LG televisio

Anonyymi-ap

Miten saan LG television avautumaan suoraan kanavatilaan? Avatessa menee valikkotiaan ja sieltä pitää valita livetila
Onko ratkaisua?

14

4141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tutun uudessa LG:ssä oli juuri sama tilanne. Asetuksissa piti mennä kohtaan jossa valitaan missä tilassa tv käynnistetään. Vaihtoehtoina oli muistaakseni jotain tyyliin kotivalikko tai edellinen lähde(/tulo tms). Termit ei ehkä olleet juuri nämä, mutta kun valitsee jälkimmäisen, niin käynnistyy kanavatilassa (ainakin jos on sammuttanut kanavatilassa). Tuo valinta tulee vastaan jo tv:n käyttöönotossa, jolloin helposti klikkaa ensimmäisen vaihtoehdon. LG:n käyttöliittymän suomennokset ei ehkä ole kaikkein onnistuneimpia ja selkeimpiä.

• Anonyymi

Valikko löytyy.... Asetukset >> Kaikki asetukset >> Yleiset >> Lisäasetukset >> Alkunäytön asetukset >> Alkunäytön automaattinen avaaminen. (täppi vasemmalle)

• Anonyymi

Hyvä kysymys tuo alkuperäinen. Tosi hankalaa, kun muistisairas saa asetukset muutettua, ja tuollainen päävalikosta kanavien avaaminen on ihan mahdoton tehtävä muistisairaalle.

• Anonyymi

Oma Philips-televisioni on samanlainen. Asetuksista pitää panna päälle avautuminen siinä tilassa, missä televisiosta katkaistiin virta. Silti televisio joskus satunnaisesti avautuu kotisivu-tilassa, mutta se on jokin bugi, joka saattaa korjautua päivityksellä jossakin vaiheessa.

• Anonyymi

Tähän samaan sarjaan, löytyykö markkinoilta LG kaukosäädintä, jossa on vain tärkeimmät napit (myös Koti-nappi). ???
      TV mukana tuleva (myös Magic-malli) on käyttöönoton jälkeen ihan liian pieninappinen ja monimutkainen ikäihmisille.

• Anonyymi

Asiaa ei ainakaan helpota se, että LG:n markkinamiehet on myyneet keskeltä säädintä näppäimiä suoratoistopalveluille. Tietysti jos paljon käyttää juuri noita suoratoistoja niin ehkä kiva, mutta muuten ovat vain haittoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa ei ainakaan helpota se, että LG:n markkinamiehet on myyneet keskeltä säädintä näppäimiä suoratoistopalveluille. Tietysti jos paljon käyttää juuri noita suoratoistoja niin ehkä kiva, mutta muuten ovat vain haittoina.

Pitäisi olla valittavissa minkä toiminnon ottaa johonkin tai useampaan pikanäppäimeen, en itsekään niillä suoratoistoilla tee mitään. HDM:kin myynyt kännykässä näppäimen kuukkelille, häpeällistä, en halua sitä tai muuta vakoilua kännykkään ollenkaan.

LG on muuten TV:ssä pahin vakoilija, seuraa kaikkea mitä katsotaan ja lähettää tiedot mainostajille.

• Anonyymi

• Anonyymi

Täys paska tää,LG ammattilainen asensi 2 tuntia
      Kanavat ei vaihdu numeroista pitää,sammuttaa,välillä
      ÄLÄ EREHDY LG televisioon Gigantissa 650, euroa,,aivan pers…tä.
      LG43”NANO814KNanoCellTV 2024.
      Pysykää erossa jos haluatte säilyttää mielenterveytenne…
      Humalaiset insinöörit kiusaksi,suunnitelleet.
      Heitän kohta järveen tai vien sonnan Giganttiin

• Anonyymi

LG pahin kaikista. Surkeista surkein.
      Hermot menee. Kaukosäätimen käyttö mahdotonta,

• Anonyymi

LG:llekin on saatavissa yleiskaukosäätimiä, ei tarvitse käyttää sitä laitteen mukana tullutta jos ei tykkää.

• Anonyymi

LG ei ole surkein, vaan kaikkein paskamaisin fakki-idiootti insinöörin vittuilin näyte.
        Koko toosan myynti pitäisi juridisesti kieltää.
        Viisautta on valmistaa laite, jota luku- ja kirjoitustaitoinen älykäs ihminen osaa käyttää.
        Vähin vaatimus on selkokielinen, suurikuvallinen ilman datapellen slangia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LG ei ole surkein, vaan kaikkein paskamaisin fakki-idiootti insinöörin vittuilin näyte.
        Koko toosan myynti pitäisi juridisesti kieltää.
        Viisautta on valmistaa laite, jota luku- ja kirjoitustaitoinen älykäs ihminen osaa käyttää.
        Vähin vaatimus on selkokielinen, suurikuvallinen ilman datapellen slangia.

Juu, ja Samsung on samaa "laatua".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LG:llekin on saatavissa yleiskaukosäätimiä, ei tarvitse käyttää sitä laitteen mukana tullutta jos ei tykkää.

LG on paras TV mitä kaupasta saa.
        Hyvin on toiminut -24 ostettu webOS OLED ja ohjelmistopäivityksiä saa näihin 5 vuotta.
        Selain on nopea toisin kuin entisessä S.llä alkavassa.
        Käynntistystila on helppo vaihtaa asetuksissa.

Ainoa heikkous tuo Scroll kaukosäädin, jossa tyyppivikana scroll akselin katkeaminen.
        Akselin sain korjattua kotikonstein metallisella akselilla (kantikas potentiometripää) valmiiseen reikään.
        Oneksi oli vanhempia LG kaukosäätimiä tallessa, ovat täysin yhteensopivia uusiin LG TV
        laitteisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5669
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      4020
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      45
      3706
    4. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      31
      3089
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2902
    6. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2439
    7. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      13
      2286
    8. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      12
      2252
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1727
    10. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1704
    Aihe