Osaako joku auttaa?

Epätoivoinen kyselijä

Ongelmani on seuraavanlainen: Olen sairastanut nyt reilut viisi kuukautta. Kaikki alkoi joulupäivänä nielutulehduksella, sitten seurasi poskiontelontulehdus ja virtsarakontulehdus. Söin näihin yhteensä neljä antibioottikuuria. Myöhemmin sisätautilääkäri totesi, että todennäköisesti taudit olivat viruksen aiheuttamia, ja antibioottikuurit veivät vain vastustuskyvyn. Joulupäivästä lähtien minulla on ollut pientä lämpöä, 37,3-37,5 lähes koko ajan (aamulla ennen sängystä nousemista normaali lämpö, ennen tätä sairastelua lukemat olivat n. 36,5), kurkku tuntuu tukkoiselta/limaiselta, nenä tukkoinen varsinkin öisin. Lääkäreillä (sisätautilääkäri, korva-nenä-kurkkulääkäri, sekä terveyskeskuksessa että yksityisellä) olen juossut lukemattomia kertoja, ja kaikki mahdollinen on tutkittu täydellisestä verenkuvasta, virtsanäyttteistä, kilpirauhasarvoista ja koko vartalon tietokonetomografiasta lähtien. Mitään selitystä ei löydy, kuulemma vaan pitää odotella ja seurata veriarvoja, nuorilla naisilla joskus on tälläisiä virustauteja... Saan kuulemma elää ihan normaalisti, liikkua ja muuta, mutta kun koko ajan on väsynyt ja puolikuntoinen olo. Olen kokeillut niin klassista kuin kliinistäkin homeopatiaa apua löytämättä. Tällä hetkellä syön tuon kliinisen diplomihomeopaatin määräämiä tuotteita (Arsenicum album, Senegan ja Geranium) sekä lisäksi saman ihmisen suosittelemia luontaistuotteita ja vitamiineja (teki minulle hivenaineanalyysin, jonka mukaan minulta puuttuisi rikkiä, sinkkiä ja mangaania). Olen nyt syönyt noita kolme viikkoa, neljä päivää oli välillä kuumeetonta, sitten tuo virus ilmeisesti taas sopeutui (?) noihinkin tuotteisiin, ja kuume palasi. Rahaa on mennyt aivan järkyttäviä summia, mistään en apua saa. Mikä neuvoksi? Usko alkaa mennä niin perinteiseen lääketieteeseen kuin vaihtoehtoisiinkin hoitomuotoihin, myös vyöhyketerapiaa olen kokeillut. Olisiko akupunktiosta apua? Osaatko suositella jotain henkilöä Porin alueelta?

4

3367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia

      On ikävää tilanne sinulla. Tiedän todella miltä sinusta tuntuu, sillä itse kärsin vastaavasta pari vuotta ennen kuin alkoi helpottamaan. Varmasti sinullakin niin kuin minulla on kropassasi vastutuskyvyn puute ja autoimmuunitila. Sinun tulisi nyt ehdottomasti hoitaa itseäsi hyvin, ettei mikään vakvampi sairaus pääsisi iskemään. Minulle auttoi akupunktio. Kävin myös vyöhyketerapiassa ja söin valmistetta, jossa oli runsaasti B-vitamiineja, magnesiumia, serotoniinin kaltaista mielihyvää lisäävää vitamiinia (?) jne. Aika nopeasti alkoi vointini paranee ja kaikki sairastelut loppuivat.
      Ainuttakaan flunssaa en ole kevään aikana sairastanut.

      Akupunktiossa kävin aluksi kerran viikossa ja sitten harvensin 1/kk. Vyöhykerapiaa otin ennen akua 2xvkx2. Nyt olen hoitanut itseäni gefilustuotteilla, suolajalkakylvyillä ja epa-e:llä. Kalsiumia napsin myös. Olo on todella hyvä ja se sairas, huono olo on kuin pahaa unta.
      Ihmeellistä kyllä, mutta silloin 2½-vuotta sitten minäkin söin useamman Zitromax-kuurin ja sen jälkeen olin 2 vuotta koko ajan sairaana.

      Valitettavasti en tiedä Porin alueen akupunktiohoitajista, mutta Helsingissä on pätevä hoitaja ( S.Lindroos) Prometheus keskuksessa.

      Toivottavasti paranet.

      • oki

        porissa on ainakin kaksi prometheus instituutin käynyttä. prometheus instituutin netti sivuilta löytyy terapeutti luettelo
        ps. opettajana siellä on r. lindroos ei s. lindroos


    • Markku.S

      Kaikki vaivasi johtuu vasempaan nieluosaan jääneestä bakteerieliöstä joka ei lähde antibiootilla,se tekee ns.pesäkkeen josta vaikuttaa moneen paikkaan mm.veriin aivoihin,aiheuttaa myös rauhaskuumetta.Ihmettelet varmaan mistä tiedän,no täytyyhän jonkun tietääkin kun olet jo niin monella ravannut.Tuhannen taalan kysymys mistä oikea hoito,ei ainakaan ns.viralliselta puolen jonka oletkin jo havainnut.Kokemukseni mukaan vaivan saa pois hyvä energiahoitaja,siis joka tietää missä vaiva on,siinäpä se pulma onkin mistä löytää.Ainakin tiedät missä vaiva on.

    • ...

      Mä kärsin kanssa vuosia tukkoisesta nenästä, poskiontelotulehduksista, korvatulehduksista, silmätulehduksista ja välillä angiinoista. Ja kaikki vaivat alkoivat vasta yli 3-kymppisenä! Lapsena terve kuin pukki. Nielurisat keräsivät märkää sisäänsä, ja siitä jatkuva tulehduskierre. Ne kun leikattiin, niin sen jälkeen ei minkäänlaisia oireita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe