Gallup: pahin metsäkone mokasi?

Pepe

Tänne voi kirjoittaa sattumuksia metsäkoneen puikoissa, joko ajokoneen tai moton. Myös vahingon suuruus euroissa mukaan kirjoitukseen!

52

37716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

      Koko metsäkonehommiin tulo oli pahin mokani. Tässä on menny omat ja sukulaistenkin rahat pian ja hermot ja terveys pian koko suvulta. Eukko lähti jo vuosia sitte. Ei tahtonu aina yksin ja rahatta kotona olla.
      Kannattas ottaa opiks.

      • T::::M

        Kannattaskohan hoitaa homma niin ettei pääsis käymään tolleen1Ei se ole suvun ja muijan vika .Katsoppas peiliin vai onko sekin jo mennyt ??


    • vaikee

      tuota pahemmin mokata....
      mutta varmasti totta joka sana ...
      ja jatkossa eiku pahenee....
      leimikkorakenne huononee koko ajan....

    • mää

      KYLLÄ. suurin moka oli tälle alalle lähtö.Urakoitsijat polkevat työehtosopimuksia miten lystää kun väittävät että konkurssi tulee ja samaan aikaan rakennetaan jo kolmatta huvilaa ison järven rantaan. piti viä ostaa kolme tonttia ettei naapurit tuu liian lähelle. joo kyllähän se niinkin tulee...

      • napoltapoltaps

        Suomi on vapaa maa, koneita saa kaupasta.Ei muuta kun mökki rahoja tienaamaan.


    • mokata

      Miten metsäkone voi mokata? Eikös se kuljettaja usimmiten mokaa jos kuka?
      Entä mikä on pahin metsäkone? Tarkoitatko huonoin?

      • mää

        Samanlaisia paskoja kaikki....


      • Isäsi ja Äitisi

        Anteeksi rakas lapsemme,me tehtiin paha moka kauan sitten,olisi pitänyt käyttää ehkäisyä!!


      • mestari88
        mää kirjoitti:

        Samanlaisia paskoja kaikki....

        olkee nyt hiljaa. tiiättek te koneista yhtn mtn.


    • George T-bone

      kun se motokuski missasi sillä kuusella sen viherpiipertäjän uutiskameroiden läsnäollessa. Sekin on sääli ettei motokuskit aja koneilla HKI:iin kertomaan mielipiteensä klopaaleista markkinoista ja kvärteelitaloudesta...

    • osaa

      onko oikeesti mettäkone miehet/naiset näin kyrpiintyneitä elämäänsä ettei ne pysty mistään keskusteleen asiallisesti.. minä aattelin että nytpä on mielenkiintoinen otsikko et varmaan hienoja juttuja mutta ei.. sama valitus jatkuu metsäkoneet foorumissaki.. vaihtakaa alaa jos ei kiinnosta

      • kyllästyny

        juu minäkin luulin et tän otsikon alta ois löytyny hyviä ja mielenkiintosii juttuja.. mutta ei. mietityttää kyllä kovasti ku näit juttui lukee niin ei kovin hyvältä kuulosta ku aattelee mitä tääl koko ajan valitettaan....
        kyl ne kaik sit vissiin on aika kyrpiintyneitä ku jutut on tollaseks menny..


      • arttu1976
        kyllästyny kirjoitti:

        juu minäkin luulin et tän otsikon alta ois löytyny hyviä ja mielenkiintosii juttuja.. mutta ei. mietityttää kyllä kovasti ku näit juttui lukee niin ei kovin hyvältä kuulosta ku aattelee mitä tääl koko ajan valitettaan....
        kyl ne kaik sit vissiin on aika kyrpiintyneitä ku jutut on tollaseks menny..

        pahin moka männe vuosina ranskan myrskytuhoilla 1010 koppi nurin oli liian iso ja takapainoinen kuorma ja motokuskilla oli hauskaa kun vedettiin koppia takasi pyörilleen perkele ei muuten naurattanu minua


      • kyseinen
        arttu1976 kirjoitti:

        pahin moka männe vuosina ranskan myrskytuhoilla 1010 koppi nurin oli liian iso ja takapainoinen kuorma ja motokuskilla oli hauskaa kun vedettiin koppia takasi pyörilleen perkele ei muuten naurattanu minua

        kusetus ala ,kannattaa nuoret kiertää mahdollisimman kaukaa!


      • valittako
        kyseinen kirjoitti:

        kusetus ala ,kannattaa nuoret kiertää mahdollisimman kaukaa!

        lopettakaa hommat elkääkä itkekö,kukaan ei pakota
        tekemään näitä hommia jos ei kelpaa tehä, kyllähän ne varmaan kusettaa jos on tuommosia paskahousuja eikä osaa mistään mitään sanoa vastaan vaan valittaa sitten täällä


      • minäkin olen
        kyseinen kirjoitti:

        kusetus ala ,kannattaa nuoret kiertää mahdollisimman kaukaa!

        mies olen alalla eikä tod ole kusetusala... hienoa työtä ja mahtava meininki... kannattais tälläki paskaporukalla kattella peiliin mistä kiikastaa ku susksi (saha) ei luista... surkioita äijie täynnä koko vitun kaarti


      • Vittuuntunut Motokus
        minäkin olen kirjoitti:

        mies olen alalla eikä tod ole kusetusala... hienoa työtä ja mahtava meininki... kannattais tälläki paskaporukalla kattella peiliin mistä kiikastaa ku susksi (saha) ei luista... surkioita äijie täynnä koko vitun kaarti

        Meillä luistaa sahakin kun itse pitää ketjutkin teroitella rälläkällä kun isännällä ei ole varaa terotuttaa muualla...

        Jos muuta työtä löydät, niin suosittelen.


    • tuleva metsäkonekuski

      tältä sivulta saa aika paskan kuvan tuosta ammatista.. olen ite just käymässä kouluja tuolle puolen.. se kyllä riippuu ihmisistä ketkä tykkää olla omassa rauhassa ja toiset taas ei..

      • purupiikki

        Taidat olla viisain heppu, joka on tälle palstalle kirjottanu.


    • met

      koko metsä alalle tulo on jo moka aina tilit myöhässä ja ei mitään etuuksia saa

      • helveddi

        tarvi valittaa, eiköhän se riipu aivan työnantajasta millon palkka tilille napsahtaa. oon kanssa samaa mieltä että jos on noin vaikeeta metsäala ni miksette vaihda alaa? luulis että konealalle jos ryhtyy ni ymmärtää myös sen millasta se voi pahimillaan olla. On tässä ammatissa omat hyvätkin puolensa jos osaa vain etsiä ja varmasti voi tehdä hyvääkin tiliä jos vain innostaa eikä valita.


      • joku
        helveddi kirjoitti:

        tarvi valittaa, eiköhän se riipu aivan työnantajasta millon palkka tilille napsahtaa. oon kanssa samaa mieltä että jos on noin vaikeeta metsäala ni miksette vaihda alaa? luulis että konealalle jos ryhtyy ni ymmärtää myös sen millasta se voi pahimillaan olla. On tässä ammatissa omat hyvätkin puolensa jos osaa vain etsiä ja varmasti voi tehdä hyvääkin tiliä jos vain innostaa eikä valita.

        on tuotakin mielipuolta. Alalle oon haaveilemassa kunnon päivätyöstä vaihtamassa, mutta juttuketju tuntuu olevan tyytymättömiä kuskeja täynnä. No kokeilen ainaskin josko kuskina leipääkin saisi, luulen niin....


      • kaikki valittajat
        joku kirjoitti:

        on tuotakin mielipuolta. Alalle oon haaveilemassa kunnon päivätyöstä vaihtamassa, mutta juttuketju tuntuu olevan tyytymättömiä kuskeja täynnä. No kokeilen ainaskin josko kuskina leipääkin saisi, luulen niin....

