Katsastaja antoi korjauskehotuksen primeran oven saranasta. "Saranointi löystynyt". Onko mitään muuta korjauskeinoa kuin saranan vaihto?
saranassa väljää
9
539
Vastaukset
- Anonyymi
minulla vastaava ongelma almerassa.
näyttäis olevan sarana hitsattu kiinteäksi korin puolelta joten jos ei saranatappia saa vaihdettua niin kohotan tunkilla avattua ovea ja löysään oven alasaranaa ja laitan saranan alle sopivan paksuista peltilätkää, lätkän paksuus täytyy etsiä kokeilemalla.
taaitaa olla tämän automerkin ominaisuus eikä vika.- Anonyymi
Eli paskana oleva sarana on vain ominaisuus ei vika. Sekin on varmaan vain ominaisuus, jos ruostekasasta tipahtaa ovi moottoritiellä. Ominaisuuksia ominaisuuksia🤣
- Anonyymi
Almeraa myytiin muualla nimellä pulsar. Pulsarissa on ainakin sarana pulteilla kiinni, niinkuin on monessa muussakin 2000-luvun puolella valmistetussa Nissanissa.
Tällaista osaa tarjotaan pulsariin ja moneen muuhunkin nissaniin:
https://tfaspeed.com/products/nissan-silvia-s15-door-hinge-left-upper-right-lower-80400pa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli paskana oleva sarana on vain ominaisuus ei vika. Sekin on varmaan vain ominaisuus, jos ruostekasasta tipahtaa ovi moottoritiellä. Ominaisuuksia ominaisuuksia🤣
"Eli paskana oleva sarana on vain ominaisuus ei vika."
Jos tuotakin saranaa olisi rasvattu määräaikaishuolloissa, niin tuskin se väljäksi olisi mennyt.
Itsellä sama ongelma Kia:ssa, kuskin oven alasarana on väljä, se on aivan umpiruosteessa ja sitä ei liene voideltu koskaan.
- Anonyymi
Kysyppä metallimieheltä hitsarilta onko asiaan helppoa korjausta ..... pakastebroilerin hinnalla pääset eroon ongelmasta jos suojaat sisustaa itse.
- Anonyymi
ovet ovat aika raskaat kaikkine jasin-nosto ja lukitusmoottoreineen.
saranoiden koko on hieman alimitoitettu. eli edelleenkään ei mikään vika vaan ominaisuus.- Anonyymi
lasin nostomoottori ja keskuslukituksen solenoidi painaa alle kilon
onhan se tietty painoa sekin, mutta ei nyt mitenkään huomattava
nissan tietysti tekee painavia ovia, japanilaisethan on tunnettuja paksuista pelleistään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lasin nostomoottori ja keskuslukituksen solenoidi painaa alle kilon
onhan se tietty painoa sekin, mutta ei nyt mitenkään huomattava
nissan tietysti tekee painavia ovia, japanilaisethan on tunnettuja paksuista pelleistäänotappa se ovi irti ja kannattele jonkin aikaa niin huomaat miksi ohuet saranatapit väsähtävät.
vai kilon... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otappa se ovi irti ja kannattele jonkin aikaa niin huomaat miksi ohuet saranatapit väsähtävät.
vai kilon...ovi voi sinällään tuntua painavalta kannateltavaksi, mutta tuossa väitettiin että ovi olisi painava lasinnostimien ja ovisolenoidin vuoksi, jotka ei oikeasti paina kuin sen kilon verran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841