Pyhäinmiesten päivä " Halloween "

Anonyymi-ap

Suomessa vajakit kävi viemässä kynttilöitä haudoille ja pelkäsivät Zombieta. Thaimaassa ruumiit poltetaan. Tuhkasta en tiedä, mutta kait luontoon.

Meinaako palstan vajakit kuoltuaan jäädä hautaan ja siksi veit kynttilän itsesi vai jonkun toisen vuoksi. Suosittelen hautaamista silloin rautakangen kanssa, että voit tuntea myös vuodenaikojen vaihtelut. Metalli johtaa hyvin lämpöä ja kylmää.

Pattayalla moni viikon tai kuukauden matkalla ilman viisumia nyt kuitenkin, kuten 2010 ja Laiffi. Huomaa rahapussista, että olo on keventynyt alapäässä sekä pissan ja kakan ja muun eritteen johdosta lisäksi ja silmät revähtää sepponen selälleen, kun kuulee vierestä, että honey I have hungry. Se saattaa olla köyhällä pojalla aika aika moinen pyhäinmiesten päivä ja Halloween aamu. Kivien potkintaa rannalla olisi sitten loppu lomaksi tarjolla.

Kyllä kyllä siellä Pattayalla ja Thaimaassa menee kovin nopeasti myös rahaa. Voin taata ja alleviivata, että tänäkin vuonna moni moni moni poika potkii kiviä rannalla loppu loman. Mitäs luulet, että kertoo suomessa sitten. . . Liikennekuolemat ja laittomat kaatopaikat ja saastunut meri ja massage palveluiden myrkytys . . . Näinhän, näinhän se menee.

Siitä rukouksesta sen verran, että kyllä Jumala kuulee sinunkin rukouksen, sillä hiuskarvakaan ei putoa hänen tietämättään. Elämme pyhässä hengessä.

Älä välitä valtio palvoo kyllä kuolleita. Ne tekee kivestä toteemin ja sitten ne läpsyttelevät sitä kiveä ja siinä olevaa kuvaa ja nimeä.

25

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"honey I have hungry"? Tapsa on oikein kielimiehiä.
      Mitäpä jos kirjoittaisit vain että I'm hungry. Et voi tosissasi olla yhtä tyhmä Pasasen kanssa että et ymmärrä edes sitä miten Suomessa muistellaan vainajia ja kyllä Suomessa tuhkaus on yleisin tapa.
      Ota asioista selvää ja lopeta tuo vajakin hokeminen joka rakoon. Muutoin saattaa olla että tulee nenu kipeäksi kun satut vastaan tulemaan,

• Anonyymi

Minulla on nälkä

• Anonyymi

Ei pelkoa . . . En tule Suomeen... Vajakilta ei ole rahaa eikä kykyä matkustaa Thaimaahan yksinään... Jätkä kavereilla ei välttämättä ole rahaa samaan aikaan.

Minä en tiedä teidän Suomi-uskonnosta hevon paskaa ja kuule minua ei se edes kiinnosta. Kristinusko on taas eri asia ja siinä ei ruumiita palvonta. Eikä kuolleita siunata vielä johonkin siunattuun maahan vai. Sitten tehdään toteemi ja siihen jopa kuva ja nimi ja sitä kiveä käydään taputtelemassa vai ?

Kannattaa lukea Raamatusta mikä on kuolleiden tila ja missä he ovat. Jeesus sanoi: Voi teitä tekopyhiä, kalkkeeratte ja koristelette arkun ulkopuolelta, mutta sisältä se on täynnä luita... Ote Raamatusta.

Jos kerran ihminen puetaan kuolemattomuuteen silmän räpäyksessä ja kuolleet saavat kuolemattoman ruumiin ja surua ei ole. Niin, luuletko, että he muistelevat entistä maallista elämää vai. Eikö Aadam ja Eeva syöneet omenan ja näin muuttuivat kuoleviksi. Luuletko, että näkisit maallisen isäsi ja äitisi ylösnousemuksessa ja nousist siitä arkusta vai. Ehei ihmisellä on henkiruumis eli sielu. Luuletko, että sinä vajaa nousisit vajaana paratiisiin vai.