        pitää turpansa kiinni. omapa on asianne jos olette huonolle yrittäjälle menny.
        saatana siisti sisätyö. kopissa istutaan päivät, aamulla ja illalla katotaan kone läpi ja huolletaan jos tarvis. 8-10 tunnin työpäivä, viikonloput vapaata, asialliset lomat. mistä vielä valitatte? kokeilkaapa vaikka maanviljelyä, saatte pienintäkään käsitystä siitä minkälaista on paskaduuni. tai menkääpä vaikka hoitoalalle, vaihtamaan vanhuksilta vaippoja, eikä oo edes niin rentoa ku vauvan vaipat.
        eipä siinä itte opiskelen mehtäkonekuskiksi, kokemusta maanviljelystä, ja kuullu juttuja hoitotyöstä.
        varako on valittaa, vääntelet päivän vipuja, ja saat paremman tilin kuin kumpikaan nuista edellisistä, haitanneko jos jonkun verran myöhässä tulee.
        laskeppa jos kuukaudessa tienaisit 1200€ ja vertaa nykyseen palkkaan. pistä siihen vielä neljä lasta, auto, omakotitalon kustannukset, ja emännän kuskaaminen jossain sun helevetissä.
        kyllä sitä ihminen voi olla mukavuuden haluinen, eikä mikään riitä, kun on saanut hyvää niin varmasti pitäs parempaa saaha, eikö sitä saatana voi joskus tyytyä vähempään. kohta kymmenen vuotta isäukolle autellu kahessa navetassa ja rehun teossa. saatana ruokapalakalla täyen miehen hommat. vaan minä se en rutise, minä saatana pärjään niin kauan kun ruoka vielä on pöyässä. voipi niitä kalliita mukavuuksia iteltäki vähentää jos vain joskus hoksaa mikä on liikaa.
        keitäppä joskus vuoron lopuksi siellä metässä nokipannukahvit, rentoudu, ja mieti että mikä vittu mulla nyt mättää.


      • turhia

        kun oot hommannu sellasen työnantajan jolla ei raha riitä.. eiköhän nuo paska urakoitsijatki oo tippunu suohon jo aikapäiviä sitten


      • halvatun
        kaikki valittajat kirjoitti:

        pitää turpansa kiinni. omapa on asianne jos olette huonolle yrittäjälle menny.
        saatana siisti sisätyö. kopissa istutaan päivät, aamulla ja illalla katotaan kone läpi ja huolletaan jos tarvis. 8-10 tunnin työpäivä, viikonloput vapaata, asialliset lomat. mistä vielä valitatte? kokeilkaapa vaikka maanviljelyä, saatte pienintäkään käsitystä siitä minkälaista on paskaduuni. tai menkääpä vaikka hoitoalalle, vaihtamaan vanhuksilta vaippoja, eikä oo edes niin rentoa ku vauvan vaipat.
        eipä siinä itte opiskelen mehtäkonekuskiksi, kokemusta maanviljelystä, ja kuullu juttuja hoitotyöstä.
        varako on valittaa, vääntelet päivän vipuja, ja saat paremman tilin kuin kumpikaan nuista edellisistä, haitanneko jos jonkun verran myöhässä tulee.
        laskeppa jos kuukaudessa tienaisit 1200€ ja vertaa nykyseen palkkaan. pistä siihen vielä neljä lasta, auto, omakotitalon kustannukset, ja emännän kuskaaminen jossain sun helevetissä.
        kyllä sitä ihminen voi olla mukavuuden haluinen, eikä mikään riitä, kun on saanut hyvää niin varmasti pitäs parempaa saaha, eikö sitä saatana voi joskus tyytyä vähempään. kohta kymmenen vuotta isäukolle autellu kahessa navetassa ja rehun teossa. saatana ruokapalakalla täyen miehen hommat. vaan minä se en rutise, minä saatana pärjään niin kauan kun ruoka vielä on pöyässä. voipi niitä kalliita mukavuuksia iteltäki vähentää jos vain joskus hoksaa mikä on liikaa.
        keitäppä joskus vuoron lopuksi siellä metässä nokipannukahvit, rentoudu, ja mieti että mikä vittu mulla nyt mättää.

