Miten saa Skypen takaisin ilman että kaappaaja pääsee sinne.
Siis miten voi estää esim.pilakuvia henkilöistä jne joita on alkanut ilmestyä minulle Skypeen.?
Voiko Skypen asentaa jotenkin "puhtaana" uudelleen?
Skype kaapattu
Anonyymi-ap
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele nyt hönö ensin kirjoittamaan ja lukemaan ennen kuin tulet lässyttämään paskaa.
- Anonyymi
Hei Hönö vai mikä lie! Kiva kun vastasit paskaa. Lässytä sinäkin ja opettele lukemaan mitä kysytään.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181032273
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Skypen voi poistaa ja asentaa myöhemmin uudestaan, mutta on parasta myös luoda uusi käyttäjätunnus.
Luovuin Skypestä, kun Microsoft osti sen ja tuhosi. Esellisen omistajan versiot toimi paremmin ja helpompia hallita, varsinkin kun ei käytä windowsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079123
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666655Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345671Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665413- 553591
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563110- 562972