Koirille voi olla hengenvaarallista syödä purkkiruokaa johon on käytetty murskattua luuta.
Olin koiranäyttelymatkalle ottanut Tanskandoggiani varten lihaisaksi mainostettua purkkiruokaa koska se oli helppo käyttää näyttelymatkoilla.
Kävi niin että koira sairastui matkalla veriseen ripuliin ja syyksi paljastui terävät luunsirut ruoassa.
Koira pelastui ja siitä oppineena en enää koskaan antanut koirilleni teollista ruokaa missään muodossa.
Valmistin itse Yrjölän puuron reseptillä koirien ruoan itse ja koirat pysyivät terveinä vanhoiksi asti.
Nykyisin, 83 v, minulla ei ole enää koiria, vain kaksi kissaa joille annan vain kotona valmistettua ruokaa lihasta ja kalasta.
Murskatut luut purkkiruoissa
Anonyymi-ap
1
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684