Pouttu lakkoon

Anonyymi-ap

Saako elintarvikeliittoon kuulumaton mennä ensi tiistaina töihin?

31

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saa, ja jopa suotavaa. Alas kommunistinen ylivalta!

    • Anonyymi

      Minä ainakin menen!

    • Anonyymi

      Kommunistit vallallassa Kiinassa, mitä horiset et Suomessa. Jos esim poliisit, sairaanhoitajat, opettajat ym, puolustuvat oikeuksiaan
      Leimaatko miksi..

      • Anonyymi

        Oikeuksiaan kyllä Poutulla osataan puolustaa mutta entäs usealla ne velvollisuudet?


      • Anonyymi

        Pitäskö sun lääkärillä käydä?


    • Anonyymi

      Töihin vaan loimaan liittolaiset persettä nuolemaan.

      • Anonyymi

        Maistuu paremmalta kuin kelan lihottama demarin ahteri!


    • Anonyymi

      Yli puolet kuulemma Poutun työtekijöistä kuuluu Loimaan kassaan niin eiköhän siellä jotain saada aikaiseksi jos ei muuta niin ainakin takaisin vetoja.

    • Anonyymi

      Kyllä täällä työskennellään ja tavaraa lähtee kauppoihin.

    • Anonyymi

      Taas Pouttulla lakkoillaan. Kuinka venäläiset omistajat suhtautuu asiaan?

      • Anonyymi

        Toivottavasti ottaa nimet ylös ja seuraavissa yt:eissä kenkää. 👍


    • Anonyymi

      Poutulla ei ole ollut omaa lihaleikkaamoa 20 vuoteen. Tekevät lähinnä halvimman hintakategorian tuotteita alihankintana, lasagnea ja kivikovia pitarullia.

      Kannuswurstin menestyskin oli maksettu mitali kuten Rotisseur mutta hyvä markkinointitemppu ja motivoi henkilökuntaa ilman palkankorotuksia pitkän aikaa..

      • Anonyymi

        Pitäskö tota asennetta miettiä? Eikö se oo hyvä että sielä on firma joka työllistää?


    • Anonyymi

      Ens viikolla pannaan perseet penkkiin niin saa lahtarit laittaa ylähuulen leivän päälle tai ottaa mustalaisia töihin.

    • Anonyymi

      Lakkorikkurit ja poliittiset loikkari ovat tutkimuksen arvoinen ihmisilmiö. Näitä ilmiöitä näkee Kannuksessa aika usein, onko meidän vedessä ilmiöön jotain herkistävää.

      • Anonyymi

        Kaupunginjohtaja omalla mallillaan toi loikkari mallin tänne.


    • Anonyymi

      Nyt on punikit sitten kotona ja rikkurit tekee töitä.

      • Anonyymi

        Mitä tapahtu, saiko lakkoiliat vihdoin kenkää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtu, saiko lakkoiliat vihdoin kenkää. :D

        Toivottavasti " rikkurit" jättävät nostamatta palkankorotukset, ym, edut. Menevät konttoriin vain sopiin, me ollaan yhtä perhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti " rikkurit" jättävät nostamatta palkankorotukset, ym, edut. Menevät konttoriin vain sopiin, me ollaan yhtä perhettä.

        Mitä vìttua toi meinaa?
        Toiki pulju menee konkkaa paskojen työntekijöiten takia kun ei oo muuta tekemistä kun vinkua.. Kenkää kaikille ulisioille ja Thaimaalaisia tilalle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vìttua toi meinaa?
        Toiki pulju menee konkkaa paskojen työntekijöiten takia kun ei oo muuta tekemistä kun vinkua.. Kenkää kaikille ulisioille ja Thaimaalaisia tilalle. :D

        Mikäs siinä jos perse ruvella haluaa töitä tehdä ilman minkäänlaisia oikeuksia. Kyllä sä vielä tulet sen itse kokemaan kun työntekijän oikeudet on poljettu alas. Vai päätätkö jäädä kotiin makaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä jos perse ruvella haluaa töitä tehdä ilman minkäänlaisia oikeuksia. Kyllä sä vielä tulet sen itse kokemaan kun työntekijän oikeudet on poljettu alas. Vai päätätkö jäädä kotiin makaamaan.

        Toivottavasti ne siivoo sun kaltaset patalaiskat velliperseet pois sieltä. :D


    • Anonyymi

      Kyllä pitää olla tylsä elämä kun Poutun lakko noin hiertää :'D

    • Anonyymi

      Pouttu lakko on yks kärpäsen paska noiden muiden firmojen rinnalla

      • Anonyymi

        Jep, mut olis tieten kiva jos Kannuksessa olis edes joku firma joka työllistää. :D


    • Anonyymi

      Meneekö persujen kansalaiset lakkoon, nuo yhteiskuntamme ahkerat muurahaiset? Peruslaageroluella toimivat huippuaivot, yhteisömme tukipilarit.. Henkilöt jotka sivistävä läheisiään, loistavat viisaudellaan aina ja kaikkialla.

    • Anonyymi

      Siellä pidetään jo hurmospuheita pöydällä seisten ja kasaavat pyörätelineistä barrikaadeja ettei duunarit pääse töihin ja demaripiiloalkkikset saa lakkoilla

      • Anonyymi

        Nimet ylös ja yt:teissä kenkää


    • Anonyymi

      Pouttu tekee tappiota vuodesta toiseen ja osa tuotteista tehdään jo Virossa. Muutama vuosi ja loppuu toiminta Kannuksessa ellei sitten ole kysymyksessä joku itämafian rahanpesu firma. Kannuksessa puuhastelu ainakin siltä vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Hyvä asenne! Ookko ikinä miettiny miks kukaan ei halua perustaa firmaa kannukseen?


    • Anonyymi

      Syökää kasviksia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe