathan heti toimeksi, Laura sanoi, minua katsomatta. Ei tarvitse puhua mitään.

Kävelin sängyn luo häneen taakseen. Keskellä alaselkää pakaroiden yläpuolella oli tatuoitu pieni punainen ruusu. Avasin housujeni vyön ja työnsin housuni alas, t-paidan jätin päälleni. Lauran asento perse pystyssä oli niin kiihottava, että en tarvinnut mitään stimulointia. Paljas kaluni heilui ja sojotti ihan hyvässä erektiossa.

Näkymää oli niin kiihottava kuin tässä kummallisessa tilanteessa oli mahdollista. Hän oli ylävartalo sängylle alas taivutettuna, pylly pystyssä. Häpy oli sileäksi ajeltu. Pillu oli auki, punertavat häpyhuulet raollaan. Turhaan pelkäsin, että voisi olla hankalaa ihan kylmiltään. Asia oli päinvastoin, aivan kuin häntä olisi juuri pantu. Päättelin, että vibraattorit ovat hyödyllisiä.

Asetuin seisomaan hänen jalkojensa väliin. Otin jäykistyneen kaluni varresta kiinni ja kokeilin kärjellä kevyesti häpyhuulien välin koskettamalla, onko hän riittävän kostea. Tunsin heti, että pillu päästää sisään helposti. Aloin painaa kaluani sisään. Sitten tarrasin käsilläni kiinni Lauran lantiosta. Lauran asento perse pystyssä oli niin antava, että sain kaluni jo muutaman hitaan työnnön jälkeen kokonaan sisään, varmaan kohdunkaulaan asti.

1

4688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­­N­­­y­m­f­­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180986011

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13525
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8149
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      68
      4297
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      2877
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      398
      1285
    Aihe