Hallitukselle kouluarvosanaksi 9

Anonyymi-ap

Hallituksen työ on tutkittu ja arvosteltu. Täyttä kymppiä ei vielä saa kun työ on vielä alussa. Edellisen hallituksen arvosana oli 4. Politiikan laatu on siis parantunut. Tämä on tutkimuksen tulos.

52

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on ja ensi vuonna saan n. 235 euro isää rahaa kuussa . Veroale on jätte kiva ja mukava on olla hyvätuloinen .

    • Anonyymi

      Näin on .. jaa ensivuonna suan 235 euroo lisää kuussa .. on veroale hyvä ja on jättekivabra olla hyvätuloinen . Suommenruottalaisenakin on kiva olla . Jipioujipieioopipi.

      • Anonyymi

        Minunkin työeläkkeeni nousee jokseenkin saman verran. Tämä nousu ei suinkaan ole hallituksen ansiota, vaan taitetun indeksin. Taitettu indeksi sovittiin Lipposen hallituskaudella 90 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin työeläkkeeni nousee jokseenkin saman verran. Tämä nousu ei suinkaan ole hallituksen ansiota, vaan taitetun indeksin. Taitettu indeksi sovittiin Lipposen hallituskaudella 90 luvulla.

        Kiljusen johdolla demarit yrittivät sitä muuttaa huonommaksi eläkeläisen kannalta Marinin aikana, mutta Kepulaiset ei suostuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiljusen johdolla demarit yrittivät sitä muuttaa huonommaksi eläkeläisen kannalta Marinin aikana, mutta Kepulaiset ei suostuneet.

        🤣🤣🤣 tuli 8 % korotus.
        Sulla aika paha tuo pakkomieli Sannaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin työeläkkeeni nousee jokseenkin saman verran. Tämä nousu ei suinkaan ole hallituksen ansiota, vaan taitetun indeksin. Taitettu indeksi sovittiin Lipposen hallituskaudella 90 luvulla.

        Sama minulla, työeläke nousee vuoden alustan, 285€/kk
        Hallituksella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, he laskevat ansiotulon verotusta joka tavallisella duunarilla tekee n, 12€/kk.


      • Anonyymi

        Mulla nousee työeläke 1500 kuussa kun rupean nostamaan omaeläkettä pois. Että jippiiiiiiiii!


    • Anonyymi

      7 - ei kyllä vakuuta, sillä liikaa natsismia. Talous höpinät aiheuttanut sekaisin.
      Ansiosidonnaisliikkeet ok.
      Halvemman asunnon etsintään liittyvät lakiesitykset ok.
      Varainsiirtohommat nou.

    • Anonyymi

      Onkos tuo ihmekään, valtiovarainministerinä toimii varsin etevä Riikka Purra ja puhemiehenä on seuraava tasavallan presidentti Tri Halla-aho, poikkeuksellisen älykäs ja kansakuntaa yhdistävä mies. Selvää presidenttiainesta.

      • Anonyymi

        Kyllä.


      • Anonyymi

        Sulla ei näytä nuo aamulääkkeet vielä tepsivän.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Me tolkun ihmiset annamme hallitukselle kympin. Edelliselle hallitukselle annamme vitosen emme nelosta koska jäisi muuten luokalle. Ja siksi se edellinen hallitus joutaakin hevon vittuun!!!!

      • Anonyymi

        Edellinen hallitus sai nelosesta ehdot, ei jätetty luokalle. Ehtona oli etteivät ikinä enää palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus sai nelosesta ehdot, ei jätetty luokalle. Ehtona oli etteivät ikinä enää palaa.

        Pääasia on etteivät palaa


      • Anonyymi

        Niimpä. Kukapa se kissanhäntää nostaa jos ei kissa itse.. Kansahan pitää tätä mitättömänä hallituksena.

        Ei valtionvarain ministerin tarvitse olla välkky. Katsoo vain entisen hallituksen kirjasta kuvut ja ottaa siitä puolet pois. Ja EK:n ja Kokoomuksen setä on punakynällä merkannut ne luvut jotka puolitetaan.
        Eduskunta talon siivoojakin olisi osannut tuon tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Kukapa se kissanhäntää nostaa jos ei kissa itse.. Kansahan pitää tätä mitättömänä hallituksena.

        Ei valtionvarain ministerin tarvitse olla välkky. Katsoo vain entisen hallituksen kirjasta kuvut ja ottaa siitä puolet pois. Ja EK:n ja Kokoomuksen setä on punakynällä merkannut ne luvut jotka puolitetaan.
        Eduskunta talon siivoojakin olisi osannut tuon tehdä.

        Punakynällä viivataan yli sitä mitä punahallitus sikaili. Hyvä niin. Ja minä tavallinen duunari olen tyytyväinen kun ensi vuonna maksan veroja vähemmän. Riikka on ihana nainen ja hallitus hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punakynällä viivataan yli sitä mitä punahallitus sikaili. Hyvä niin. Ja minä tavallinen duunari olen tyytyväinen kun ensi vuonna maksan veroja vähemmän. Riikka on ihana nainen ja hallitus hyvä.

        EK ja Kokoomus on ihan hyviä juttuja, persut ja tolkun ihmiset niitäkin elättää.


      • Anonyymi

        Ottakaapa selvää moniko persu kuuluu ammatti liittoon , taitaa olla suuri määrä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punakynällä viivataan yli sitä mitä punahallitus sikaili. Hyvä niin. Ja minä tavallinen duunari olen tyytyväinen kun ensi vuonna maksan veroja vähemmän. Riikka on ihana nainen ja hallitus hyvä.

        Veroja vähemmän mutta kaikkea muuta elämiseen liittyvää enemmän.
        ainahan se on niin ollut, että jostain annetaan on se sitten pois jostain.


      • Anonyymi

        Siksi juuri maahanmuuttoa tarvitaaan tekemään työt. Tätä ei tolkun ihminen tajua vaan painaa pää märkänä kaivoksella.


      • Anonyymi

        Vaida hieman tyylijäsi sinulla on tunnistettavasti jäänyt tuo sama levy päälle. Siinä samalla paljastat yksinkertaisuutesi.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko tolkunihmisillä, 🐖porvareita.
        Suunnilleen tuo kannattava % kattaa juuri teidät.
        Ymmärrän että annatte vitosen edellisellehallitukselle, koska eivät puuttuneet palkankorotuksiin.
        Työvoimapula on myrkyä porvareille, mieluummin haluavat uhitella, portintakana on tulioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus sai nelosesta ehdot, ei jätetty luokalle. Ehtona oli etteivät ikinä enää palaa.

        Uli uli Persu, taitaa teille tulla noutaja.
        Koska noita rikkait ei molemmille riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punakynällä viivataan yli sitä mitä punahallitus sikaili. Hyvä niin. Ja minä tavallinen duunari olen tyytyväinen kun ensi vuonna maksan veroja vähemmän. Riikka on ihana nainen ja hallitus hyvä.

        Duunari ei Riikkaa arvosta, eikä oikeistopolitiikkaa.
        Se veron kevennys ei riitä edes korvaamaan korotettuja omavastuu kilometrejä.


      • Anonyymi

        Älä inise porvari🐖. Teidän yhteiskunta vastuusta on vielä hyvät muistot 90 luvun lamanjälkeen. Duunarit haettiin Virosta.
        Ay liittoja tarvitaan niin kauvan kun meillä on itsehyväkkäitä paskoja työnantajia.
        Minä ajattelen tulevia duunareita, itsellä sen verran hyvä työkokemus, ettei noille paikoille tarvitse tehdä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaapa selvää moniko persu kuuluu ammatti liittoon , taitaa olla suuri määrä .

        Joo varmaan vaalien alla, nyt on rajusti vähentynyt ja tulee vähenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaapa selvää moniko persu kuuluu ammatti liittoon , taitaa olla suuri määrä .

        Minä kuulun amatti liittoon ja haluan neuvosto liittoon tv vasemmiston ääbestäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuulun amatti liittoon ja haluan neuvosto liittoon tv vasemmiston ääbestäjä

        Unotui sanoa haluan myös homo tai lespo liittoon, kakki käy!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä inise porvari🐖. Teidän yhteiskunta vastuusta on vielä hyvät muistot 90 luvun lamanjälkeen. Duunarit haettiin Virosta.
        Ay liittoja tarvitaan niin kauvan kun meillä on itsehyväkkäitä paskoja työnantajia.
        Minä ajattelen tulevia duunareita, itsellä sen verran hyvä työkokemus, ettei noille paikoille tarvitse tehdä töitä.

        Oikeasti olet homo ja nehän ei lisäänny ja tulevia duunareita ei synny. Me tolkun ihmiset harrastetaan heteroseksiä ja tehdään tulevaisuuden duunareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi juuri maahanmuuttoa tarvitaaan tekemään työt. Tätä ei tolkun ihminen tajua vaan painaa pää märkänä kaivoksella.

        Maahanmuutto tekee pää märkänä työt. Siinä sitä vasemmiston järjenjuoksua. Kumpi pää siellä on märkänä?


      • Anonyymi

        Riikalle 4 + on meinaan niin tyhmä tena muori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punakynällä viivataan yli sitä mitä punahallitus sikaili. Hyvä niin. Ja minä tavallinen duunari olen tyytyväinen kun ensi vuonna maksan veroja vähemmän. Riikka on ihana nainen ja hallitus hyvä.

        Ota Riikan kuva mukaan ja mene peiton alle jnk junk hommiin.


    • Anonyymi

      Laitatko linkin siitä tutkimuksesta tänne tai niin katsellaan mistä on kysymys?

      • Anonyymi

        No tuo on Persu reppanan omasta päästä.
        Hänellä tuo lääkitys ei oikein alatomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on Persu reppanan omasta päästä.
        Hänellä tuo lääkitys ei oikein alatomia.

        Eipä tuo alatomia sinullakaan 😁 onko syynä lobotomia?


    • Anonyymi

      Miten näihin arvosanoihin on päästy, koska epäilen puolueellisuutta ja ennakkoasennetta?

    • Anonyymi

      Voi sinua, aivopesty rukka!

    • Anonyymi

      Riikalle annetaan kymppi ja Orpolle 8-. Oppositio jätetään luokalle.

      • Anonyymi

        teillä on vastuu, ei oppositiolla.
        heille sama vaikka numero on neljä, teille ei vaikka se on tulossa.


      • Anonyymi

        Riikka on kieltämättä kympin tyttö, viisas ja hyvä ministeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka on kieltämättä kympin tyttö, viisas ja hyvä ministeri.

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka on kieltämättä kympin tyttö, viisas ja hyvä ministeri.

        Tenojen laitosta saa kympin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tenojen laitosta saa kympin .

        Me persut kustannamme sinunkin Tenasi. Muista vaihtaa välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me persut kustannamme sinunkin Tenasi. Muista vaihtaa välillä.

        En tartte vielä onneksi,parhaassa pimpin anto iässä. Mutten persuille antas vaikka olisivat ainoita maapallolla,menkööt Tynkkyselle.


      • Anonyymi

        Tunttuuhan nuo haluavan ,mutten anna työläiselle persu paskoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunttuuhan nuo haluavan ,mutten anna työläiselle persu paskoille.

        Sinulta saakin sankkerin joten ei kannata koskea.

        Nyt on Suomessa rauhanajan paras perussuomalainem hallitus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Opposition käytös arvosana miinus neljä . Käytös erittäin huono esimerkki esim.nuorille !
      Käytös kuin hiekkalaatikolla leikkivillä kakaroilla

    • Anonyymi

      Vielä paremmin menisi jos tämä meidän Eila olisi päässyt eduskuntaan ja ministeriksi. Mutta kun eivät nämä kainuulaiset ymmärtäneet vaan valitsivat tuon Polvisen tuolta Kuhmosta.

    • Anonyymi

      Nyt kun tolkun hallitus on päässyt tekemään oikeita toimia eikä taipunut Ay-mafian ja rappio-opposition painostukseen annan arvosanaksi 10.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe