Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikään ei tunnu miltään

Anonyymi-ap

Morjensta. Olen kilpaurheilua harrastava ja kurinalaista elämää elävä, ja yksin asuva 32 vuotias mies. Olen absolutisti ja ketoruokailia. En käytä mitään päihteitä, herkkuja, sokereita tai hiilihydraatteja. Kaikki ovat olleet loistavia ratkaisuja, ja vanhaan palaaminen olisi puoliksi itsemurha. Olo on parempi ja mieskunto hyvä...sen huomaa muun muassa aamulla siitä, että alapäässä on niin sanotusti eloa jäljellä. Mutta välillä vaan tuntuu siltä, että mikään ei tunnu miltään. Ainoa mikä kiinnostaisi olisi ryyppääminen ja röökin vetäminen, mutta kun kokeilen niitä, niin aina kadun. En jaksa lähteä minnekään kavereiden kans, kun ei mua niiden naamat oikeesti kiinnosta. Nuorena liikuin porukoissa, kun harrastukset, eli polttaminen, juhliminen ja ryyppääminen oli yhteinen päämäärä. Ei kiinnosta lähtee filofosoimaan mitään. Naisten kans säätäminen parisuhdemielessä kiinnostaa yhä vähemmän, kun en kaipaa lisää ressiä elämään. Mielikuvitusta ja romantiikkaa ei mun pollassa ainakaan ole. Kaikenlainen tunnelmointi on jääny jonnekki 10v sitte. Aidot ja spontaanit sosiaaliset tilanteet ei kiinnosta. Nuorena tykkäsin olla toisten nuorten kans, kun oli yhteiset jäynät mielessä, kuten tytöt, ryyppääminen tai joku muu kyseenalainen tuhma juttu. Ei mua tälleen aikuisena innosta nähä ketään, tehä mitään, olla mitään, alkaa mihinkään. Ei ainakaan jos siihen ei liity mitään mielihalujen tyydyttämistä, kuten röökin polttaminen mitä en halua aloittaa uudestaan. Onkos kellään samoja tuntemuksia? Varmaan selitin huonosti ja en vaa jaksa selittää tarkemmin. Se tajuaa ken tajuaa. Kiitos vastauksista mikäli niitä tulee.

6

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten mt-puoli on hallinnassa.

      • Anonyymi

        Tarkoitat mielenterveyttä. Olen siis ihan yleisterve. Kaikki on hyvin. En ole masentunut tai mitään sellaista. En tarkoita nyt millään pahalla, mutta en kaivannut tyhmiä kysymyksiä tähän vaan sitä, että onko samoja kokemuksia. Kiitos kuitenkin osallistumisesta.


    • Anonyymi

      Auttaisiko, jos vähän löysäisit tuota hiilihydraattien välttelyä. Aivot tykkää, kun välillä saa sokeria.

      Yksi mahdollinen diagnoosi voi olla dystymia.

    • Anonyymi

      mitä teet työksesi vai onko kilpaurheilu työsi. Liiallinen asketismi ja itsensä ruoskiminen voi olla syynä tyhjyyden tunteeseen. Koeta löytää vapauttava lisäharrastus joka poikkeaa kilpaurheilusta täysin. Taulujen malaaminen, valokuvaus jne. Se uusi elämänkipinä voi syntyä sitä kautta.

    • Anonyymi

      Paljon olen tavannut sinun kaltaisiasi. Ihminen kun ei ole pelkästään fyysinen ja psyykkinen olento vaan myös henkinen, johon pitäisi panostaa, muuten tulee tylsä olo. Elämällä on myös tarkoitus, koeta keksiä.

    • Anonyymi

      Mä en oo pistetty raivoraittiiks aiva täysin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe