Elikkä siis sain tietää että isäni ei ole biologinen isäni ja hän sai tietää sen samaan aikaan kanssani, eli vain öitini tiesi. Aloin miettimään että onko mahdollista löytää biologinen isäni kun en hänestä tiedä juuri mitään. Äiti on kertonut hänestä silmien värin hiusten värin pituuden mutta siinä se sit oikeestaa olikin. Äitini ja hän tapasivat kyllä suomessa (biologinen isäni ei siis ole suomalainen) ja äiti sanoi että hön osasi puhua vähän suomea mutta isolla aksentilla. Äidillä ei ole hänestä mitään kuvaa eikä enää hänen yhteystietojaankaan ja en tiedä asuuko hän nykyään edes suomessa tai onko hän enään edes elossa. Kaikissa tiedoissa lukee vieläkin että isäni(ei biolginen) olisi biologinen isäni. Tottakai pidän häntä edelleen ihan oikeana isänäni mutta olisi silti kivaa löytää juureni ja tutustua kulttuuriini. Kysynkin siis että onko ohan mahdoton tilanne vai olisiko edes pieni mahdollisuus löytää biloginen isäni?
Bilogisen vanhemman löytäminen
Anonyymi-ap
2
211
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteys poliisiin - poliisiasia! Äitisi kyllä tietää, ei halua kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059