Hei, Epäilen että minulla on kihomatoja minulla on ollut kutinaa pahoinvointia ruoanhalun menetys päänsärkyä pyörryttää jatkuvasti ja uniongelmia ja vatsakipuja Pyydän apua tässä aiheessa tarvitsen tietoja millaisia oireita muilla on ollut tartunnan aikana Itse en ole täysin varma että minulla olisi tartunta mutta olen harvoin näin kipeänä Koulusta tuli wilmaan viesti kihomato ongelmasta joten en pidä sitä mahdottomana mutta en kuitenkaan ole varma tartunnasta
Mahdolliset kihomadot
Anonyymi-ap
6
564
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lääkäriin
- Anonyymi
onko ummetusta ja ripulia peräkkäin?
- Anonyymi
Pyydä kumppaniasi kurkistamaan taskulampun kanssa pyllynreikääsi. Jos siellä käy kuhina, eli kiehuu valkoisia matoja, kihomatodiagnoosisi varmistuu
- Anonyymi
Hae metsästä kallioimarteen juuria ja pureskele niitä niin mato-ongelma ratkeaa.
- Anonyymi
Mut entäs jos tää on yksin jos ei oo kumppania?
- Anonyymi
Mä autan, jos kysymyksessä on nainen ja lupaan katsoa taskulampulla sinne pimeään.
En ota niitä pois mutta annan vahvistuksen, että on tai ei oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta673464Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1473305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463292- 532739
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271900- 481666
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401605Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881589- 391370