Jos omakotitaloni on kunnallistekniikassa, niin miten nuo vesimaksut?
Eli, jos mulle vesi maksaa 1,5e/kuutio ja jätevesi 2,5e/kuutio, niin silloin, kun olen suihkussa tai pesen käsiä, niin maksanko koko ajan 4e/kuutio siitä vedestä, joka tulee hanasta ja menee viemäriin?
Vesimaksuista
Anonyymi-ap
4
198
Vastaukset
- Anonyymi
Jos antaa veden mennä viemäriin samalla ku se tulee hanasta, niin siinä tulee kaksinkertainen maksu eli sulla menisi silloin 8 egee. Sun kannattaa tulpata lavuaari ja päästää vedet pois vasta, kun hana on kiinni.
- Anonyymi
Maksat enemmänkin, jos lämmintä vettä käytät.
- Anonyymi
Savonlinnassa vesi + jätevesimaksaa yht. 5,59 €/m2. Lisäksi perusmaksu 210,52 € vuodessa. Vesijohtovedellä täällä ei pahemmin kannata nurmikkoa kastella tai pestä pihakiveystä. Pelkkä paljun täyttäminen kustantaa lähes kympin.
- Anonyymi
Maksat aina myös jätevesimaksun, vaikka pesisit autoa pihalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029