        Juntit :(


      • Lokkeri
        kaikki valittajat kirjoitti:

        pitää turpansa kiinni. omapa on asianne jos olette huonolle yrittäjälle menny.
        saatana siisti sisätyö. kopissa istutaan päivät, aamulla ja illalla katotaan kone läpi ja huolletaan jos tarvis. 8-10 tunnin työpäivä, viikonloput vapaata, asialliset lomat. mistä vielä valitatte? kokeilkaapa vaikka maanviljelyä, saatte pienintäkään käsitystä siitä minkälaista on paskaduuni. tai menkääpä vaikka hoitoalalle, vaihtamaan vanhuksilta vaippoja, eikä oo edes niin rentoa ku vauvan vaipat.
        eipä siinä itte opiskelen mehtäkonekuskiksi, kokemusta maanviljelystä, ja kuullu juttuja hoitotyöstä.
        varako on valittaa, vääntelet päivän vipuja, ja saat paremman tilin kuin kumpikaan nuista edellisistä, haitanneko jos jonkun verran myöhässä tulee.
        laskeppa jos kuukaudessa tienaisit 1200€ ja vertaa nykyseen palkkaan. pistä siihen vielä neljä lasta, auto, omakotitalon kustannukset, ja emännän kuskaaminen jossain sun helevetissä.
        kyllä sitä ihminen voi olla mukavuuden haluinen, eikä mikään riitä, kun on saanut hyvää niin varmasti pitäs parempaa saaha, eikö sitä saatana voi joskus tyytyä vähempään. kohta kymmenen vuotta isäukolle autellu kahessa navetassa ja rehun teossa. saatana ruokapalakalla täyen miehen hommat. vaan minä se en rutise, minä saatana pärjään niin kauan kun ruoka vielä on pöyässä. voipi niitä kalliita mukavuuksia iteltäki vähentää jos vain joskus hoksaa mikä on liikaa.
        keitäppä joskus vuoron lopuksi siellä metässä nokipannukahvit, rentoudu, ja mieti että mikä vittu mulla nyt mättää.

        Kirjoittaa nimimerkki nyt. metsäkonealaa moititaan liian paljon itse olen 30 vuotta ollut alalla kuljettajana ja siitä yrittäjänäkin 20 vuotta. Meillä ainakin palkat maksetaan 2 kertaa kuukaudessa päivät 8-10 tuntisia käytössä jaksotyö josta toiset pitää ja toiset moittii meidänkin kuskeista.On järjestetty työterveyshuoltokin lääkäriasemalle jonne myös pääsee samana päivänä. Olen pyrkinyt työllistämään todella tasaisesti ympäri vuoden viime keväänä ensimmäinen 2kk seisokki muuten on hakattu 11kk vuodesta 1kk kesälomaa heinäkuussa. Osalla kuljettajista hämärtynyt oman palkan suhde tuottavuuteen. Asiasta sanon että varmasti selviää että nyt ei mennyt oikein yhden kerran.


      • 1070e
        kaikki valittajat kirjoitti:

        pitää turpansa kiinni. omapa on asianne jos olette huonolle yrittäjälle menny.
        saatana siisti sisätyö. kopissa istutaan päivät, aamulla ja illalla katotaan kone läpi ja huolletaan jos tarvis. 8-10 tunnin työpäivä, viikonloput vapaata, asialliset lomat. mistä vielä valitatte? kokeilkaapa vaikka maanviljelyä, saatte pienintäkään käsitystä siitä minkälaista on paskaduuni. tai menkääpä vaikka hoitoalalle, vaihtamaan vanhuksilta vaippoja, eikä oo edes niin rentoa ku vauvan vaipat.
        eipä siinä itte opiskelen mehtäkonekuskiksi, kokemusta maanviljelystä, ja kuullu juttuja hoitotyöstä.
        varako on valittaa, vääntelet päivän vipuja, ja saat paremman tilin kuin kumpikaan nuista edellisistä, haitanneko jos jonkun verran myöhässä tulee.
        laskeppa jos kuukaudessa tienaisit 1200€ ja vertaa nykyseen palkkaan. pistä siihen vielä neljä lasta, auto, omakotitalon kustannukset, ja emännän kuskaaminen jossain sun helevetissä.
        kyllä sitä ihminen voi olla mukavuuden haluinen, eikä mikään riitä, kun on saanut hyvää niin varmasti pitäs parempaa saaha, eikö sitä saatana voi joskus tyytyä vähempään. kohta kymmenen vuotta isäukolle autellu kahessa navetassa ja rehun teossa. saatana ruokapalakalla täyen miehen hommat. vaan minä se en rutise, minä saatana pärjään niin kauan kun ruoka vielä on pöyässä. voipi niitä kalliita mukavuuksia iteltäki vähentää jos vain joskus hoksaa mikä on liikaa.
        keitäppä joskus vuoron lopuksi siellä metässä nokipannukahvit, rentoudu, ja mieti että mikä vittu mulla nyt mättää.

