Mielestäni ehkä parhaat seikkailupelit ovat Spacequestit, hugot ja muut samanlaiset vanhat pelit. Kyseiset pelit eivät ole suuren yleisön tiedossa, koska ovat vähän vanhempaa polvea, mutta todelliset fanit kyllä tietävät ne. Hugot ovat kyllä parhaimpia, koska ne ovat kohtuu vaikeita pelejä ja niissä on joitain humoristisia kohtia.
Monkey Islandit ja Broken Swordit ovat kyllä kanssa mahtavia seikkailupelejä myös.
Parhaat seikkailupelit
14
3025
Vastaukset
- Pelimies-77
Kaikki Quest-aiheiset pelit olivat helmiä =) Erityisesti Space Questit !
- Smiggo
Näistä olen itse ainakin nauttinut suunnattomasti Amiga aikoinani :)
* Maniac Mansion
* Zak McRacken
* Indiana Jones - The Fate Of Atlantis
* Elvira I
* Elvira II- Fetz
joo toi indiana jones o aiva helmi peli nytki pelaan sitä parhaillaa mut e vaa pääse eteenpäin
- Indy
Fetz kirjoitti:
joo toi indiana jones o aiva helmi peli nytki pelaan sitä parhaillaa mut e vaa pääse eteenpäin
Missä oot kiikissä, voisin ehkä neuvoo?
- APUAAA!!
Miltä sivulta näit classikko pelejä löytää???? Haluun saada noita koneelle =)
- Fetz
Indy kirjoitti:
jaa no en tiedä luetko viel tätä mut oon siel Algieris ja se Sophia pitäis kai saada sen puukon heittäjän apuriks mut ei vaa suostu menee siihe
- Valtteri
Fetz kirjoitti:
jaa no en tiedä luetko viel tätä mut oon siel Algieris ja se Sophia pitäis kai saada sen puukon heittäjän apuriks mut ei vaa suostu menee siihe
En tiedä ootko selvittäny jo, mut sun pitää tönästä sitä Sophiaa niin sit sä saat sen sinne.
- hedidi
Indy kirjoitti:
siis öö osaisko joku auttaa: pelaan lego indiana jones 2 (WII peli) enkä pääse siinä eteenpäi. eli oon siellä onks se nyt kingdom of crystal skull part2 tai siis se mikä on toisena auki alussa(siinä on palmuja) mä en millää pääse eteen päi siinä mulla on 92,1% tehtynä ja puuttuuu enää yks tehtävä ja yks auto siitä kentästä. missä on se vika tehtävä??? ku siellä on se yks harmaa iso ovi (missä piti esim. palmuja rikkoo isolla vihreellä autolla) ja eäilen et se tehtävä ois siellä, mut en vaa tajuu miten sinne pääsee! apua pliis(===!!!
- seikkailupelaaja
Kaikki Lucas Artsin seikkailut on aivan best ja sit noi sierran kaikki quest sarjat ja larryt. On niitä muitakin kai mutta sierra ja lucas rulez forever!
- Squall
tietenkin niitten seikkailu pelien parhaimmistoon kuuluu final fantasyt
- Ice
Dreamcastin parhaat:
Ecco the Dolphin
Shenmue
Shenmue 2
Pleikkarin parhaat:
Resident Evil 1 & 2 & 3 - S.ierra
Quest for glory sarja kannattaa myös koettaa jos pitää edellä mainituista. ensimmäisesta osasta on vanha versio joka tunnettiin Hero Quest.na uusi versiokin löytyy mutta vanhassa vara parempi.
- wolfwood
... Hero Quest on yksi parhaista sekkailupeleistä.
Myöskin Curse Of Enchantia (tai jotain sinnepäin) on hyvä.
- Blanco 7
parhaat seikkailupelit ovat
Ratchet & Clank
Ratchet & Clank Going Commander
Ratchet & Clank Up your arsenal
Ratchet Gladiator
Ratchet & Clank Size matters
Secret agent Clank
Ratchet and Clank Tools of destruction
Ratchet and Clank Quest for booty
Ratchet and Clank A Crack n time.
Myöskin Sly, Spyro ja Crash Bandgood
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100