Kissa pyrkii sisälle.

Anonyymi-ap

Tultiin aamulla aikasin takas kotiin kun oltiin viety toinen auto huoltoon niin eiköhän naapurin mirri tule naukuen mun luo!
Nostin kissan syliin, koiruliini näki ja varmasti haistoi/arvasi tms. Laiha oli kuin mikä!
Olisin ottanut kuin omaksi vaan kun poikani on allerginen.
Eikö ns maalla ole tapana hoitaa toisten lemmikeistä?

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos epäilet ettei kissaa hoideta ja anneta ruokaa riittävästi niin voitko ilmoittaa löytöeläin viranomaisille niin he hakevat kissan pois ja etsivät sille uuden kodin.
      Minulle tuli 10 vuotta sitten kissa oven taakse naukumaan jakun avasin oven kissa livahti sisään ja hyppäsi keittiön pöydälle ja hotki karjalanpiirakan muutamassa sekunnissa. Otin sen syliini ja tunsin törröttävät kylkiluut ja selkänikamat, karvat olivat lähteneet jaloista ja korvien kärjet paleltuneet, naamassa pitkiä arpia.
      Ulkona oli yli 20 astetta pakkasta.
      Soitin löytöeläintaloon ja kerroin tuntomerkit josko joku kyselee kissaansa, koska oli Loppiaisaatto pyysivät minua pitämään kissan pyhien yli. Punnitsin kissan se painoi vain 1.8 kg vaikka oli selvästi aikuinen. Hoitelin kissaa parhaani mukaan ja Minulta oli kuollut rakas koira kaksi viikkoa ennen kuin kissa tuli taloon.
      Nyt kissa on arviolta 12 vuotias puna-valkoinen tyttö jolle otin aikoinaan kaveriksi poikapennun. Molemmat ovat tietenkin steriloituja joten kissaperhe ei lisäänny.

• Anonyymi

Hienosti toimittu. Hyvä kun pelastit. Onneksi kissa saanut hyvän elämän luonasi.
        Minkähänlainen ihmishirviö oli sen hylännyt ja miksi?

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­­y­m­f­­o­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18100390v

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sisään pyrkiville kissoille on tarjolla paljon parempiakin hoitokeinoja.

• Anonyymi

Vie kissa löytölään, se on laillista ja inhimillistä toimintaa.

• Anonyymi

Laitoin aiemmin viestiini että elä jätä heitteille kissaa. Vie tai edes soita löytöeläinkotiin. Jostakin syystä se oli poistettu.
      Kerro tuonnempana kuinka kisulle kävi? Mitä päätit tehdä.

• Anonyymi

Vie löytöeläintaloon, hoitavat kissan kuntoon ja etsivät paremman kodin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4750
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2434
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1568
    4. 58
      1310
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    6. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1186
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      877
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      810
    Aihe