Onko teillä tiedossa hyviä nettikauppoja joista löytäis olkaimettomia tukevia rintsikoita (tai sitten silikoni olkaimilla olevia).. Mielellään vielä suhkot edullisia..
olkaimettomat rintsikat rintavalle
2
532
Vastaukset
- heinämorsian
Kapp Ahlissa on kauniita valkoisia rintsikoita, mistä saa olkaimet pois ja ne pysyy hyvin paikoillaan. Mä käytän normaalisti kokoa 85F, mut KappAhlin 85D oli sopivan kokoinen.. ja ne oli edulliset, tarjouksessa jotain 10€ luokkaa. Olisikohan normaali hinta ollut jotain 20-30€.
- 65 G
Enpäs tiedä nettikauppaa, mutta minä olen ostanut alusvaatteeni jo useamman vuoden Change nimisen alusvaateketjun liikkeistä. Liivit ovat kauniita ja hyvin istuvia. Eikä hintakaan päätä huimaa jos vertaa muihin alusvaateliikkeisiin joista saa erikoiskokoja. Suuresta osassa liivejä on irroitettavat olkaimet! Tällä ketjulla on liikkeitä ympäri Suomea ainakin Rovaniemelle asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622