Hei,kertokaa miten noi urakkapohjat kostuu ja miten ne maksetaan?Vanhoja keskusteluja koitin ettiä aiheesta,mutta huonosti löytyy tietoa.Jossain oli että urakkapohjat maksetaan normaali palkan päälle?Eli Normi tuntipalkka+urakkapohjat?Remonttitöissä ei ainakaan tommosta käytäntöä ole!Hinnat ovat niin huonot meillä,niin 2vk tili on aina kuin tuntityönä tekisi töitä,vaikka tehdään urakalla töitä.Asiallisia vastauksia odotellaan
Urakkapohjat
Anonyymi-ap
2
402
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaisi varmaan tutustai alan työehtosopimuksiin. Kuulut kaiketi liittooonkin. onko luottamusmiestä ? Säädä se työtahtisi aikatyön tahtiin jos urakkaa ei voi sopia työn luonteesta johtuen. Ei se reuhomalla parane. https://www.youtube.com/watch?v=ujPuODz1Hng
- Anonyymi
Täysin samaa itse mietin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706