Menin päivystykseen pahentuneen virtsaretention takia. Sieltä annettiin pakkaus kertakäyttöisiä katetreja ja opastettiin niiden käyttö. Olen nyt käyttänyt niitä toista viikkoa, ja hyvin on mennyt. Sain myös lääkereseptin eturauhasen lihasrentouden lisäämiseksi. Se on alkanut jonkin verran vaikuttaa, ja virtsaa on tullut jo myös ilman katetria. Olen kai jonossa eturauhasen höyläykseen, mutta arveluttaa sekin. Kai niitä on muitakin keinoja pysyvän helpotuksen saamiseksi vaivaan.
Omatoiminen katetrointi
6
1170
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo lääke on ilmeisesti Tamsulosiiniä? Se rentouttaa ja saa tulemaan virtsan helpommin. Usein määrätään tuon lisäksi Dutasteridiä joka ajan kanssa pienentää eturauhasta. Tai määrätään yhdistelmälääke Duodart jossa on molempia lääkeaineita.
- Anonyymi
Lääke on ZatralCR, joka sisältää alfuzosiinia. On alkanut vaikuttaa hyvin. Nyt virtsaa on katetroinnissa tullut vain noin 200 ml kolmesti vuorokaudessa. Ilman katetrointia tulee jo ehkä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääke on ZatralCR, joka sisältää alfuzosiinia. On alkanut vaikuttaa hyvin. Nyt virtsaa on katetroinnissa tullut vain noin 200 ml kolmesti vuorokaudessa. Ilman katetrointia tulee jo ehkä enemmän.
Olen aloittaja. Nyt olen käyttänyt Zatralia noin kaksi ja puoli kuukautta. Virtsa tulee jo pääosin ilman katetria, ja urologi antoi luvan jättää katetrointi pois. Hän määräsi lisäksi toista lääkettä, Finasterid Orion 5 mg, joka pienentää eturauhasta. Sivuvaikutuksia tulee vain korkeintaan kymmenesosalle potilaista, joten en pelkää lääkettä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18104995y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja. Nyt olen käyttänyt Zatralia noin kaksi ja puoli kuukautta. Virtsa tulee jo pääosin ilman katetria, ja urologi antoi luvan jättää katetrointi pois. Hän määräsi lisäksi toista lääkettä, Finasterid Orion 5 mg, joka pienentää eturauhasta. Sivuvaikutuksia tulee vain korkeintaan kymmenesosalle potilaista, joten en pelkää lääkettä.
Joo,imbotismia!
- Anonyymi
Nää kyllä Vie kyvyt lopullisesti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998