Matala syntyvyys

Anonyymi-ap

Suomalaisten matala syntyvyys johtuu siitä, että naisia on koulutettu liikaa. Sitähän Tauski Halonenkin kävi toistelemassa kwhitysmaissa, että jos haluatte alentaa syntyvyyttä, kouluttakaa tyttöjä. Nyt Suomessa on maailman koulutetetuimmat naiset ja alhaisin syntyvyys.

Mikä sw vaikutusmekanismi on, on sitten eri kysymys. Voisi sanoa, että opiskelu avartaa. Elämään tulee paljon uusia juttuja, eikä perheen perustaminen tunnu enää ainoalta vaihtoehdolta. Tietysti monet niistä uusista jutuista on aika tyhjänpäiväisiä, tyyliin firman blogin päivittämistä, mutta koulutetut nuoret naiset ei ilmeisesti näe tuon bluffin läpi... lukuunottamatta ehkä lääkärimuijia.

15

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matala syntyvyys johtuu lasten vieraannuttamisesta ja "lastensuojelun" valehtelusta lasten olosuhteista.

• Anonyymi

Joo, nuo femakko sossut on kyllä tehokkaita syntyvyyden rajoittajia.

• Anonyymi

Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!

• Anonyymi

Kunnianloukkaus! Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !

• Anonyymi

Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja syöty kakkua! !

Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.

ja syöty kakkua! !

• Anonyymi

Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??

"Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"

Mutta miksi sitten annettu perätön lausunto jota noudatat, jottei sinun tarvitse tavata "lapsiasi"? Mitä heidän uusi isänsä ja äiti ajattelevat sekoilustasi. Välillä sanot olevasi "lastesi"kanssa ja välillä et ole, koska sinulla se perätön lausuma ja Pete-orava, joka oli valehdellut sinulle jotain.

• Anonyymi

Hyvä vaan että edes toisin paikoin maailmassa on matala syntyvyys, ihmisiä kun on jo ihan liikaa.

• Anonyymi

Miehetkö muka niitä mukuloita haluavat?

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan .

• Anonyymi

Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä.

• Anonyymi

Liikaa muslimeja, surullista että pahimmat voimat usein voittavat.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      3066
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2961
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1916
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1407
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1138
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      960
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      52
      920
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      873
    Aihe