        Mulla sitten on varmaankin paskaduuni, kun vaihdoin moton hoitoalalle.
        Vanhusten arkea parannan vaihtaen joskus vaippoja, kuitenkin paremmalla palkalla ja lomaehdoilla.
        Kaikki työ on arvokasta, mitä sitten kukakin arvostaa...


    • asdrandom

      Ajoin motoa (Valmet 901) Sisun (SM300) lavetin kyytiin ja meni liijan reunaan ja lipsahti alas ja kaatu ojaan :D Eipä siitä kallis kakku tullut, nostettiin ylös se sieltä ja sitärataa.

      • JaMMU Lopelta

        Joku laittoi sokeria tankkiin


      • huhhuh1234
        JaMMU Lopelta kirjoitti:

        Joku laittoi sokeria tankkiin

        Mokani oli kun ostin vanhan jehu522.Remonttia piisasi,eikä puu liikkunut sittenkään.


      • kallistahuvia

        itsekin aina pelkään että muljautan koneen lavetin reunan yli... Kyllä siinä saattais alkaa tätä neitiä ahdistaa jos siellä kyljellään valmetin kanssa makais. Ja ikänsähän siitä sais sitten kuulla.....


      • metsäkonealalla
        kallistahuvia kirjoitti:

        itsekin aina pelkään että muljautan koneen lavetin reunan yli... Kyllä siinä saattais alkaa tätä neitiä ahdistaa jos siellä kyljellään valmetin kanssa makais. Ja ikänsähän siitä sais sitten kuulla.....

        taitaa olla sama ongelma niin maanrakennus kuin kuljetusalalla mitä oon puhuttanu nuita metsäteiden rakentajia/puunkuljettajia. tosin peilistähän se vika löytyy kun läpituntipalkalla suostuu tekemään, mutta hyvä olis kun joku valvos työntekijäin etua, siinä usein välit viilenee kun isännän kans suoraan tapellaan


      • Opiskelija112
        metsäkonealalla kirjoitti:

        taitaa olla sama ongelma niin maanrakennus kuin kuljetusalalla mitä oon puhuttanu nuita metsäteiden rakentajia/puunkuljettajia. tosin peilistähän se vika löytyy kun läpituntipalkalla suostuu tekemään, mutta hyvä olis kun joku valvos työntekijäin etua, siinä usein välit viilenee kun isännän kans suoraan tapellaan

        itte opiskelen alaa parhaillaan siihen asti ennen ku mentiin koneilla methään ni ala oli ihan perseestä mut siel methäs ku rundailet lämpimäs kopis ku ulkon on 20 astetta pakkasta ja nostelet puita kyytiin ni se on oikeesti ihan vitun rentoa ja mieluummin mää siellä olen saa olla ulkona ja ei tarvi istuu sisällä niinkun mikäkin toimisto-rotta ja jos ei se homma miellytä niin VITTU VAIHDA ALAA!!!!!! se hoituu helposti nykyään ja niitä hyviä puolia on vaikka muille jakaa suomessa metsää riittää ni ei ainakaan hommat lopu kesken :D


      • Mettän_Äijä

        juu.. ei näin vasta-alkajana oo tullu vielä muuta kun ojaan ajettua... seki samaan aikaan ku opiskelijatoveri tempas tasaselta maalta valmet 901.3:sen nurin :D


    • pena kunkku

      kerran kävi niin hienosti että otin vähän kuppia ku olin avohakkuuta motolla tekemässä kokkumi8431 häntämoto ni kossupullon jälkeen en oikeen nähny tarkasti ni vetäsin puhelinpylvään poikki.vittuako oli keskellä aukkoa.no kyllä se rullien läpi meni ja hienoa kuitua tuli rupesi vaan ihmettelemään ku johtoa tulee niin perkuleesti.7 tolppa uusiksi ja johdotukset hintaa taisi tulla 12000mk

      • Metsäni omistaja

        Kuski mokasi minun metsässäni kun ei ollut ottanut kuutiointi-tulostetta ja jonkin teknisen vian takia sitten kone ei antanut tulostetta myöhemminkään. Tämän seurauksena leimikon puumäärä jäi ikuisesti selvittämättä tarkasti.