• Anonyymi

Mainosti jossain kuukkelikääntäjän käyttöä kieliongelmiin, mutta ei osaa itse sitä käyttää, vaan yrittää pärjätä reputetun apukoulun taidoilla.
        Lukenut taas viikonlopun säästäessään raamattuaan läpi, odottaessaan jeesuksen tumputuksen tulosta, toista tulemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainosti jossain kuukkelikääntäjän käyttöä kieliongelmiin, mutta ei osaa itse sitä käyttää, vaan yrittää pärjätä reputetun apukoulun taidoilla.
        Lukenut taas viikonlopun säästäessään raamattuaan läpi, odottaessaan jeesuksen tumputuksen tulosta, toista tulemista.

Minulla on nälkä … se tarkoittaa I Have hungry.
        Eli minä omistan nälän ..,vajakki.

• Anonyymi

"honey I have hungry"
        Oletko unkarilaisen orjan omistaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on nälkä … se tarkoittaa I Have hungry.
        Eli minä omistan nälän ..,vajakki.

Sinä et omista mitään, vajakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"honey I have hungry"
        Oletko unkarilaisen orjan omistaja?

Hungary on taas Unkari enlanniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hungary on taas Unkari enlanniksi.

Mitä on tuo Hungary suomeksi??

• Anonyymi

Nyt tämä "tapsakin" on alkanut näkemään laittomia kaatopaikkoja kaikkialla.

• Anonyymi

Kuulostaa Tapsan jutut varsin tutulta. Kalju matkustaa kahdeksi viikoksi Pattayalle naisiin, selviää liikenteestä nippanappa, rahat loppuu niin että ei enää ruokaa ole tarjota morsiolle, sitten potkitaan kiviä rannalla ja ollaan myrkyissä.
        Pattayan ja Jompparin rannalla vaan ei ole kiviä mitä potkia. "Valtioko" se nyt sitten palvoo vainajia kivineen? Kyllä se on omaisten tehtävä se kivi hommata ja hautapaikka maksaa, ei tarjoa valtio voileipäkakkuakaan. Tämä "Tapsa" on elänyt samassa luolassa Pasasten kanssa sivussa kaikista muista ihmisistä. Ei voi muuten olla noin tietämätön, tai sitten on jokin aivorappauma vai onko liimaa haistellut koko nuoruuden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa Tapsan jutut varsin tutulta. Kalju matkustaa kahdeksi viikoksi Pattayalle naisiin, selviää liikenteestä nippanappa, rahat loppuu niin että ei enää ruokaa ole tarjota morsiolle, sitten potkitaan kiviä rannalla ja ollaan myrkyissä.
        Pattayan ja Jompparin rannalla vaan ei ole kiviä mitä potkia. "Valtioko" se nyt sitten palvoo vainajia kivineen? Kyllä se on omaisten tehtävä se kivi hommata ja hautapaikka maksaa, ei tarjoa valtio voileipäkakkuakaan. Tämä "Tapsa" on elänyt samassa luolassa Pasasten kanssa sivussa kaikista muista ihmisistä. Ei voi muuten olla noin tietämätön, tai sitten on jokin aivorappauma vai onko liimaa haistellut koko nuoruuden?

Hautapaikka on taas eri asia, kuin viedä kynttilöitä ja osa vie ruokaa ja kukkia ja kuvittelee siellä haudassa olevan lepäävän siellä.

Läpsytellä kivestä veistettyä toteemia, missä on vainajan nimi ja jopa kuva. Valhe on myös siunata kuolleita.. vain eläviä voidaan siunata.

Missä kohtaa raamatussa siunataan kuolleita ja tehdään toteemeja … Jeesus sanoi, että antaa kuolleiden haudata kuolleet.. tekopyhät veistätte toteemeja ha koristelette arkun päältä hienoksi ja sen sisällä on luita. Älä pelkää sitä, joka voi tuhota ruumiin, vaan sitä mikä voi tuomita vajakin kadotukseen.. eikö niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hautapaikka on taas eri asia, kuin viedä kynttilöitä ja osa vie ruokaa ja kukkia ja kuvittelee siellä haudassa olevan lepäävän siellä.

Läpsytellä kivestä veistettyä toteemia, missä on vainajan nimi ja jopa kuva. Valhe on myös siunata kuolleita.. vain eläviä voidaan siunata.

Missä kohtaa raamatussa siunataan kuolleita ja tehdään toteemeja … Jeesus sanoi, että antaa kuolleiden haudata kuolleet.. tekopyhät veistätte toteemeja ha koristelette arkun päältä hienoksi ja sen sisällä on luita. Älä pelkää sitä, joka voi tuhota ruumiin, vaan sitä mikä voi tuomita vajakin kadotukseen.. eikö niin.

Näin sanoo Herra Jumala: Minä aukaisen teidän hautanne, päästän teidät, oman kansani, haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan. Te tiedätte silloin, että minä olen Herra, kun minä aukaisen hautanne ja päästän teidät, kansani, haudoistanne. Minä panen teihin henkeni, niin että te heräätte eloon, ja vien teidät maahanne. Silloin te tiedätte, että minä, Herra, teen sen minkä olen luvannut tehdä. Näin sanoo Herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sanoo Herra Jumala: Minä aukaisen teidän hautanne, päästän teidät, oman kansani, haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan. Te tiedätte silloin, että minä olen Herra, kun minä aukaisen hautanne ja päästän teidät, kansani, haudoistanne. Minä panen teihin henkeni, niin että te heräätte eloon, ja vien teidät maahanne. Silloin te tiedätte, että minä, Herra, teen sen minkä olen luvannut tehdä. Näin sanoo Herra.

Olisikohan Tapsa kuitenkin niin että se sinun Herrasi ei ole sanonut koskaan yhtään mitään, vaan että jotkut satusedät kirjotteli fiktiivistä proosaa joutessaan?

Valtaapitävät ottivat ne kirjoitukset omaan käyttöönsä, muokkasivat ne vallanpidon välineeksi aloittaen verojen keräämisen ja niiden rankaisemisen, jotka eivät sanaa totelleet.

Uskonnot menettää jatkuvasti sijaansa tieteelle ja realimaailmalle.
        Usko lottovoittoon on realistisempi kuin usko Herraasi. Lotossa on voitettu tuhansia kertoja päävoittoja maailmalla, mutta Herraa ei vaan näy missään.

Jeesuksesta aloiteltiin kirjoittamaan vasta satoja vuosia jälkikäteen. Miten todelliseksi arvioit satoja vuosia vanhat nuotiotarinat, kun edes Jeesuksen nimi ei ole Raamatussa oikein?

Minulla on nälkä = I am hungry
        Minulla on auto = I have a car

I have a hungry- sanamuodossa sinulla on hallussasi nälkä, mutta se ei kerro onko sinulla itselläsi nälkä.

Samaten kuin I have the power - Minulla on voima, ei kerro sitä oletko sinä voimakas vai onko sinulla hallussasi voima.

Kysyn jälleen kerran että miten kummassa Tapsat ja Pasaset ovat saaneet edes päästötodistuksen peruskoulusta?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikohan Tapsa kuitenkin niin että se sinun Herrasi ei ole sanonut koskaan yhtään mitään, vaan että jotkut satusedät kirjotteli fiktiivistä proosaa joutessaan?

Valtaapitävät ottivat ne kirjoitukset omaan käyttöönsä, muokkasivat ne vallanpidon välineeksi aloittaen verojen keräämisen ja niiden rankaisemisen, jotka eivät sanaa totelleet.

Usko lottovoittoon on realistisempi kuin usko Herraasi. Lotossa on voitettu tuhansia kertoja päävoittoja maailmalla, mutta Herraa ei vaan näy missään.

Jeesuksesta aloiteltiin kirjoittamaan vasta satoja vuosia jälkikäteen. Miten todelliseksi arvioit satoja vuosia vanhat nuotiotarinat, kun edes Jeesuksen nimi ei ole Raamatussa oikein?

I have a hungry- sanamuodossa sinulla on hallussasi nälkä, mutta se ei kerro onko sinulla itselläsi nälkä.

Samaten kuin I have the power - Minulla on voima, ei kerro sitä oletko sinä voimakas vai onko sinulla hallussasi voima.

Kysyn jälleen kerran että miten kummassa Tapsat ja Pasaset ovat saaneet edes päästötodistuksen peruskoulusta?

2010

Ei ne ole peruskoulua käyneet, molemmat reputtaneet apukoulun, muutaman kerran, kunnes oppivelvollisuus täytetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Ei kait apukoulusta mitään todistuksia jaella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait apukoulusta mitään todistuksia jaella?

Onneksi ollessaan Senseinä työharjoittelussa Chiang Maissa, Pasanen kekkasi palkata entiset tarjoilijat purkamaan jalopuisia taloja ja tekemään niistä soppakauhoja ja kenkälusikoita tavallisille thamaalaisille. Nyt tarjoilijat ovat onnellisia ja kykenevät lyhentämään heille ostettuja omakotitaloja puutöistä saamallaan palkalla.
        Ravintolakonsernin uusi omistaja ihmettelee että mihis ne ammattitaitoiset tarjoilijat oikein katosivat, kun ei ole sen koomin näkynyt. Pasanen hymyilee sikari hampaissa ja pistää torppaa purkuun ja myy torilla huippulaatuisia hammastikkuja ja syömäpuikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seoul on ihmiskunnan hauta missä sielu lepää eli nukkuu kuolemassa. Mutta osa voi kyllä syntyä uudestaan maalliseen lihaan. Esim. Juudas sanottiin, että hän ei kuolisi ja Jeesus kertoi olevansa ollut ennen maallista syntymää ja Johannes Kastaja oli myös määrätty. . . Koko Raamattu ja kristinusko perustuu sielun puhdistukseen ja siksi me täällä ollaan... Lihassa kuolemista ei Raamatussa ole koskaan oikein noteerattu miksikään. Täydellinen ruumis on sitten paratiisissa, ketkä sinne pääsevät ja joitakin sieluja sitten menee sinne kadotukseen ja hekään ei kuole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seoul on ihmiskunnan hauta missä sielu lepää eli nukkuu kuolemassa. Mutta osa voi kyllä syntyä uudestaan maalliseen lihaan. Esim. Juudas sanottiin, että hän ei kuolisi ja Jeesus kertoi olevansa ollut ennen maallista syntymää ja Johannes Kastaja oli myös määrätty. . . Koko Raamattu ja kristinusko perustuu sielun puhdistukseen ja siksi me täällä ollaan... Lihassa kuolemista ei Raamatussa ole koskaan oikein noteerattu miksikään. Täydellinen ruumis on sitten paratiisissa, ketkä sinne pääsevät ja joitakin sieluja sitten menee sinne kadotukseen ja hekään ei kuole.

Paratiisi kuullostaa ihan muhamettilaisuudelta, jotain sukua, kenties?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkoset rievut päälle ja vyötäisille pommivyö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa avata se Raamattu, että voi siitä keskustella. Siellä on paljon asioita mitä et ole aikaisemmin tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Watch your head = kello päätäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Watch your head = kello päätäsi

Tapsa meni Kampotissa viinakauppaan ja pyysi pullon Koskenkorvaa:
        "I have touching ear, please"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa avata se Raamattu, että voi siitä keskustella. Siellä on paljon asioita mitä et ole aikaisemmin tiennyt.

Samat stoorithan ne löytyy koraanistakin, molemmat olen lukenut. Kuten myös sadun Joulupukista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe