Menin päivystykseen pahentuneen virtsaretention takia. Sieltä annettiin pakkaus kertakäyttöisiä katetreja ja opastettiin niiden käyttö. Olen nyt käyttänyt niitä toista viikkoa, ja hyvin on mennyt. Sain myös lääkereseptin eturauhasen lihasrentouden lisäämiseksi. Se on alkanut jonkin verran vaikuttaa, ja virtsaa on tullut jo myös ilman katetria. Olen kai jonossa eturauhasen höyläykseen, mutta arveluttaa sekin. Kai niitä on muitakin keinoja pysyvän helpotuksen saamiseksi vaivaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tuo lääke on ilmeisesti Tamsulosiiniä? Se rentouttaa ja saa tulemaan virtsan helpommin. Usein määrätään tuon lisäksi Dutasteridiä joka ajan kanssa pienentää eturauhasta. Tai määrätään yhdistelmälääke Duodart jossa on molempia lääkeaineita.
- Anonyymi
Lääke on ZatralCR, joka sisältää alfuzosiinia. On alkanut vaikuttaa hyvin. Nyt virtsaa on katetroinnissa tullut vain noin 200 ml kolmesti vuorokaudessa. Ilman katetrointia tulee jo ehkä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääke on ZatralCR, joka sisältää alfuzosiinia. On alkanut vaikuttaa hyvin. Nyt virtsaa on katetroinnissa tullut vain noin 200 ml kolmesti vuorokaudessa. Ilman katetrointia tulee jo ehkä enemmän.
Olen aloittaja. Nyt olen käyttänyt Zatralia noin kaksi ja puoli kuukautta. Virtsa tulee jo pääosin ilman katetria, ja urologi antoi luvan jättää katetrointi pois. Hän määräsi lisäksi toista lääkettä, Finasterid Orion 5 mg, joka pienentää eturauhasta. Sivuvaikutuksia tulee vain korkeintaan kymmenesosalle potilaista, joten en pelkää lääkettä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18104995y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja. Nyt olen käyttänyt Zatralia noin kaksi ja puoli kuukautta. Virtsa tulee jo pääosin ilman katetria, ja urologi antoi luvan jättää katetrointi pois. Hän määräsi lisäksi toista lääkettä, Finasterid Orion 5 mg, joka pienentää eturauhasta. Sivuvaikutuksia tulee vain korkeintaan kymmenesosalle potilaista, joten en pelkää lääkettä.
Joo,imbotismia!
- Anonyymi
Nää kyllä Vie kyvyt lopullisesti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841171- 47881
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67826Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164783MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83721- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55649- 53638