Kertokaa mielipiteitänne kuubasta. Millainen paikka, hintataso onko paljon yllättäviä sateita yms. Tietoa kaipaisin varsinkin tuosta guardalavacasta jonne aurinkomatkat järjestää matkoja ensi talvena. Eli onko ihan turisti paikka vai näkeekö paikallistenkin elämää? Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata=)
mielipiteitä kuubasta???
2
541
Vastaukset
- Minnu
Kävin itse viereisessä Holguinissa
reppureissaamassa, ja ainakin se on
ihan viihtyisä paikallinen kaupunki.
Eli kyllä sieltä Guardalavacasta pääsee
poiskin!
Ja eikös aurinkomatkat järjestä kaikkia
retkiä sieltä, ei kukaan varmaan
jaksa maata kahta viikkoa rannalla?- She
Kuuban turistirannoista
Aidatuille turistien hotelli-alueille ei kannata matkustaa jos haluaa nähdä oikeaa kuubalaista elämää. Turistighettoihin ei edes päästetä Kuubalaisia kuin töihin. Maa tahkoaa rahaa niillä paikoilla ja turismia tullaan vielä moninkertaistamaan. Hotelli-alueet on länsimaalaista tasoa, niissä on myös Kuuban parasta ruokaa.
Kun kiertelee muualla maassa, huomaa heti että kuuban tilanne on surkea kauppasaarron takia. Havanna - Kuuban kehittynein kaupunki, silti sinnekkin saapuva järkyttyy. Havannan lentoasemaa kutsutaan aikakoneeksi..
Kuuban tunnelmaa ei voi selittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843