Suomalaisten matala syntyvyys johtuu siitä, että naisia on koulutettu liikaa. Sitähän Tauski Halonenkin kävi toistelemassa kwhitysmaissa, että jos haluatte alentaa syntyvyyttä, kouluttakaa tyttöjä. Nyt Suomessa on maailman koulutetetuimmat naiset ja alhaisin syntyvyys.
Mikä sw vaikutusmekanismi on, on sitten eri kysymys. Voisi sanoa, että opiskelu avartaa. Elämään tulee paljon uusia juttuja, eikä perheen perustaminen tunnu enää ainoalta vaihtoehdolta. Tietysti monet niistä uusista jutuista on aika tyhjänpäiväisiä, tyyliin firman blogin päivittämistä, mutta koulutetut nuoret naiset ei ilmeisesti näe tuon bluffin läpi... lukuunottamatta ehkä lääkärimuijia.
Matala syntyvyys
15
556
Vastaukset
- Anonyymi
Matala syntyvyys johtuu lasten vieraannuttamisesta ja "lastensuojelun" valehtelusta lasten olosuhteista.
- Anonyymi
Joo, nuo femakko sossut on kyllä tehokkaita syntyvyyden rajoittajia.
- Anonyymi
Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
ja syöty kakkua! !
Ei ole mitään entistä isää -
eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!! - Anonyymi
Kunnianloukkaus! Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
ja syöty kakkua! !
Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
ja syöty kakkua! !
Anonyymi kirjoitti:
ja syöty kakkua! !
eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.
ja syöty kakkua! !
Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??
"Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
ja syöty kakkua! !
eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
ja syöty kakkua! !
eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"Mutta miksi sitten annettu perätön lausunto jota noudatat, jottei sinun tarvitse tavata "lapsiasi"? Mitä heidän uusi isänsä ja äiti ajattelevat sekoilustasi. Välillä sanot olevasi "lastesi"kanssa ja välillä et ole, koska sinulla se perätön lausuma ja Pete-orava, joka oli valehdellut sinulle jotain.
- Anonyymi
Hyvä vaan että edes toisin paikoin maailmassa on matala syntyvyys, ihmisiä kun on jo ihan liikaa.
- Anonyymi
Miehetkö muka niitä mukuloita haluavat?
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan .
- Anonyymi
Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä.
- Anonyymi
Liikaa muslimeja, surullista että pahimmat voimat usein voittavat.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172