Matala syntyvyys

Anonyymi-ap

Suomalaisten matala syntyvyys johtuu siitä, että naisia on koulutettu liikaa. Sitähän Tauski Halonenkin kävi toistelemassa kwhitysmaissa, että jos haluatte alentaa syntyvyyttä, kouluttakaa tyttöjä. Nyt Suomessa on maailman koulutetetuimmat naiset ja alhaisin syntyvyys.

Mikä sw vaikutusmekanismi on, on sitten eri kysymys. Voisi sanoa, että opiskelu avartaa. Elämään tulee paljon uusia juttuja, eikä perheen perustaminen tunnu enää ainoalta vaihtoehdolta. Tietysti monet niistä uusista jutuista on aika tyhjänpäiväisiä, tyyliin firman blogin päivittämistä, mutta koulutetut nuoret naiset ei ilmeisesti näe tuon bluffin läpi... lukuunottamatta ehkä lääkärimuijia.

15

749

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matala syntyvyys johtuu lasten vieraannuttamisesta ja "lastensuojelun" valehtelusta lasten olosuhteista.

• Anonyymi

Joo, nuo femakko sossut on kyllä tehokkaita syntyvyyden rajoittajia.

• Anonyymi

Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!

• Anonyymi

Kunnianloukkaus! Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !

• Anonyymi

Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja syöty kakkua! !

Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.

ja syöty kakkua! !

• Anonyymi

Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??

"Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        ja syöty kakkua! !
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"

Mutta miksi sitten annettu perätön lausunto jota noudatat, jottei sinun tarvitse tavata "lapsiasi"? Mitä heidän uusi isänsä ja äiti ajattelevat sekoilustasi. Välillä sanot olevasi "lastesi"kanssa ja välillä et ole, koska sinulla se perätön lausuma ja Pete-orava, joka oli valehdellut sinulle jotain.

• Anonyymi

Hyvä vaan että edes toisin paikoin maailmassa on matala syntyvyys, ihmisiä kun on jo ihan liikaa.

• Anonyymi

Miehetkö muka niitä mukuloita haluavat?

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan .

• Anonyymi

Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä.

• Anonyymi

Liikaa muslimeja, surullista että pahimmat voimat usein voittavat.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      86
      1739
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1273
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      126
      1035
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      923
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      835
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      808
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      15
      733
    8. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      700
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      33
      692
    10. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      44
      652
    Aihe