Menin päivystykseen pahentuneen virtsaretention takia. Sieltä annettiin pakkaus kertakäyttöisiä katetreja ja opastettiin niiden käyttö. Olen nyt käyttänyt niitä toista viikkoa, ja hyvin on mennyt. Sain myös lääkereseptin eturauhasen lihasrentouden lisäämiseksi. Se on alkanut jonkin verran vaikuttaa, ja virtsaa on tullut jo myös ilman katetria. Olen kai jonossa eturauhasen höyläykseen, mutta arveluttaa sekin. Kai niitä on muitakin keinoja pysyvän helpotuksen saamiseksi vaivaan.
Omatoiminen katetrointi
6
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo lääke on ilmeisesti Tamsulosiiniä? Se rentouttaa ja saa tulemaan virtsan helpommin. Usein määrätään tuon lisäksi Dutasteridiä joka ajan kanssa pienentää eturauhasta. Tai määrätään yhdistelmälääke Duodart jossa on molempia lääkeaineita.
- Anonyymi
Lääke on ZatralCR, joka sisältää alfuzosiinia. On alkanut vaikuttaa hyvin. Nyt virtsaa on katetroinnissa tullut vain noin 200 ml kolmesti vuorokaudessa. Ilman katetrointia tulee jo ehkä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääke on ZatralCR, joka sisältää alfuzosiinia. On alkanut vaikuttaa hyvin. Nyt virtsaa on katetroinnissa tullut vain noin 200 ml kolmesti vuorokaudessa. Ilman katetrointia tulee jo ehkä enemmän.
Olen aloittaja. Nyt olen käyttänyt Zatralia noin kaksi ja puoli kuukautta. Virtsa tulee jo pääosin ilman katetria, ja urologi antoi luvan jättää katetrointi pois. Hän määräsi lisäksi toista lääkettä, Finasterid Orion 5 mg, joka pienentää eturauhasta. Sivuvaikutuksia tulee vain korkeintaan kymmenesosalle potilaista, joten en pelkää lääkettä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18104995y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja. Nyt olen käyttänyt Zatralia noin kaksi ja puoli kuukautta. Virtsa tulee jo pääosin ilman katetria, ja urologi antoi luvan jättää katetrointi pois. Hän määräsi lisäksi toista lääkettä, Finasterid Orion 5 mg, joka pienentää eturauhasta. Sivuvaikutuksia tulee vain korkeintaan kymmenesosalle potilaista, joten en pelkää lääkettä.
Joo,imbotismia!
- Anonyymi
Nää kyllä Vie kyvyt lopullisesti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122449Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.852375Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072074Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481554Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261456Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1261200
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136