Onko teillä tiedossa hyviä nettikauppoja joista löytäis olkaimettomia tukevia rintsikoita (tai sitten silikoni olkaimilla olevia).. Mielellään vielä suhkot edullisia..
olkaimettomat rintsikat rintavalle
2
501
Vastaukset
- heinämorsian
Kapp Ahlissa on kauniita valkoisia rintsikoita, mistä saa olkaimet pois ja ne pysyy hyvin paikoillaan. Mä käytän normaalisti kokoa 85F, mut KappAhlin 85D oli sopivan kokoinen.. ja ne oli edulliset, tarjouksessa jotain 10€ luokkaa. Olisikohan normaali hinta ollut jotain 20-30€.
- 65 G
Enpäs tiedä nettikauppaa, mutta minä olen ostanut alusvaatteeni jo useamman vuoden Change nimisen alusvaateketjun liikkeistä. Liivit ovat kauniita ja hyvin istuvia. Eikä hintakaan päätä huimaa jos vertaa muihin alusvaateliikkeisiin joista saa erikoiskokoja. Suuresta osassa liivejä on irroitettavat olkaimet! Tällä ketjulla on liikkeitä ympäri Suomea ainakin Rovaniemelle asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4638332Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195740Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2374662Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli384533Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s594052Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1573667- 901647
- 811032
- 41799