        Yhtiö kyllä arvioi puumäärät minun kannaltani positiivisesti, mutta luulen kuskin mokanneen aika pahasti.


      • sitä
        Metsäni omistaja kirjoitti:

        Kuski mokasi minun metsässäni kun ei ollut ottanut kuutiointi-tulostetta ja jonkin teknisen vian takia sitten kone ei antanut tulostetta myöhemminkään. Tämän seurauksena leimikon puumäärä jäi ikuisesti selvittämättä tarkasti.

        Yhtiö kyllä arvioi puumäärät minun kannaltani positiivisesti, mutta luulen kuskin mokanneen aika pahasti.

        tulostetta anna jos leimikko on lopetettu. oma mokas jos et sitä aikanaa pyytäny. kyllä ne tehtaalla sen kohilleen mittaa, ei ne voi tehä poikkeamia siellä, koska oletus on se että tieto on toisessa päässä.


    • b

      Mun mielsmd

    • Koulussa olin ku ajoin 1010 alas lavetilta.Aattelin että jarrut jumissa ku ei heti liikkunu, talla pohjaan ni johan lähti paukahtaen liikkeelle.Ku tulin kuorman kaa lanssille ni opettaja oli vastassa katkenneitten lavettiketjujen kaa.Ei sitä kaikkee voi aina muistaa.

    • metsäkone asentaja

      jollakin on hyvä palkka mutta ei tykkää työstään, suomalainen mies kuten konekuskit tykkäävät työstään ja tekevät sitä vaikka huonommallakin palkalla. ennemmin mieluinen työ/huonompi palkka kuin ikävä työ ja hyvä palkka.

    • JM

      On mukavuuksia ja Kyllä tolla palkalla pärjää ja ite tykkään olla mettässä ei se aina oo herkkua jos ei lämmitin tai ilmastointi pelitä mutta kyllä niitä hyviä päiviäkin kun ei tartte kertaakaa penkistä nousta pois.. Eikä se pieni letkujummppa paha juttu oo kuha ei isompia remontteja tee.. 860 valmetin upotus varmaan pahin juttu. JOS EI TYKKÄÄ ALASTA AINA VOI VAIHTAA EIKÄ KANNATA ITKEE JOKAISEN OMA PÄÄTÖS.

    • läheltäpiti

      Tänään tuli pahin kämmi tähän mennessä. Koulun 770 jontikka MELKEIN nurin.
      Oli vasen takarengas kiven päällä ja siitä sitten oikealta sivulta kurkottelemaan puuta. Lähti suht nopeeta kaatumaan mutta onni oli matkassa koivu sattui olemaan oven kohilla nii kaatu sitä vasten jäi n.45 asteen kulmaan kone kahelle pyörälle..huh siitä sitten takaikkunan kautta pihalle ja toisella koneella kiskottiin neljälle pyörälle takasin!!

    • aina ei onnistu...

      Eipäs se ajokone kuski ole tänne kirjoittanut,joka upotti koneen tuohon sadan metrin päähän meidän rappusista.

      Koivikkoa harvennettiin,ja moto kaatoi ja katkoi puut.Se menikin ihan hyvin.
      Sitten tuli ajokone paikalle,ja koska alue on vanhaa järven pohjaa,ja vettä siellä on ojat täynnä kesäisin vieläkin,ja kevät-tulvat aivan hirveät.

      Sanoin vaimolle,että on mielenkiintoista nähdä,että ajaako kuski täysillä kuormilla,koska tuo maa ei takuulla kanna.
      Ajoihan se,sen verran oli koivua kyydissä,mitä pysyy.

      Alueen ylälaita on hieman kuivempaa,jossa kone ei kyntänyt kuin pohjapanssaria myöten,mutta alempana kone sukelsi oikein kunnolla kuorman kanssa. Kone upposi siten,että koko konepelti oli kuran alla..

      Paikalle tilattu tela-alustainen kaivinkone kaivoi sitä ylös,mutta lopuksi kaivureita piti olla kolme vetämässä se kone ylös.
      Tosi kovassa se oli,kun kaivurin kauhan piikkiin kun laittaa vaijerin,ja alkaa kauhaa kääntämään,niin aika uskomaton se voima on,mutta kolme niitä kaivinkoneita tarvittiin.

      Kuorman ne purki heti kättelyssä,josta minä luvan saatuani ajoin ne polttopuiksi mönkijällä..

    • öhöhöööö

      Mulla meni kakka housuun ja oli kova pakkanen niin laitoin sen muovipussiin ja se pussukka unohtui koppiin ja työkaveri oli luullu pökäleitä mustaksimakkaraksi

    • Hei halooo

      Hei miettikää kaikki jotka vihaatte metsäkoneen kuljettajan työtä, jos vihaatte sitä niin vaihtakaa alaa. Vai jäikö aikanaan koulut kesken? Jos ei kiinosta niin mene vaikka siivoojaks, toiset tykkää tästä alasta ja toiset ei. Jotkut on joutunut tälle alalle pakon edestä, kun muutakaan ei ollut ja tuo rahahomma. Jos haluat rahaa niin te oma yritys, äläkkä ole pomon pelinappula. Ensimmäinen kirjottaja joka kirjotti tälle sivulle eli Masa, Masa sie et vain osannu näitä hommia, jonka takia meni rahahommat pieleen ja Eukko läks, Eukon lähdölle voi olla myös muita syitä kuin raha ja miten muka kaikkien mielenterveys peti kun teit tämän alanhommia? Taitaa olla nyt siullakin mietinnän paikka ja jos osaa järjestää asiat hyvin niin tämä on hieno työala. Kehotan teitä nuoria tälle alalle, älkää kuunelko noita negatiivisiä ukkoja. Ei siitä mihinkään pääse, jos tykkäät työstäsi niin ole onnellinen.

    • Jotain ees 4.0

      Palkka on huono mut niin on lentäjienkin jossain maassa kun hakevat ruoka avustuksia.Sama jää käteen kulujen jälkeen kuin työttömänä mut onhan jotain tekemistä

    • logset

      parasta hommaa mitä mies voi tehdä housut jalassa :)

    • ei kantsi

      ainoastaan nälkä on ainoa vieraamme,palkka on perussuolesta

      • Nixxon

        Tää on parasta paskaa palkka on hyvä 2Xkahden viikon amerikan matkaa vuodessa ja ja vielä jää rahaa ökyelämään! Äläköö vaan palkanpolkijat ruvetko tälle alalle että mää pääsen vastakin jenkkeihin uujrreeeaahh!!


      • """Ajokoira"""
        Nixxon kirjoitti:

        Tää on parasta paskaa palkka on hyvä 2Xkahden viikon amerikan matkaa vuodessa ja ja vielä jää rahaa ökyelämään! Äläköö vaan palkanpolkijat ruvetko tälle alalle että mää pääsen vastakin jenkkeihin uujrreeeaahh!!

        Iha hyvä ala muuten mutta aika monessa firmassa täällä itäsuomessa päin jää nuo ylityö korvaukset maksamatta tai yrittävät ns työaikapankki hommaa eli 6kk välein tasaavat yt korvaukset ja puolet pitäs pitää vapaana "palkattomalla" ja harvoin niitä rahallisiakin korvauksia kuuluu...
        Liittoon jos ilmottaa niin saahan ne rahat ei epäilystäkään vaa sen jälkeen voi siinä firmassa olla paskat oltavat ja vittuilakseen eivät potkujakaan anna vaa alkaa lomautuksia satelemaan,ja näissä hommissa on niin pienet piirit että sana kirii ennekun kerkee kissaa sanoa,että turha kysellä lähialueilta sen jälkeen alan töitä..
        Eli kyyllä ne kaikki yrittäjät yrittää jollain tavalla aina kusettaa jos ei suurissa niin pienissä määrissä.


    • ärjylä

      Jep, liiton miehet ekana pihalle..

    • turhauma

      lahtolaisen #avomilla ja rehellisillä"suilla toimii kim jong il sensorina ja filtterinä joten siellä ei saa kirjoittaa mitäänlesu-kepu ja peresesuomalaisista.Hymistely on sallittua samon ahterin nuoleminen tyyliin suvikset!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe