Tätini perintö

Anonyymi-ap

Äitini sisko kuoli ja hän oli eläessään tehnyt testamentin, jossa hän oli testamentannut koko omaisuutensa siskolleni siis äitini toiselle lapselle. Tädilläni ei ollut lapsia. Tätini kuitenkin repi testamentin vuosia ennen kuolemaansa (äidilleni ja minulle hän ilmoitti syyksi että siskoni auttaa häntä vain saadakseen perinnön) ja nyt siskoni riitauttaa perinnönjaon.

Siskollani on äitini siskon ystävien allekirjoitukset paperissa, jossa he kertovat että tätini viimeinen tahto oli että siskoni perii kaiken. En tiedä miten siskoni on saanut heidän allekirjoitukset tälläiseen paperiin.

A) Voiko tälläisellä paperilla siskoni saada koko perinnön?

B) Tädiltäni jäi omaisuutena pieni okt talo, keneltä verottaja alkaa nyt vaatia perintöveroa kun perlntö riitautetaan?

5

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aito testamentti on ainoastaan pätevä. Ja jos se on tuhottu niin mitään testamenttia ei ole.

• Anonyymi

A: Kirjallinen todistajanlausunto testamentista ei kumoa perittävän tekemää testamentin peruuttamista. Mainitun siskon on siis todistettava myös se, että testamentti olisi kadonnut tekijänsä tahtomatta ja siten se olisi voimassa.

• Anonyymi

jos testamenttia ei löydy niin tuollaisen paperin painoarvo on alle nollan.

• Anonyymi

Ette mainitse mitään onko oma äitinne elossa tai muita sisaria?

Lapsettoman perii aina hänen lähiomaiset, lapsettoman avioparin suhteen taas omaisuus menee eloon jääneen haltuun ja hänen kuoltuaan perii aikaisemmn kuolleen omaiset puolet ja jälkeen jääneen perii hänen omaiset.

Eli tätinne perii hänen sisarensa ja jollei ole, perii sisarten lapset eli te.

Nyt on kyse siis testamentittomasta tilasta ja jollei äitisi ole elossa peritte te sjaantulijoina sisksi kanssa tätinne ja te perijöinä maksatte perntöveron, kska siskosi nollapaperillaan ei saa mtään riitaa aikaiseksi.

T. Special Professional of the word's and law, Lawetorder Z via V

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5111
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2609
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2408
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1620
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1530
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1284
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      94
      1158
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe