Matala syntyvyys

Anonyymi-ap

Suomalaisten matala syntyvyys johtuu siitä, että naisia on koulutettu liikaa. Sitähän Tauski Halonenkin kävi toistelemassa kwhitysmaissa, että jos haluatte alentaa syntyvyyttä, kouluttakaa tyttöjä. Nyt Suomessa on maailman koulutetetuimmat naiset ja alhaisin syntyvyys.

Mikä sw vaikutusmekanismi on, on sitten eri kysymys. Voisi sanoa, että opiskelu avartaa. Elämään tulee paljon uusia juttuja, eikä perheen perustaminen tunnu enää ainoalta vaihtoehdolta. Tietysti monet niistä uusista jutuista on aika tyhjänpäiväisiä, tyyliin firman blogin päivittämistä, mutta koulutetut nuoret naiset ei ilmeisesti näe tuon bluffin läpi... lukuunottamatta ehkä lääkärimuijia.

15

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matala syntyvyys johtuu lasten vieraannuttamisesta ja "lastensuojelun" valehtelusta lasten olosuhteista.

      • Anonyymi

        Joo, nuo femakko sossut on kyllä tehokkaita syntyvyyden rajoittajia.


      • Anonyymi

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus! Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!

        Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä kuitenkin muistaa että Timo on Karin ex-lasten uusi isä ja huoltaja ja lapsilla siksi isänsä sukunimi - Kari ei halunnut olla enää lastensa kanssa, koska hän haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa, minkä antaneet lastenvalvojat, joilla ei ole minkäänliasta valtaa puuttua vanhempien asioihin.

        Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!


      • Anonyymi

        Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kari kertoo yhdessä viestissään, että lapset eivät vastaa edes puhelimeen, eikä oveakaan avata, sitten kertoo toisessa viestissään, että ovat jonain keskiviikkona viettäneet lastensa kanssa yhdessä isänpäivää eli muka aivan keskellä viikkoa, vaikka isänpäiväthän aina sunnuntaisin...taitaa Karilla olla remmi jo aika löysällä??

        "Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älä valehtele "Pete"- oletko sekaisin? Kyllä minä olen olemassa edelleen heille!
        Kyllä minun kanssani on juhlittu isänpäivää
        ja syöty kakkua! !
        Ei ole mitään entistä isää -
        eikä uutta isää, eikä myöskään ex-isää..Timo ei ole edes isä!!"

        Mutta miksi sitten annettu perätön lausunto jota noudatat, jottei sinun tarvitse tavata "lapsiasi"? Mitä heidän uusi isänsä ja äiti ajattelevat sekoilustasi. Välillä sanot olevasi "lastesi"kanssa ja välillä et ole, koska sinulla se perätön lausuma ja Pete-orava, joka oli valehdellut sinulle jotain.


    • Anonyymi

      Hyvä vaan että edes toisin paikoin maailmassa on matala syntyvyys, ihmisiä kun on jo ihan liikaa.

    • Anonyymi

      Miehetkö muka niitä mukuloita haluavat?

    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan .

    • Anonyymi

      Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Liikaa muslimeja, surullista että pahimmat voimat usein voittavat.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe