Matala syntyvyys

Anonyymi-ap

Suomalaisten matala syntyvyys johtuu siitä, että naisia on koulutettu liikaa. Sitähän Tauski Halonenkin kävi toistelemassa kwhitysmaissa, että jos haluatte alentaa syntyvyyttä, kouluttakaa tyttöjä. Nyt Suomessa on maailman koulutetetuimmat naiset ja alhaisin syntyvyys.

Mikä sw vaikutusmekanismi on, on sitten eri kysymys. Voisi sanoa, että opiskelu avartaa. Elämään tulee paljon uusia juttuja, eikä perheen perustaminen tunnu enää ainoalta vaihtoehdolta. Tietysti monet niistä uusista jutuista on aika tyhjänpäiväisiä, tyyliin firman blogin päivittämistä, mutta koulutetut nuoret naiset ei ilmeisesti näe tuon bluffin läpi... lukuunottamatta ehkä lääkärimuijia.

15

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matala syntyvyys johtuu lasten vieraannuttamisesta ja "lastensuojelun" valehtelusta lasten olosuhteista.

      • Anonyymi

        Joo, nuo femakko sossut on kyllä tehokkaita syntyvyyden rajoittajia.


      • Anonyymi

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus! Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!

        Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi

        Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??

        "Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"

        Mutta miksi sitten annettu perätön lausunto jota noudatat, jottei sinun tarvitse tavata "lapsiasi"? Mitä heidän uusi isänsä ja äiti ajattelevat sekoilustasi. Välillä sanot olevasi "lastesi"kanssa ja välillä et ole, koska sinulla se perätön lausuma ja Pete-orava, joka oli valehdellut sinulle jotain.


    • Anonyymi

      Hyvä vaan että edes toisin paikoin maailmassa on matala syntyvyys, ihmisiä kun on jo ihan liikaa.

    • Anonyymi

      Miehetkö muka niitä mukuloita haluavat?

    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan .

    • Anonyymi

      Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Liikaa muslimeja, surullista että pahimmat voimat usein voittavat.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe